slins Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Sinnsykt!! kan ikke huske å ha sett denne før psilo, ny?? Er helt imponert over fargene.. vanvittig.. Er Tomas på Lets Buzz.. om noen skulle være i tvil.. Edit: Kikka litt mer nå.. ser ut som det var kommet oppdateringer på mer eller mindre alle der.. mye pent.. Endret 13. mai 2008 av slins Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 10hi! Jeg er sliten. 4 timer i stolen tar på. Lenke til kommentar
geil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hahaha, den første sjeløyde rumpa jeg har sett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) noen som vet hvordan han her er?? trykk på meg Om han har tegna logoen hadde jeg ikke slipt han innen 5 meter av meg.. fyttifaen.. edit: herre... "Lokalet som i dag benyttes til studio, var opprinnelig et uthus av "lavere standard". Gulvet var grovt støpt med et sluk i midten. Veggene manglet isolasjon, og vinduene hadde bare enkle glass. Det var heller ikke lagt inn vann." Endret 13. mai 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) []http://tattoo-piercing.no/e107_images/custom/marius.jpg[/img]10hi! Jeg er sliten. 4 timer i stolen tar på. Tatoveringsstolen ? Endret 13. mai 2008 av kverna Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tatoveringsstolen ? Korrekt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Denne karen skulle egentlig ta bilder mens hun drev på, men jeg kom meg ikke ditt:( Så jeg håper jeg får ræva mi ditt neste gang så vi kan ta bilder mens hun blir jobba på. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Denne karen skulle egentlig ta bilder mens hun drev på, men jeg kom meg ikke ditt:(Så jeg håper jeg får ræva mi ditt neste gang så vi kan ta bilder mens hun blir jobba på. HOHO.. You fail! Film det! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bilder kjære penis, bilder Lalz! Nå er den jo full av plast og greier. Ikke ble jeg ferdig heller, mangler sommerfuglene. Men la gå, den er jo så fiiin. Fluesopp: Jeg syntes det var så vondt at jeg nesten ikke greide å føre en samtale, så du gikk vel ikke glipp av så altfor mye, annet enn gleden av mitt nærvær. =D Mathiassky kom med sushi til meg da! <3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Denne karen skulle egentlig ta bilder mens hun drev på, men jeg kom meg ikke ditt:(Så jeg håper jeg får ræva mi ditt neste gang så vi kan ta bilder mens hun blir jobba på. HOHO.. You fail! Film det! Klapp igjen Penis: Syns den ble som du viste meg, faktisk bedre. Kan si at jeg gleder meg til resten kommer . Får vi satse på det blir bilder neste gang. Men blir bedre å se uten plastikken osv, men utifra det du har fortalt meg så ble den veldig vakker=) Endret 13. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Oy, flotte greier miss Aids. Det her blir bra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja, den ser tøff ut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Klarer ikke helt å se hvor den er plassert. Og for å ikke såre noens følelser går jeg ut i fra at den er på skrukken Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Klarer ikke helt å se hvor den er plassert. Og for å ikke såre noens følelser går jeg ut i fra at den er på skrukken Nesten riktig. Ryggen. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Ser veldig stilig ut PT Gleder meg å se den uten plastikken. Endret 14. mai 2008 av marfant Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan ligger det an med ventetider og slik møk hos Let's Buzz for tiden? Vil starte på backpiecehelvetet under Hole in the Sky. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hele ryggen du skal dekke? Får jeg spørre hva tema eller motivet er? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hele ryggen ja. Tema: Cthulhu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå