Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 NY cop med ansikts tattoo Det finnes unntak som bekrefter enhver regel. Det er vel ingen som ærlig talt tror at et generisk politikammer hadde tatt opp den fyren om han kom dit dag en? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gah. Denne saken på arma mi klør og er skremmende varm. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du bør dra på legevakta neida, er det lenge siden du tok den? kløing er veldig normalt, men ikke klø hvis du har skorpe...bare klask litt på han Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 8 dager. Klør ikke på den, jeg bare holder ut Får klaske på litt salve etter hvert, eller vaske med mer grønnsåpe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er den veldig varm iforhold til andre armen din? Smøre på krem kan hjelpe imot kløen, men ikke alltid....... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, ikke så veldig. Og det har roa seg nå. Tror det kan ha noe med å gjøre at jeg sitter i et skremmende varmt rom med dårlig luftning. Liker å skylde på det i alle fall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja og den driver å gror i tillegg så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for=) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du har vel rett. *holde ut og ignorere det hele* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men det er bra du spør, såklart jeg kan ikke si noe sikkert siden jeg sitter her og du sitter der. Men utifra det jeg opplever selv dagene etter man har tattoovert seg så merker du fort hvis det er noe galt:) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Yay tunga mi begynner å hovne ned igjen...(dårlig formulert) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hevelsen begynner å synke Har så lyst å ta septum er det noen her inne som har tatt både septum og i nesevingen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal ta septum. Amm. GLEDER MEG. Og gruer meg. Smerte. Smerte er skummelt. >.> Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er derfor jeg lurer, om det er noen som har tatt både septum og i nesevingen.....nesevingen har jeg tatt i før...så lurer på om åssen det er å ta septum i forhold? har hørt flere si at nesevingen er verre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 du har 2 nesevinger, et for hvert nesebor...det jeg mener er vanlig hull i nesa, septum blir imellom nesevingene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja det mener jeg. Gates har ikke akkurat solgt Microsoft på ansiktet sitt. Jeg tror selvfølgelig at det vil forandre seg med tiden, og at det blir mer og mer akseptert, men at det dessverre ikke er sånn enda. Jeg har på ingen som helst måte antydet at livet blir lagt i grus av å ta en synlig tatovering. Jeg sier simpelthen at det er viktig å overveie det grunding før en bestemmer seg for å ta det valget, fordi det ikke bare er et stort steg å ta sosialt, men også for egen del. Bill Gates er en kjent person så jeg tror det hadde blitt temmelig dominerende om han hadde et hakekors i pannen. Nå har jeg som sagt tattovert den ene siden av halsen samt fingrene fra før så jeg vet at det er noe som blir lagt merke til. Ang. fingrene så kommenterer folk det stadig vekk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Microsoft hadde sikkert solgt noe mindre, men han hadde nok hatt mer enn nok til smør på brødskiva med tanke på hva de utrettet uansett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Glimti: Kan jeg spørre hva du har tatt på halsen? Fingrene skal jeg ta, men det blir prikken på sleeven...så det blir når alt er ferdig=) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Microsoft hadde sikkert solgt noe mindre, men han hadde nok hatt mer enn nok til smør på brødskiva med tanke på hva de utrettet uansett. Det er jo det jeg har sagt hele tiden: Du er ikke dømt for resten av livet med en synelig tattovering. Når det er sagt så vet jeg at det kan ha litt å si hva du har tattovert. Et symbol som et hakekors, solkors, jernkors eller en davidstjerne har gjerne potensiale til å vekke sterke reaksoner enn en tribal eller en katt. Rundt side 200 tror jeg det var la Glint inn et bilde av en nazist fra USA som hadde tattovert nazipropaganda over hele seg, skjønt det var et rimelig elendig utført arbeid. Fluesopp, det er tribal jeg har på halsen. Den stikker opp fra skulderen. På fingrene har jeg skriften HOLD FAST. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hold fast ja ikke dum den nei. Har kommet ditt i livet at hvis noen dømmer meg utifra foreks. hvis jeg har skrift på fingrene så er det et problem de har, ikke jeg. Men det går også an å dekke det man vil, som jeg sa før det finnes jo sånn dekkstift eller hva det nå er. Men jeg tror det har mye med motiv også å gjøre da, ikke bare at det er en tattoovering alene. Bli kjent med personen før man dømmer personen..... Endret 9. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå