Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

btw noen som kan si noe om marius meyer fra leanding ??

 

har hørt noe rykter om at han hadde vunnet noen priser ??

 

og noen som vet nøyakting hvor han jobber , på leading sine sider står det at han jobber i stavanger , men det tror jeg ikke stemmer da leading i stavanger fortiden ikke har fast tattovør

Han er helt sinnsyk. Kompis av meg ble tatovert av han, en stor drage som strekte seg fra øvre del av armen og oppover mot brystet. Han ble tatovert i stavanger, men hørte at meyer er mye utenlands osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
btw noen som kan si noe om marius meyer fra leanding ??

 

har hørt noe rykter om at han hadde vunnet noen priser ??

 

og noen som vet nøyakting hvor han jobber , på leading sine sider står det at han jobber i stavanger , men det tror jeg ikke stemmer da leading i stavanger fortiden ikke har fast tattovør

 

Jeg har blitt tatovert av han flere ganger. Han som har gjort de fleste av tattoveringene mine. Jeg har alltid tatovert meg i Stavanger, men jeg bodde der før og har flyttet for mange år siden og nå er jeg skjelden i Stavanger så jeg aner ikke om han er der enda eller hvor han evnt. er. Han er i alle fall dyktig. :thumbup:

Lenke til kommentar

VIKTIG SPØRSMÅL:

Jeg skal til London til sommern. Og der har jeg planer om å ta tattovering. Tingen er at jeg er bare 16. Så får ikke tatt det hjemme. Men jeg har fra før av, som jeg tok i Polen (ikke lurt btw.) Har VEEELDIG lyst til å bygge på den. Siden den ble så stygg... Men spørsmålet er egentlig:

Vet noen hva slags aldersgrense det er i England for tattovering?

:blink:

Lenke til kommentar
VIKTIG SPØRSMÅL:

Jeg skal til London til sommern. Og der har jeg planer om å ta tattovering. Tingen er at jeg er bare 16. Så får ikke tatt det hjemme. Men jeg har fra før av, som jeg tok i Polen (ikke lurt btw.) Har VEEELDIG lyst til å bygge på den. Siden den ble så stygg... Men spørsmålet er egentlig:

Vet noen hva slags aldersgrense det er i England for tattovering?

:blink:

Vent til du er 18 og fiks den i Norge, evnt. et studio i utlandet med godt rykte. Sier seg selv at de som tatoverer kids ofte gir et så-som-så resultat.

Lenke til kommentar

Sikkert et godt råd, men hvis man først har dyktige tattovører som tattoverer folk under 18 år så er det vel ikke noe galt å gå til dem? (Det er riktig nok ikke noe jeg har gjort).

 

Det er ikke sikkert at oppfattningen om at 18 år er minnimumsalder er lik over alt så det kan vel finnes dyktige tatovører som tattoverer folk under atten år?!

 

Alle trenger ikke å være som TattoHarlad :innocent:

Lenke til kommentar
Selv så har jeg tenkt å ta en branding etterhvert.

Planen er å ha initsialene og fødselsdato til sønnen min i romertall på venstre side av brystkassen. Noen som vet om det burde gå bra uten at det blir "trangt"?

Tillater meg selv å bumpe dette spørsmålet.
Lenke til kommentar
VIKTIG SPØRSMÅL:

Jeg skal til London til sommern. Og der har jeg planer om å ta tattovering. Tingen er at jeg er bare 16. Så får ikke tatt det hjemme. Men jeg har fra før av, som jeg tok i Polen (ikke lurt btw.) Har VEEELDIG lyst til å bygge på den. Siden den ble så stygg... Men spørsmålet er egentlig:

Vet noen hva slags aldersgrense det er i England for tattovering?

:blink:

 

Kommer helt an på hvor du går. Du har knuskgamle tatovører som har tatovert fotball-logoer på fjortiser i hundre år, og andre som holder seg til den vanlige aldersgrensen på 18 år. Kvaliteten på arbeidet pleier, som andre steder, å stige med aldersgrensene.

 

For øvrig er det ikke bare-bare å bygge på en crappy tatovering. Det blir ofte som å putte et perlekjede på en gris.

Lenke til kommentar

De tatoverer jo fortsatt "barn". Det blir ikke riktig imo, og jeg snakker jo faktisk av erfaring. Vent, det er det beste rådet. :)

 

Poenget mitt er at tatovører som sier ja til kunder under 18 år er å annse som useriøse og uerfarne slik folk her i landet ser det, men hvis grensen her i landet hvar 16 år er jeg nokså sikker på at "alle" ville gått etter tattovører som tatoverte kunder under 16 år. Men siden den annerkjente grensen her i landet er 18 år så går man mot dem som tattoverer kunder under 18 år. Det er selvfølgelig ikke feil å vente litt før man tattoverer seg, men en bestemt aldersgrensete kan variere fra land til land og da kan også dyktige tattovører som arbeider på "kunder under den og den alderen" varriere.

 

Det tror i alle fall jeg.

 

Har du foresten kommet videre med tattoveringene dine? Eller er du ferdig med dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...