Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 *spore totalt av og la diskusjonen dø* Jeg har begynt å male litt pynt til rommet mitt. Har lovet en vekk til Penis Trygve, og tror jeg har klart å love vekk en til Fluesopp og. XD Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) edit : den var kul , hadde dama latt meg hatt noe med og dekorer hjemme så hadde jeg bestilt en pronto , men jeg eier vist ikke smak i følge hun Endret 10. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 edit : den var kul , hadde dama latt meg hatt noe med og dekorer hjemme så hadde jeg bestilt en pronto , men jeg eier vist ikke smak i følge hun Haha, svært så mange gutter som ikke eier smak, da. Tror heller det blir jeg som ikke får bestemme når jeg og kjæresten ender med å flytte sammen. Jeg vil bare ha sånne ting som det der. Lage et bilde av BCR-er limt på lerret og henge på veggen er helt i orden for meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Reaksjoner på moderering vet dere kun skal taes på pm med aktuell moderator, ikke i tråden . Det blir off topic, og har dermed ingenting i tråden å gjøre. Takk for pm, den som har sendt meg. (Dette innlegget skal heller ikke kommenteres, send som sagt pm) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg klarer meg fint uten bilder og gardiner jeg , så lenge jeg har plass til datan , tven , steroen og alt det andre jeg har , som tar opp meste parten av huset så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg klarer meg fint uten bilder og gardiner jeg , så lenge jeg har plass til datan , tven , steroen og alt det andre jeg har , som tar opp meste parten av huset så er jeg fornøyd Da burde jo hun bare være glad for at du tar del i husdekorasjonen, da vel? XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Pynte kåken må man, stamme-masker, hodeskaller, bilder osv.=) Japansk pynt er fint, alt som har med stamme-kultur.....kunne forsatt i en evighet:P Endret 10. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå er det jo tilbake på off topic alt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det er jo Bodymodrelatert. I hvert fall bildet mitt. xD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men hvordan man bør innrede rommet/ huset er mindre relevant for tråden. (Men det er dette innlegget og så nok off topic fra meg). Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Æsj. Nå er jeg skikkelig hypp på å stikke ut i sola og tææææænne meg, men jeg kan ikke pga at tattoveringa ikke er ferdiggrodd! Hvordan er det forresten med behandling av tattovering når man skal sole seg (når den er ferdiggrodd)? Vet jo at det ikke er så lurt å ligge mange timer i sola uansett, men kan man bruke sunblock ellerno? Sikkert mange som har spurt om dette før, så folk er vel lei av å svare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Sunblock iz neat 4 tattoos. Mao. ja, sunblock er greia om du ikke velger å dekke den til (og vi vil vel briefe med pynten vår? ). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Æsj. Nå er jeg skikkelig hypp på å stikke ut i sola og tææææænne meg, men jeg kan ikke pga at tattoveringa ikke er ferdiggrodd! Hvordan er det forresten med behandling av tattovering når man skal sole seg (når den er ferdiggrodd)? Vet jo at det ikke er så lurt å ligge mange timer i sola uansett, men kan man bruke sunblock ellerno? Sikkert mange som har spurt om dette før, så folk er vel lei av å svare Jeg for min del har alltid solkrem på mine. Det var det de annbefalte da jeg tatoverte meg. Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Aiight. Takker og bukker, nikker og neier Selvfølgelig er det stas å flekke fram kroppskunsten! Må si jeg følte meg veldig tøff når jeg satt på t-banen i singlet på vei hjem fra trening idag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk du noen blikk ang. tatoveringen da? Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tja. Kan ikke si jeg la merke til noe, sånn bortsett fra en gammel dame og noen russejenter som titta stygt på meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Legg ut bilder i den nye tråden vår da? Clickyclick. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tja. Kan ikke si jeg la merke til noe, sånn bortsett fra en gammel dame og noen russejenter som titta stygt på meg Det er jo ikke alltid at gamle liker tatoveringer da, men russ som så stygt på deg? Pussig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ikke måte på hva folk tatoverer på seg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 I did not see that one coming. O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå