Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det mener jeg. Gates har ikke akkurat solgt Microsoft på ansiktet sitt. Jeg tror selvfølgelig at det vil forandre seg med tiden, og at det blir mer og mer akseptert, men at det dessverre ikke er sånn enda.

 

Jeg har på ingen som helst måte antydet at livet blir lagt i grus av å ta en synlig tatovering. Jeg sier simpelthen at det er viktig å overveie det grunding før en bestemmer seg for å ta det valget, fordi det ikke bare er et stort steg å ta sosialt, men også for egen del.

 

Bill Gates er en kjent person så jeg tror det hadde blitt temmelig dominerende om han hadde et hakekors i pannen.

 

Nå har jeg som sagt tattovert den ene siden av halsen samt fingrene fra før så jeg vet at det er noe som blir lagt merke til. Ang. fingrene så kommenterer folk det stadig vekk.

Lenke til kommentar
Microsoft hadde sikkert solgt noe mindre, men han hadde nok hatt mer enn nok til smør på brødskiva med tanke på hva de utrettet uansett.

 

Det er jo det jeg har sagt hele tiden: Du er ikke dømt for resten av livet med en synelig tattovering.

Når det er sagt så vet jeg at det kan ha litt å si hva du har tattovert. Et symbol som et hakekors, solkors, jernkors eller en davidstjerne har gjerne potensiale til å vekke sterke reaksoner enn en tribal eller en katt.

 

Rundt side 200 tror jeg det var la Glint inn et bilde av en nazist fra USA som hadde tattovert nazipropaganda over hele seg, skjønt det var et rimelig elendig utført arbeid.

 

 

Fluesopp, det er tribal jeg har på halsen. Den stikker opp fra skulderen. På fingrene har jeg skriften HOLD FAST.

Lenke til kommentar

Hold fast ja :thumbup: ikke dum den nei.

Har kommet ditt i livet at hvis noen dømmer meg utifra foreks. hvis jeg har skrift på fingrene så er det et problem de har, ikke jeg. Men det går også an å dekke det man vil, som jeg sa før det finnes jo sånn dekkstift eller hva det nå er.

Men jeg tror det har mye med motiv også å gjøre da, ikke bare at det er en tattoovering alene.

Bli kjent med personen før man dømmer personen.....

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...