Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hevelsen begynner å synke :thumbup:

Har så lyst å ta septum :love: er det noen her inne som har tatt både septum og i nesevingen?

 

Har lyst på septum selv, men ingen som ville svare på hvordan dermal punching der vil være. Regner med at det ikke skal være noe stort problem egentlig, men skal jeg først ta der så har jeg lyst på en stooor doorknocker, 4 eller 2 gauge omtrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold fast ja :thumbup: ikke dum den nei.

Har kommet ditt i livet at hvis noen dømmer meg utifra foreks. hvis jeg har skrift på fingrene så er det et problem de har, ikke jeg. Men det går også an å dekke det man vil, som jeg sa før det finnes jo sånn dekkstift eller hva det nå er.

Men jeg tror det har mye med motiv også å gjøre da, ikke bare at det er en tattoovering alene.

Bli kjent med personen før man dømmer personen.....

 

Takker, liker hold fast selv også. Det smarte er at det kan leses på både norsk og engelsk. Vurderte om jeg skulle ha KRIG på den ene og FRED på den andre, men angrer ikke på valget nå.

 

Jeg er enig med deg i det du skriver om fordommer, men jeg må legge til at jeg automatisk vil reagere negativt om folk har tattovert nazisymboler som feks. et hakekors. Hodeskaller, edderkopper, skorpioner, ol. synes jeg bare er kult, men selvsagt reagerer jeg på nazimotiver. Men det gjør vel de fleste.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Eplefe og Glint.

 

Jeg vet godt at hakekorset ikke opprinnelig er nazistisk, men dere kan uansett ikke nekte for at de fleste vil ta en hakekorstattovering som nazistisk!?

 

Hakekors, jernkors og solkors ble missbrukt av nazistene under andre verdenskrig og er dermed ubrukelig i enhver sammenheng. Det er mange som forstår den egentlige betydningen av slike symboler, men de fleste vil forbinde det med Nazi-Tyskland og Holocaust.

Lenke til kommentar
Hevelsen begynner å synke :thumbup:

Har så lyst å ta septum :love: er det noen her inne som har tatt både septum og i nesevingen?

 

Har lyst på septum selv, men ingen som ville svare på hvordan dermal punching der vil være. Regner med at det ikke skal være noe stort problem egentlig, men skal jeg først ta der så har jeg lyst på en stooor doorknocker, 4 eller 2 gauge omtrent.

Dæven steike! Det blir en rimelig tykk ring å ha i nesa

Lenke til kommentar
Fluesopp, det er tribal jeg har på halsen. Den stikker opp fra skulderen. På fingrene har jeg skriften HOLD FAST.

Når kjem bildene?

 

Har lyst på septum selv, men ingen som ville svare på hvordan dermal punching der vil være. Regner med at det ikke skal være noe stort problem egentlig, men skal jeg først ta der så har jeg lyst på en stooor doorknocker, 4 eller 2 gauge omtrent.

Ja dæven, det er ganske h4rdc0r3. Ser bra ut på noen da, men jeg liker de personlig høye og små.

4g:

no1f-4g-septum.jpg

Lenke til kommentar
Microsoft hadde sikkert solgt noe mindre, men han hadde nok hatt mer enn nok til smør på brødskiva med tanke på hva de utrettet uansett.

 

Det er jo det jeg har sagt hele tiden: Du er ikke dømt for resten av livet med en synelig tattovering.

Når det er sagt så vet jeg at det kan ha litt å si hva du har tattovert. Et symbol som et hakekors, solkors, jernkors eller en davidstjerne har gjerne potensiale til å vekke sterke reaksoner enn en tribal eller en katt.

 

Rundt side 200 tror jeg det var la Glint inn et bilde av en nazist fra USA som hadde tattovert nazipropaganda over hele seg, skjønt det var et rimelig elendig utført arbeid.

 

 

Fluesopp, det er tribal jeg har på halsen. Den stikker opp fra skulderen. På fingrene har jeg skriften HOLD FAST.

 

Du viser få, om noen tegn til å lese postene mine, så jeg melder meg herved ut ifra enhver diskusjon med deg i denne tråden.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Ja dæven, det er ganske h4rdc0r3. Ser bra ut på noen da, men jeg liker de personlig høye og små.

4g:

no1f-4g-septum.jpg

 

Ja, noe i den duren, hvis det blir noe av, har masser av penger til overs når jeg får lønning neste uke, så er vel egentlig bare å hive seg på telefonen, prate med denne Christiane som har fått så mye skryt (ikke uten grunn regner jeg med) og høre om hun har time i løpet av.. snart.

 

Har forsåvidt klar min første tattovering også, regner med du kjenner den igjen Penis, i og med at du liker Clutch : ) Er bare å bestille time, finne et studio jeg føler meg trygg på.

Lenke til kommentar

Mener du at seriøse tatovører ikke tatoverer umyndige personer?

Jeg er selvfølgelig fullt klar over at jeg vil måtte bære denne tatoveringen resten av livet. Det er ikke en idé jeg kom på nå nettopp, jeg har faktisk tenkt på det en lengre periode. Men hvis jeg må vente til jeg blir myndig for at tatoveringen skal bli skikkelig så er vel det et naturlig valg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...