diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg angrer som helvette på min(motiv og plassering) Hva slags motiv har du Bogan? Og hvor er den plassert? Hvordan tanker hadde du om den da du fikk den? Har brukt drøyt et år på å tenke over hvordan min egen tattovering skal se ut og har omsider kommet med et motiv jeg liker godt og har tegnet selv. Gir litt mer betydning når man har mekket den selv. Tror jeg skal snakke med tatovøren angående plassering... Bilde? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bilde? Vil ikke poste den for å forhindre at noen andre tar den til eget bruk eller legger den ut på tattoo sider osv... Håper du respekterer det, jeg har brukt bøtter av tid på den og vil gjerne at den forblir unik... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg angrer som helvette på min(motiv og plassering) Hva slags motiv har du Bogan? Og hvor er den plassert? Hvordan tanker hadde du om den da du fikk den? Har en tribal på overarmen. Er bilde av den noen sider bakover her. Tankene var: Jeg har drit lyst på tatovering hatt det lenge, visste ikke noe motiv synes tribal var kult den gang... Bare lette på nettet og fannt meg en.. Og reiste og tok den.. 2 år etterpå angrer jeg som ville helvette.. Har planer om å tatovere over den, men denne gangen skal jeg gjøre det ordentlig, nemlig personlig og tidløs tatovering Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Håper du respekterer det Selvfølgelig.. Var ikke noe krav på bilde, ble bare nysgjerrig Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, mine planer for en pircing i tungen legges for tiden, men jeg har en del spørsmål. Jeg leste at det ikke ble anbefalt at personer med astma tar piercing i tungen, dette er noe som rammer meg. Så jeg lurer på om dette har noe å si, eller om det er noe som er sagt sånn i tilfelle noe veldig usansynlig skulle kunne finne på å intreffe akkurat meg? Så lurer jeg på hvor lenge man bør vente med å skifte til et annet smykke, jeg hadde hull i brusken i øret en gang, og skiftet smykker der i ett sett. Dette er noe jeg tror jeg kommer til å gjøre i tungen også, så jeg lurer på hvor lenge utolmodige lille meg må vente før jeg kan begynne å ha på meg smykke etter humør. Som aktiv turner må jeg også følge et reglement som sier at jeg ikke for lov å ha smykker på under konkurranser, dette gjelder også piercinger. Jeg lurer da på hvor lenge et smykke kan være ute av hullet sitt. Jeg kan jo alltids drite i disse reglene hvis det ikke lar seg løse på annet vis, det er jo tross alt ingen dommere som kommer til å be meg om å gape opp, slik at de kan sjekke. Nå har jeg sett meg litt rundt på nettet, og funnet ut at to piercinger i tungen ikke er så dumt. Jeg lurer på om dette innbærer noe større risiko enn ved vanlig midtstilt piercing? Jeg siterer meg selv, i håp om å få svar. Og så legger jeg ved en link, med litt info, som jeg lurer på om er korrekt. Linken Regner egentlig med at den er korrekt, har hørt at Pinpoint-folkene har peiling på hva de gjør. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Astma og piercing i tungen er ikke noe problem. Grodtid er halvannen måned, og etter dette kan man bytte smykker til man blir blå i ansiktet. Tungepiercinger lukker seg ganske fort, så å ta dem inn og ut under konkurranser er ikke å anbefale. Uansett er det tvilsomt at dette vil være et problem.. jeg antar forbudet gjelder synlige smykker (som evt. kan hekte seg fast i ymse dingser). Pinpoint-folkene kan sine ting, men Tech2000 er ingen nødvendighet. Utvannet Corsodyl eller Listerine etter hvert hovedmåltid fungerer helt ypperlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Var en turner i klassen som hadde tenkt til å få tungepiercing, men de sa det ikke var lovlig å bruke under konkurranser fordi det skapte visse komplikasjoner om man svelget tungen eller noe. Sjekk det opp litt nærmere du sluffy. