Nutjob Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ja faen! Takk skal dere ha =D hvorfor ikke? Nå blir det tatovering guttar Kjøper det settet på ebay zaltmann Endret 15. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) blei mye surr. Endret 15. mai 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) eg skal iallefall få gjort det betre enn det dere Endret 15. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tviler ikke et sekund Morsomt med verdensmestre som skal tattovere seg selv. Noen stikker nåla for inn og omvendt. Klumpete, ujevnt, dårlig = stygt!! Men for all del. Jeg gleder meg til å se bilde (regner med at det var ironisk ment fra din side?). Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 I dag pierca lillebrura mi meg gjennom leppa med ein skrutrekker ved eit uhell. Kan eg vere med i klubben? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 :!: Det beste må vel være å rense for å unngå betennelse. Typen ble piercet i øret av en spiss ting. En som kom bakfra og tok stakk igjennom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 I dag pierca lillebrura mi meg gjennom leppa med ein skrutrekker ved eit uhell. Kan eg vere med i klubben? Bakterie/ innfeksjonsklubben? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) En kompis av meg har en sånn flott tattovering. Var visst gjort på fylla, og planen var at det skulle stå fucked som ford-logoen. Liten misforståelse førte til at det ble stående FUCD. Ringen er heller ikke jevn akkurat Endret 19. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
pi. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oi, shit da. Hva har kompisen din tenkt til å gjøre med denne uheldige saken? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det har jeg ikke spurt han om gitt ;P Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tviler ikke et sekund Morsomt med verdensmestre som skal tattovere seg selv. Noen stikker nåla for inn og omvendt. Klumpete, ujevnt, dårlig = stygt!! Men for all del. Jeg gleder meg til å se bilde (regner med at det var ironisk ment fra din side?). selfølgelig var det ironisk Jeg ville da aldri satt meg i stolen for å tatovere meg selv, eller la noen av vennene mine eller nær familie gjøre noe sånt. Jeg skal gjøre det skikkelig når jeg først skal ha, og den skal ha god kvalitet. Jeg er og overbevist om at jeg finner flink tatovør som tatoverer 17åringer og oppover. zaltmann Lenke til kommentar
slins Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) ja, jøss. tattoo-harald er helt siiiinnsyk f.eks Eller tar han kanskje ikke mindreårige? - sLins Endret 16. mai 2008 av slins Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Han tar mindreårige ja Vi hadde en i Orkdal også, stefaren til ei gammel venninne av meg. Han tattoverte ei jente som fikk blodforgiftning i ettertid og endte på sykehuset, yay Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal gjøre det skikkelig når jeg først skal ha, og den skal ha god kvalitet. Jeg er og overbevist om at jeg finner flink tatovør som tatoverer 17åringer og oppover. zaltmann Må si at jeg ikke skjønner helt poenget. Det er ett år til du kan velge og vrake mellom landets beste tatovører, og så skal du rote gjennom bunnslammet for å finne den beste av de verste? Menmen, simple tribals er jo ikke det mest krevende motivet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde jeg fått de tipsene her når jeg var 16-17 så hadde jeg blitt glad, er overhodet ikke glad i de jeg tok da....De betyr såklart noe for meg, men de kunne vært såååååååååå mye bedre har jeg funnet ut med tiden. Så du gjør deg en tjeneste hvis du hører på folket her=) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde jeg fått de tipsene her når jeg var 16-17 så hadde jeg blitt glad, er overhodet ikke glad i de jeg tok da....De betyr såklart noe for meg, men de kunne vært såååååååååå mye bedre har jeg funnet ut med tiden. Så du gjør deg en tjeneste hvis du hører på folket her=) huff =/ jeg vil ikke vente er for lenge til -_- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Helt greit å vente. Jeg venta fra året jeg fylte 16 til året jeg fylte 22. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde jeg fått de tipsene her når jeg var 16-17 så hadde jeg blitt glad, er overhodet ikke glad i de jeg tok da....De betyr såklart noe for meg, men de kunne vært såååååååååå mye bedre har jeg funnet ut med tiden. Så du gjør deg en tjeneste hvis du hører på folket her=) huff =/ jeg vil ikke vente er for lenge til -_- Som psilocybe sier...du kan velge og vrake blant de beste her i Norge, og mange har måneder med vente-tid....Så bestill time slik du kan få tattovert deg den dagen du blir 18=) Vet det er kjipt å vente, men du kommer ihvertfall garantert ikke til å angre på noe da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hmm ... Interessant tattis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå