Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ligger det an med ventetider og slik møk hos Let's Buzz for tiden? Vil starte på backpiecehelvetet under Hole in the Sky.

 

Tomas har opptatt til midten av Juli, resten til midten av Juni. Jannicke kommer for øvrig tilbake sånn ca. da, så du kan sikkert snakke med henne på facebook og be henne fikse en time til deg.

 

Done and done. No bli'e! Har kjempetrua på dette, og selvfølgelig med rette.

Lenke til kommentar
Pin point er et ganske seriøst studio i Oslo? En kompis av meg påstår at man kan få tatto der når man er 17 så lenge man hsr med en som er over 18 og underskrift av foreldra. Jeg mener at det er 18 uansett. Noen som kan bekrefte det?

 

De driver ikke med tatto, kutting og branding så....men ikke tattoo

 

Skal begynne å planlegge en Buddha-sleeve på hele ene foten, vet ikke om det heter sleeve der:P

Håper jeg får begynt på sen-sommern eller noe.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
ja, jøss. tattoo-harald er helt siiiinnsyk f.eks :p

 

Eller tar han kanskje ikke mindreårige?

 

- sLins

 

Det var TattooHarald jeg også hadde tenkt å fåreslå. Ellers så har man jo TattoJo, kameraten til tattooHarald. :thumbup:

 

begynner på låret og jeg er ikke sol-fyr heller, men venter til veldig zen-sommern:P

Og uansett det er bare oppstreking første økt :thumbup:

Og det skal være flere buddistiske ting, ikke bare buddha. Tibetansk hodeskalle osv.

Vil også ha noen setninger i sanskrit=)

 

Bare hold deg unna kinategn ellers blir du ikke godtatt her i tråden! ;)

Lenke til kommentar

Mulig dette er et teit spørsmål men jeg sliter skikkelig med at kulene på piercingen detter av! Uansett hvor mye jeg strammer sølvkula på toppen, så ramler de av.. Har kanskje 7 piercinger til navlen, og 2 kuler på deling.. Hva kan man gjøre?? JEg strammer jo så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Bah.. men jeg har faktisk kjøpt de fleste på gullsmeden da.. ! Det er litt rart?
Jeg ser ikke på det som "rart", egentlig. :p
Er septum noe vondere enn andre piercinger i ansiktet? Jeg liker septum både fordi det er kult, og fordi det ikke blir noen synelige arr seinere hvis man tar den ut :).

 

Man tar vel piercingen gjennom huden rett innenfor nesa, og ikke det litt harde partiet..?

Man tar den i huden, ja. En septum er nok sånn ca. like vond som når du stikker en nål igjennom huden i midten av nesen. :]
Lenke til kommentar
Er septum noe vondere enn andre piercinger i ansiktet? Jeg liker septum både fordi det er kult, og fordi det ikke blir noen synelige arr seinere hvis man tar den ut :).

 

Man tar vel piercingen gjennom huden rett innenfor nesa, og ikke det litt harde partiet..?

 

Hvis du kjenner etter så er det et område rett før nesevegen starter, der tar du den forgylte septum...tada

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...