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det blir da visse komplikasjoner uansett om man har piercing eller ikke dersom man svelger tungen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det blir da visse komplikasjoner uansett om man har piercing eller ikke dersom man svelger tungen Hehe, sant det. Men tror ikke det er så lurt å dra den ut hvis du har piercing. Kan skrape opp halsen ganske så mye. Ikke at jeg aner noe som helst om det though. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, tydeligvis ikke. Typisk "dette hørte jeg av vennen til kameraten til fetteren min, som bor ved siden av vaktmesteren som kjører forbi et sted hvor dette skjedde, HELT SANT ALTSÅ!"-historie. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Not really, men det at de ikke godtar noe som helst kroppssmykker både innvendig og utvendig har jeg i alle fall fått bekreftet... Og psilocybe, vm i overdrivelser er noe for deg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Alt av pircinger er faktisk ulovlig. Men det vil nok aldri skje at de sjekker brystvorter, tunger, og ymse andre "usynlige" steder. Å svelge tungen har jeg faktisk ikke planer om å prøve på, så akkurat det driter jeg i. Det kan sikkert være farlig med piercing i navlen også, det kan jo bli lite behaglig hvis du får den inn i øret. Det å ta de ut under konkurranser tror jeg ikke blir noe problem. Det er snakk om å ta de ut de 5 minuttene man holder på. Og da blir det vel omtrent som å skifte smykke, noe som bør være rimelig uproblematisk. Psilo, har du erfaring med å stikke to hull i tungen til folk. To hull som vist på bildet, hadde ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg tar som oftest (99.99% av gangene) bare én, men jeg har tatt et par doble/triple i tungen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Man ødelegger altså ikke noe særlig av musklene man stikker hull gjennom. Og det innbærer ikke nødvendigvis så veldig mye større komplikasjoner enn bare ett? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Til en av dere som har litt peil på tatovering: En venn av meg lurte litt på kostnader i forbindelse med tatovering, og lurte av ren nysgjerrighet på sånn cirka hvor mye blekk som går med. Har ingen tattis selv, men har jo sett at det blir veldig mye søl som må tørkes vekk underveis. Kan noen derfor gi meg et eksempel på sånn omtrentlig hvor mye blekk som går med til en tattis? Enten med bilde eller at dere skriver hvor stor den er. Sikkert teit spørsmål, men uansett... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Da var jeg hullet. Ble to hull i tungen, av denne typen (uten det blå, som er for å markere hvor hullene skal taes). Nå kommer jeg sikkert til å leve på isbiter, grøt, yoghurt, vann, og ymse andre myke saker et par uker framover. Bilder av min egen tunge skal jeg klare å få lagt ut så snart jeg får tak i et skikkelig kamer. Det var forresten Psilocybe som hullet meg, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd (for øyeblikket ). Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har tiden snart kommet for Tux/pingvin tatoveringen min. Den blir vel tatt i Juli en gang. Men det jeg lurde på. Tux har litt hvit farge på seg. Vil de bli bra å ta hvit farge med tatovering? Eller bør jeg bare bruke huden min som kvitfarge ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tenkte og ta en tato i Tyrkia jeg. Men tror jeg venter til jeg blir 16 kanskje. Kan ikke bare velge noe som mønster uansett. 10Kr,- til den som tatoverer "Hardware.no" Et sted på kroppen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tenkte og ta en tato i Tyrkia jeg. Men tror jeg venter til jeg blir 16 kanskje.Kan ikke bare velge noe som mønster uansett. 10Kr,- til den som tatoverer "Hardware.no" Et sted på kroppen Vent til du er 18 og har tenkt flere år på samme motiv. Og ta det i NORGE. Dette er noe som faktisk blir på kroppen din lenge og stiller derfor visse krav til hygiene og kvalitet. Sammt at i norge vet du hvem som står ansvarlig om noe skulle skje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå