Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk plutselig for meg at piercing i nippelen er sexy. Er det det? xD

Ser for meg det kan gjøre utrolig vondt, ettersom det er et veldig følsomt område.

Noen som har erfaring med piercing der?

 

Og, er det fint/ vakkert?

Tror ikke jeg er den rette til og uttale meg for da whiner folk for at jeg syter:p men ja.. Jeg syns det var drit vondt. Men som folk sier, absolutt verdt det. Heldigvis tok jeg begge på en gang.. Hadde nok ikke gjort det igjen.

 

Har hørt det ødelegger følsomheten etter hvert, eller er det bare tull?

Vil si det er tull (om du sikta til nipplene), men har hørt at man kan gjøre det. Om det stemmer eller ikke skal jeg ikke si for sikkert.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Alle jeg kjenner som ved et eller annet stadie tok nipplepiercing (som oftest i en alder av 16-18) har siden tatt dem ut (i en alder av 20-22) fordi de mistet følsomheten. Jeg forstod det slik at det kom tilbake etterhvert som man hadde gått rundt uten, men jeg har til gode å snakke med noen som har hatt piercing i nipplen lenger enn 2-3 år uten å merke at følelsen forsvinner. Kanskje noen andre her har opplevd det.

Lenke til kommentar
Nå har riktignok jeg bare hatt piercing i nippelen i noen måneder men foreløpig så har jeg bare blitt mer følsom enn jeg var før.

Det stemmer med det jeg har hørt, at det i begynnelsen gjør deg mer følsom som etterhvert går over til at man blir mindre følsom enn det man var. Hvis følelsen kommer tilbake så er det jo egentlig veldig greit, bare å ta den ut når den ikke "funker" lenger. Selvfølgelig småkjipt hvis det ikke kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg skal ha en ny tattoo og har tenkt og lett leenge etter motiv. Jeg har en sol på overarmen og et navn på underarmen, og skal ha noe under sola. Problemet er at jeg ikke klarer å finne noe motiv jeg vil ha. Har lyst til å dekke mesteparten av armen og vil ikke at det skal bli en haug med små tattoveringer uten noen sammenheng. Vil ha mange detaljer og i svart/grått. Må jeg da be en tattovør om å tegne for meg på fri hånd? Er det i så fall noen flinke som gjør dette på østlandet?

Er det noen som har noen forslag til sider som har buddhistiske motiver?

 

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Hei! Jeg skal ha en ny tattoo og har tenkt og lett leenge etter motiv. Jeg har en sol på overarmen og et navn på underarmen, og skal ha noe under sola. Problemet er at jeg ikke klarer å finne noe motiv jeg vil ha. Har lyst til å dekke mesteparten av armen og vil ikke at det skal bli en haug med små tattoveringer uten noen sammenheng. Vil ha mange detaljer og i svart/grått. Må jeg da be en tattovør om å tegne for meg på fri hånd? Er det i så fall noen flinke som gjør dette på østlandet?

Er det noen som har noen forslag til sider som har buddhistiske motiver?

 

Takker for svar!! :)

motiv med sola, ta et bilde av ei jente med downs og skriv sooolaa under xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...