scarface15 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 mmmm, deilig, var litt gulost som hadde lurt seg inn i smykket >< blei kvitt det tho, og skal utvide om par-tre dager.. ^^ 14 mm blir gøy, fikk dytta fingern igjennom hullet i dusjen nå akkurat=P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 skal utvide så fort jeg får noe å utvide med:p til 12mm.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor skulle det der være for spesielt? Orginalitet og nye ideer er alltid morsomt det. Men det hadde mye rødt i seg og jeg mener at det har vært snakk om rødt her i tråden før. Mener at psilocybe har sagt noe om at rødt (bla) lettere blir blekt enn andre farger. Sikker på at han ikke snakket om red ink allergy? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For øvrig er det ikke bare-bare å bygge på en crappy tatovering. Det blir ofte som å putte et perlekjede på en gris. Gud, hvor jeg lo! Poenget mitt er at tatovører som sier ja til kunder under 18 år er å annse som useriøse og uerfarne slik folk her i landet ser det, men hvis grensen her i landet hvar 16 år er jeg nokså sikker på at "alle" ville gått etter tattovører som tatoverte kunder under 16 år. Men siden den annerkjente grensen her i landet er 18 år så går man mot dem som tattoverer kunder under 18 år. Det er selvfølgelig ikke feil å vente litt før man tattoverer seg, men en bestemt aldersgrensete kan variere fra land til land og da kan også dyktige tattovører som arbeider på "kunder under den og den alderen" varriere. Det tror i alle fall jeg. Har du foresten kommet videre med tattoveringene dine? Eller er du ferdig med dem? Hvis og dersom er jo ganske lite relevant, når man faktisk ikke er myndig før man er 18 år. Har jo time til ryggen om 6 dager! Hurraaa. Etter det blir det nok ikke mer tatovering før til høsten, og siden jeg flytter ut fra redet i september spørs det om jeg har råd med det første. Men skal jo bygge på den på brystet etterhvert. Litt mer blomster og farger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Blir bra det, skal få tatt noen bra bilder mens han arbeider Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sikker på at han ikke snakket om red ink allergy? Ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 red ink alergy er ganske sjeldent da...heldigvis, men man vet aldri når man får det da....en som fikk alergi mot gul-farge etter 70 tattoveringer ...det kaller jeg kjipt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis og dersom er jo ganske lite relevant, når man faktisk ikke er myndig før man er 18 år. Men myndighetsalder er lavere i andre land så da kan det finnes dyktige tattovører som tattoverer folk under 18 år. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå ligger det film ute av årets Tattobåt-tur....http://www.tattoobaten.se/ Jeg og noen andre skal prøve å få dratt neste år ....gå inn på guestbook og der ligger filmen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 det så drit kult ut . likte den tattoofusion , 1 som skisser opp og andre som tattovere , for og få et helt unikt motiv med flere stilarter i den samme . hake av kalenderen for neste år Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, har skikkelig lyst til å komme meg av gårde jeg og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hadde vært kult å få samlet en gjeng, men jeg sier i fra med en gang biletter blir lagt ut, det er 2 dager........ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mener det dønn seriøst, vi som holder til her inne fast elsker tattoveringer....så hvorfor ikke samle en gjeng og dra på en heisatur med blekking, musikk osv. Samtidig som man blir kjent med likesinnet folk.....Det har et navn...GULL Men jeg kan godt oppdatere alt som skjer på den fronten hvis det er intresse=) Tattoobåten 2009 kommer til å bli 26-27 Mars. Koster ca.400 for turen( da har man tilgang på alt som skjer også) og da bor man på 4 manns lugar. Endret 7. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fritt for å bo med Fluesopp og Penis Trygve (om hun skal) xD Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Misunner denne karen! :| Utrolig herlig sleeve. Hva tror dere prisen blir på slike armer? Rundt 20tusen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pris kommer an på øktprisene til tattovøren, på sleeven min betaler jeg 2500 per økt og den forrige varte fra 12 til 16.30. Men det kan fort bli den prisen du sier ja, spess hvis det er avansert osv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor mange ganger har du vært i stolen så langt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) med det jeg driver med nå så har jeg vært 5 ganger i stolen og har mye igjen.....men har ikke betalt for alle gangene i stolen så ikke gang 5x2500, men rundt 20000 blir det garantert tilsammen på hele armen min ja..... Men er en hobby for min sin del, så jeg bruker det jeg kan på blekking. Og så når du går mye til en person så blir det kanskje litt billigere.... Men sleeve er noe jeg anbefaler å starte med...det er en artig greie Endret 7. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 med det jeg driver med nå så har jeg vært 5 ganger i stolen og har mye igjen.....men har ikke betalt for alle gangene i stolen så ikke gang 5x2500, men rundt 20000 blir det garantert tilsammen på hele armen min ja.....Men er en hobby for min sin del, så jeg bruker det jeg kan på blekking. Og så når du går mye til en person så blir det kanskje litt billigere.... Men sleeve er noe jeg anbefaler å starte med...det er en artig greie Jess, skal få meg jobb nå, slik at pengene ikke skal være noe problem. Har hvertfall funnet ut hva jeg skal ha på sleeven, så problemet er bare hvordan jeg skal sette sammen alt! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå