Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hehe.

 

Vel, jeg har lyst på en litt grunge tatovering med et "skjult" sitat. Den skal vises, men fortsatt være litt anonym. Om den skal dekke hele underarmen eller ikke vet jeg ikke, men det skal også være min eneste tatovering :p

 

Edit: Og nei, jeg vet ikke hvilket sitat jeg skal bruke eller hvilke relasjoner det skal ha :)

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe.

 

Vel, jeg har lyst på en litt grunge tatovering med et "skjult" sitat. Den skal vises, men fortsatt være litt anonym. Om den skal dekke hele underarmen eller ikke vet jeg ikke, men det skal også være min eneste tatovering :p

 

Edit: Og nei, jeg vet ikke hvilket sitat jeg skal bruke eller hvilke relasjoner det skal ha :)

 

eneste tattovering ja :p

 

Det er hva man tenker.. har man først tatt en får man lyst på flere ettehvert.. jeg lover deg :)

Lenke til kommentar

hadde jeg vært gutt hadde jeg definitivt tatt tattovering på "loffen". hvor kult hadde det ikke vært å ha en tattovering som vokste xD det kunne vært utydelig og sett ut som en flekk bare når "loffen var slapp", men blitt til en figur/noe tekst når den ble "litt fastere i fisken". I've got AIDS f.eks. : p

Lenke til kommentar
Skal bare ha en jeg, den er så å si hele kroppen...utenom noen plasser, slik som kålen, loffen osv.

 

Skal det være en sammenhengende eller flere små?

 

Jeg har noen planer om å nesten dekke armene samt litt på skuldrene og brystet i tillegg til hals og ansikt. Kommer ikke til dekke hele meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Skal bare ha en jeg, den er så å si hele kroppen...utenom noen plasser, slik som kålen, loffen osv.

 

Skal det være en sammenhengende eller flere små?

 

Jeg har noen planer om å nesten dekke armene samt litt på skuldrene og brystet i tillegg til hals og ansikt. Kommer ikke til dekke hele meg i hvert fall.

 

Vil helst at det ser mest mulig sammenhengende ut....men jeg har delt opp kroppen min....foreks. japansk tema på ryggen, buddistisk tema på hele en foten osv.

Lenke til kommentar

jeg lurer på om jeg skal kutte meg i steden for og svi på den lucky 7 saken jeg skal ta på ryggen , det er jo mere nøyaktig en og svi .

 

eneste jeg er usikker på er på hvor vondt det gjør , jeg sa jo en gang i livet at jeg ikke skulle ta branding eller scaring ever , så alt for ille ut , og nå har jeg jo 2 brandings :p

 

noen her som har kuttet seg som kan si hvor vondt det var ( jada eg vet er er relativt og individuelt )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...