Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du få ikke no hjelp har ;)

og poenget med den posten var?

Poenget med den var at du vil ikke få noe hjelp her inne siden du er under 18 år. En aldersgrense alle seriøse tatovører her i Norge overholder. Eneste rådet du vil få her inne er fra folk som sier at du ikke bør ta før du er 18 år, ettersom du da vil ende opp med en useriøs tatovør, som igjen ikke pleier å ha så mye fokus på kvalitet.

Endret av mumsen
Lenke til kommentar
du få ikke no hjelp har ;)

og poenget med den posten var?

 

du er under 18 og de fleste som er i denne tråden er sterkt mot tattoveringer og tattovører som utfører det .

 

jeg er blant de , det er useriøst av en tattovør og tattovere folk under 18 .

Lenke til kommentar

enig med de over.. når du sier:

kan noen finne fine motiv som tar seg bra ut på armen?

syns jeg det virker som om dette ikke er en spesielt gjennomtenkt greie... Ikke det at alle tattoveringer trenger å være helt Miami ink med superdype meninger, men du bør ha et vist forhold til motivet en stund før du tatoverer det (syns jeg). Og be noen på et forum finne et motiv til deg blir helt feil...

 

også kunne du vel valgt en skikkelig fotballklubb da, når du først skulle ha en logo :D

 

edit: leif was here... og det er sikkert flere også...

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
kan noen finne fine motiv som tar seg bra ut på armen? Skal ikke vere veldig stort, siden jeg kun er 16.(ikke at det er en hindring, men vil ikke ha noe dominerende enda)

 

Skal ta tatoveringen i sommer. Har allerede bestemt meg for Manchester United logo på ene skulderen. Men jeg vil ha noe lignende som George Clooney har på motsatt arm, for de som har sett hva han har skal jeg ikke ha like stor, men en slags miniatyr av det.

 

Kan vel egentlig legge ved ett bilde som viser hva han har =)

 

http://blogs.chron.com/blog9/clooney.jpg

 

Bare at det skal vere mindre og litt mere sammenhengende.

 

Takker for alle tips og svar =D

 

 

zaltmann ;)

 

Viste at denne ville få respons! :thumbs: Under 18 år sant From dusk til dawn! :new_woot: Absolutt populært her i tråden! ;)

 

du få ikke no hjelp har ;)

og poenget med den posten var?

 

du er under 18 og de fleste som er i denne tråden er sterkt mot tattoveringer og tattovører som utfører det .

 

jeg er blant de , det er useriøst av en tattovør og tattovere folk under 18 .

 

Du glemte å nevne at han vil ha noe i likhet med Fråm dusk til dawn! ;)

Lenke til kommentar
kan noen finne fine motiv som tar seg bra ut på armen? Skal ikke vere veldig stort, siden jeg kun er 16.(ikke at det er en hindring, men vil ikke ha noe dominerende enda)

 

Skal ta tatoveringen i sommer. Har allerede bestemt meg for Manchester United logo på ene skulderen. Men jeg vil ha noe lignende som George Clooney har på motsatt arm, for de som har sett hva han har skal jeg ikke ha like stor, men en slags miniatyr av det.

 

Kan vel egentlig legge ved ett bilde som viser hva han har =)

 

<a href="http://blogs.chron.com/blog9/clooney.jpg" target="_blank">http://blogs.chron.com/blog9/clooney.jpg</a>

 

Bare at det skal vere mindre og litt mere sammenhengende.

 

Takker for alle tips og svar =D

 

 

zaltmann ;)

 

Viste at denne ville få respons! :thumbs: Under 18 år sant From dusk til dawn! :new_woot: Absolutt populært her i tråden! ;)

 

du få ikke no hjelp har ;)

og poenget med den posten var?

 

du er under 18 og de fleste som er i denne tråden er sterkt mot tattoveringer og tattovører som utfører det .

 

jeg er blant de , det er useriøst av en tattovør og tattovere folk under 18 .

 

Du glemte å nevne at han vil ha noe i likhet med Fråm dusk til dawn! ;)

 

 

da hadde jeg helt oversett

Btw litt matte ...

under 18 = crappy tattovør

vil ha en traliball = Crap

 

som gir

Crappy crap tattis , darn eg e trøtt , må såve

Lenke til kommentar

vell, er 17 da tatoveringen blir tatt. Tviler vel egentlig litt på at eg blir nekta? uten at det blir dårlig kvalitet over tatoveringen?

 

For å spørre på nytt da, om det er mulig her uten å bli flama om heilt andre ting enn det eg spør om. Forslag til tatovører i bergen området? :)

 

zaltmann ;)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...