JulianR Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Sikkert spurt om tidligere, men orker ikke å lete gjennom nærmere 540 sider; hvilken sjappe er å anbefale i Oslo/Bærum/Drammen-området? Er på utkikk etter en seriøs sjappe med talentfulle tatovører, og overlever fint en liten kjøretur for å havne hos den "beste". Noen som har noen å anbefale i det området? Endret 11. mai 2008 av JulianR Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I Oslo har det vel vært House of pain og Kunst med puls som har blitt annbefalt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Og Max Tattoo. Har og vært varme ord om Lucky 7. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har det noe å si om man tar tattovering etter man har fått sommerens brunfarge? Eller er det best å ta det når huden er "usolt" ? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Og Max Tattoo. Har og vært varme ord om Lucky 7. Og Bo i Gamlebyen. Han har vært omtalt noen ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vær snill nå :!: Han er jo så utrolig god Du må ikke finne på å gå til han selv om han er den siste tattovøren på jord. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Vær snill nå :!: Han er jo så utrolig god Du må ikke finne på å gå til han selv om han er den siste tattovøren på jord. Pictars plx Har jo sett en del av Haralds arbeider, så lurer på om Bo er mye verre? Har hørt rykter om at han er Norges dårligste og tatoverer folk ned i 13-års alderen, så dette lover bra!! EDIT: Ellers så kan dere ta en kronerulling her på forumet, så drar jeg selv til Bo og tatoverer et kart over Gamlebyen på ryggen, så poster jeg resultatet her. (Åpen post anyone? ) Endret 11. mai 2008 av Langbein Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du må ikke finne på å gå til han selv om han er den siste tattovøren på jord. TattooHarald da? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du må ikke finne på å gå til han selv om han er den siste tattovøren på jord. TattooHarald da? Blir vel status av å tattooere seg hos han og snart. En kunstart for seg selv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så sant. Nonfigurativ kunst siden det ikke alltid er så enkelt å se hva motivene hans skal forestille. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Bo har faktisk gjort noe bra har jeg hørt fra tattovører og det er det som iriterer noen vet jeg....han kan mye bedre enn det han gjør og han ser ikke på det som kunst....han gjør det rett og slett for penger og driter i åssen det blir( eller han sier jo at det ser bra ut det han lager :!: ). Sier jo seg selv når han ikke har utviklet seg på 30år. Men status å bli tattovert hos han ja, får respekt på flekken Endret 11. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men status å bli tattovert hos han ja, får respekt på flekken Må da være andre og tryggere måter å få status og respekt på hvis man ønsker seg det!? psilocybe Over sommeren har jeg planer om å tattovere halsen. Blir antageligvis en skorpion sånn litt på siden under øret omtrent. Har ikke helt bestemt meg for hvor stor enda. Men jeg mener at du har skrevet for en stund siden at det er lett at tattoveringer på halsen sprekker opp eller noe siden halsen er et bevegelig område. Tror du at det vil bli noe problem med tanke på motivet og plasseringen jeg tenker på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror det jeg også Glimti=) Skal det være black\grey skorpion? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal være så svart som det kan bli. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har det noe å si om man tar tattovering etter man har fått sommerens brunfarge?Eller er det best å ta det når huden er "usolt" ? ingen som vet noe om dette eller??? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vet ikke med sikkert, men så lenge du ikke er solbrent osv. så skal det vel gå bra...har bare hørt at man skal holde seg vekke fra sola Hvorfor spør du ikke en tattovør da....foreks. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vet ikke med sikkert, men så lenge du ikke er solbrent osv. så skal det vel gå bra...har bare hørt at man skal holde seg vekke fra sola Hvorfor spør du ikke en tattovør da....foreks. vet at jeg bør holde meg unna sola.. har ikke noen tattovører i nærheten av her jeg bor som jeg kan sprø, så tenkte jeg kunne spør her først Hørte noen snakka så smått om at den fort kunne bli litt blass når man ble "bleik" igjen.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det kan godt stemme, det vet jeg faktisk ikke. Men det jeg kan foreslå er å sende en mail til en tattovør, kanskje den personen du tenker på å gå til foreks=) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har lyst på en tatovering på underarmen etterhvert. Er nå 15, snart 16, men venter til jeg blir 18 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Masse tid på å planlegge en fet en da Så har teknologien utviklet seg sikkert litt osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå