Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler ikke et sekund :roll:

Morsomt med verdensmestre som skal tattovere seg selv. Noen stikker nåla for inn og omvendt. Klumpete, ujevnt, dårlig = stygt!!

Men for all del. Jeg gleder meg til å se bilde :D

(regner med at det var ironisk ment fra din side?).

selfølgelig var det ironisk :)

Jeg ville da aldri satt meg i stolen for å tatovere  meg selv, eller la noen av vennene mine eller nær familie gjøre noe sånt. Jeg skal gjøre det skikkelig når jeg først skal ha, og den skal ha god kvalitet. Jeg er og overbevist om at jeg finner flink tatovør som tatoverer 17åringer og oppover.

 

zaltmann

Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre det skikkelig når jeg først skal ha, og den skal ha god kvalitet. Jeg er og overbevist om at jeg finner flink tatovør som tatoverer 17åringer og oppover.

 

zaltmann

 

Må si at jeg ikke skjønner helt poenget. Det er ett år til du kan velge og vrake mellom landets beste tatovører, og så skal du rote gjennom bunnslammet for å finne den beste av de verste?

 

Menmen, simple tribals er jo ikke det mest krevende motivet.

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått de tipsene her når jeg var 16-17 så hadde jeg blitt glad, er overhodet ikke glad i de jeg tok da....De betyr såklart noe for meg, men de kunne vært såååååååååå mye bedre har jeg funnet ut med tiden. Så du gjør deg en tjeneste hvis du hører på folket her=)

huff =/

 

jeg vil ikke vente :p er for lenge til -_- :(

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått de tipsene her når jeg var 16-17 så hadde jeg blitt glad, er overhodet ikke glad i de jeg tok da....De betyr såklart noe for meg, men de kunne vært såååååååååå mye bedre har jeg funnet ut med tiden. Så du gjør deg en tjeneste hvis du hører på folket her=)

huff =/

 

jeg vil ikke vente :p er for lenge til -_- :(

 

 

Som psilocybe sier...du kan velge og vrake blant de beste her i Norge, og mange har måneder med vente-tid....Så bestill time slik du kan få tattovert deg den dagen du blir 18=) Vet det er kjipt å vente, men du kommer ihvertfall garantert ikke til å angre på noe da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...