Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For øvrig er det ikke bare-bare å bygge på en crappy tatovering. Det blir ofte som å putte et perlekjede på en gris.

Gud, hvor jeg lo!

 

Poenget mitt er at tatovører som sier ja til kunder under 18 år er å annse som useriøse og uerfarne slik folk her i landet ser det, men hvis grensen her i landet hvar 16 år er jeg nokså sikker på at "alle" ville gått etter tattovører som tatoverte kunder under 16 år. Men siden den annerkjente grensen her i landet er 18 år så går man mot dem som tattoverer kunder under 18 år. Det er selvfølgelig ikke feil å vente litt før man tattoverer seg, men en bestemt aldersgrensete kan variere fra land til land og da kan også dyktige tattovører som arbeider på "kunder under den og den alderen" varriere.

 

Det tror i alle fall jeg.

 

Har du foresten kommet videre med tattoveringene dine? Eller er du ferdig med dem?

Hvis og dersom er jo ganske lite relevant, når man faktisk ikke er myndig før man er 18 år.

 

Har jo time til ryggen om 6 dager! Hurraaa. Etter det blir det nok ikke mer tatovering før til høsten, og siden jeg flytter ut fra redet i september spørs det om jeg har råd med det første. Men skal jo bygge på den på brystet etterhvert. Litt mer blomster og farger. :)

Lenke til kommentar

Mener det dønn seriøst, vi som holder til her inne fast elsker tattoveringer....så hvorfor ikke samle en gjeng og dra på en heisatur med blekking, musikk osv. Samtidig som man blir kjent med likesinnet folk.....Det har et navn...GULL :D

Men jeg kan godt oppdatere alt som skjer på den fronten hvis det er intresse=)

Tattoobåten 2009 kommer til å bli 26-27 Mars.

Koster ca.400 for turen( da har man tilgang på alt som skjer også) og da bor man på 4 manns lugar.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

med det jeg driver med nå så har jeg vært 5 ganger i stolen og har mye igjen.....men har ikke betalt for alle gangene i stolen så ikke gang 5x2500, men rundt 20000 blir det garantert tilsammen på hele armen min ja.....

Men er en hobby for min sin del, så jeg bruker det jeg kan på blekking. Og så når du går mye til en person så blir det kanskje litt billigere....

Men sleeve er noe jeg anbefaler å starte med...det er en artig greie :thumbup:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
med det jeg driver med nå så har jeg vært 5 ganger i stolen og har mye igjen.....men har ikke betalt for alle gangene i stolen så ikke gang 5x2500, men rundt 20000 blir det garantert tilsammen på hele armen min ja.....

Men er en hobby for min sin del, så jeg bruker det jeg kan på blekking. Og så når du går mye til en person så blir det kanskje litt billigere....

Men sleeve er noe jeg anbefaler å starte med...det er en artig greie :thumbup:

 

 

Jess, skal få meg jobb nå, slik at pengene ikke skal være noe problem. Har hvertfall funnet ut hva jeg skal ha på sleeven, så problemet er bare hvordan jeg skal sette sammen alt! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...