Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Sinnsykt!!

 

kan ikke huske å ha sett denne før psilo, ny??

 

Er helt imponert over fargene.. vanvittig..

 

Er Tomas på Lets Buzz.. om noen skulle være i tvil..

 

5%20Tomas%20fantasy%20vikingrobert.JPG

 

Edit: Kikka litt mer nå.. ser ut som det var kommet oppdateringer på mer eller mindre alle der.. mye pent..

Endret av slins
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet hvordan han her er??

 

trykk på meg

 

Om han har tegna logoen hadde jeg ikke slipt han innen 5 meter av meg.. fyttifaen..

 

edit: herre... "Lokalet som i dag benyttes til studio, var opprinnelig et uthus av "lavere standard". Gulvet var grovt støpt med et sluk i midten. Veggene manglet isolasjon, og vinduene hadde bare enkle glass. Det var heller ikke lagt inn vann."

Endret av Tuttebobo
Lenke til kommentar
Bilder kjære penis, bilder :)

Lalz! Nå er den jo full av plast og greier. Ikke ble jeg ferdig heller, mangler sommerfuglene. Men la gå, den er jo så fiiin.

post-94232-1210717055_thumb.jpg

 

Fluesopp: Jeg syntes det var så vondt at jeg nesten ikke greide å føre en samtale, så du gikk vel ikke glipp av så altfor mye, annet enn gleden av mitt nærvær. =D Mathiassky kom med sushi til meg da! <3

Lenke til kommentar
Denne karen skulle egentlig ta bilder mens hun drev på, men jeg kom meg ikke ditt:(

Så jeg håper jeg får ræva mi ditt neste gang så vi kan ta bilder mens hun blir jobba på.

 

HOHO.. You fail!

 

Film det!

Klapp igjen

 

Penis: Syns den ble som du viste meg, faktisk bedre. Kan si at jeg gleder meg til resten kommer :fun: . Får vi satse på det blir bilder neste gang.

Men blir bedre å se uten plastikken osv, men utifra det du har fortalt meg så ble den veldig vakker=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...