Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heisann..

Har allerede begynt å få en fin brunfarge på kroppen for sommern, er dette en hindring i å ta tattovering?

Burde jeg vente til huden er blekere for å ta?

 

Hvordan er det hvis jeg tar nå, holder det å smøre den godt når jeg er i sola, eller burde jeg dekke den til de første ukene? (elsker å gå i shorts) :p

 

..

Lenke til kommentar
"Kjære suspensionentusiast

 

Vi slår til i år igjen med et lite uformelt arrangement på 17. mai. Formålet er både å få samlet inn litt penger til årets Oslo SusCon, og å tilby et avslappet alternativ til tradisjonell 17. mai feiring. Det er kun noen få hengeplasser igjen, så gi beskjed snarest om du vil opp i kroker. Evt kan vi også gjøre litt pulling hvis det er interesse for det. Ellers er alle hjertlig velkomne (inkl venner) til grilling og samkvem i bakgården hos Fakirskolen i Malmøgata 7 fra ca kl 12. Ta med mat og drikke

 

Christiane + Håvve

Wings of Desire"

 

Hvis noen interessert. :)

 

 

så mye som du prater om dette så begynner det nesten og friste litt og prøve :D

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan andre tenker, men det blir lite sol på armene mine det meste av sommeren i år.

Du bør ihvertfall bruke sunblock når den har grodd og frem til den er grodd helt tildekt...mener jeg.

kanskje jeg er litt hysterisk, men sol tar knekken på farge..........

 

 

Vet jo det at jeg skal smøre den og holde den unna solen, men tenkte på om det at jeg allerede er blitt brun er en hindring.. at den da vil bli annerledes når huden blir bleikere igjen.. :)

Lenke til kommentar
Er sterkt frista selv, må bare bli trygg på at størrelsen min ikke gjør noe...2 meter høy og 130kg...er dessverre litt småvokst av meg :tease:

Regner med å dra på Suscon, men 17 mai skal jeg være på hytta :yucky:

Mato: Du skal jo være med på båten også :evil:

 

Slutt med den lyginga da.. du er 198cm

Lenke til kommentar
Skal vi snakke om åssen du ser ut?

Har faktisk blitt målt 200cm din juleost....jo og en ting til...Er så glad i deg så!!

 

Per du lyver. åssen jeg ser ut? vel.. 195 cm i alle retninger.. ganske deilig om jeg får si det selv.

 

men nå skal jeg fundere litt til på hvor neste hull skal sitte.

 

 

EDIT: Fluesopp må slutte og snakke offtopic

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Skal vi snakke om åssen du ser ut?

Har faktisk blitt målt 200cm din juleost....jo og en ting til...Er så glad i deg så!!

 

Per du lyver. åssen jeg ser ut? vel.. 195 cm i alle retninger.. ganske deilig om jeg får si det selv.

 

men nå skal jeg fundere litt til på hvor neste hull skal sitte.

 

 

EDIT: Fluesopp må slutte og snakke offtopic

 

Tror heller det er du som bør slutte å spore av. Tross alt du som startet.

Lenke til kommentar

RaW_DeNiM og Fluesopp er det perfekte eksempel på søskenkjærlighet! :love:

 

Men hva med litt ontopic nå? Har bestemt meg for at min neste tattis blir på siden av halsen, like under øret altså. Har på den ene siden så nå kliner jeg til på den andre siden og. Litt usikker på når, for jeg bor ikke så lagelig til.

Lenke til kommentar

Hva tror du om det sosiale stigmaet tatoveringer i ansiktet / på halsen medbringer? Det er jo ikke akkurat et ukjent faktum at mange arbeidsgivere refuserer folk med tatoveringer som ikke kan skjules, enda verre er jo tatoveringer såpass langt oppe.

Lenke til kommentar
Og hvordan reagerer arbeidsgivere på long sleeves? Om jeg kommer i langarmet genser på intervju og får jobben, da er jo egentlig saken i boks.

om de dømmer deg etter tatovering så fortjener ikke arbeidsgiveren deg. Beklagelig skjer det nok veldig ofte tho

 

EDIT: litt skriveleif :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...