Nutjob Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Såklart kjenner man det, men det er ikke så brutalt som det høres ut som. det er bare det at jeg har angst for nåler -_- men jeg gir faen, tatovering skal jeg ha no matter what =) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Såklart kjenner man det, men det er ikke så brutalt som det høres ut som. det er bare det at jeg har angst for nåler -_- men jeg gir faen, tatovering skal jeg ha no matter what =) Det har jeg også, men det er pr. se ikke en nål (edit: slik man normlt tenker på nåler (kanyler, mm)) Endret 6. mai 2008 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Det er faktisk en nål per se. Endret 6. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er faktisk flere nåler:P Alt etter hvilken tattovøren bruker:D, men det er ikke det samme som å gå og ta spøyte mot influensa.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Men nå er jo faktisk "sprøyte" betegnelsen på kammeret bak nålen i den sammenhengen du tenker på. Er klar over at det brukes flere nåler ut ifra stil og bla. skyggelegging, men det var ikke det han skrev. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Driver og funderer litt på tanken med å tatovere to pinup'er, en på hver side av magen. Hvem kan anbefales til dette? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Thomas Brudvik på Let's Buzz i Bergen er utrolig flink med tatoveringer i pin-up-stil så vidt jeg har sett. http://letsbuzz.no/tomasmeny.html Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Lucky 7 i Oslo er flinke på sånt etter det jeg har hørt=) Nettsiden til de er nede for opppussing dessverre.... Var pen den old school slangen i galleriet til Thomas Brudvik. Har blitt veldig glad i den stilen. Endret 6. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har også 'nåleskrekk', men den begynner å bli passe utvanna nå, spesielt etter at jeg begynte med akupunktur. Men jeg liker fremdeles ikke å ta blodprøver. Føles ubehaglig når de driver å tapper blodet. Før ble jeg helt uvel, skjelven og småkvalm når jeg skulle ta de. Det har roa seg litt, men jeg liker ikke å se på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er skikkelig pysete når det gjelder nåler mot ansiktet, allikevel skal ansiktspiercing nummer 4 komme på plass snart. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For meg er ansiktet en lek og stikke hull på.. men alt nedenfor halsen er *hyyyyl*. bare å tenke på noe igjennom hodet til Pølsemann får meg til å krympe sammen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal gi deg noe gjennom hodet til Pølsemann, jeg. *winkwink* ...Gah. Dårlig humor. Men uansett, jeg friker litt ut av nåler og sånt, for jeg VET hva som venter meg, jeg VET hvor vondt det gjør. Og jeg synes det er kjipt. Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For meg er ansiktet en lek og stikke hull på.. men alt nedenfor halsen er *hyyyyl*. bare å tenke på noe igjennom hodet til Pølsemann får meg til å krympe sammen. Trodde brystvorta var værre... ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For meg er ansiktet en lek og stikke hull på.. men alt nedenfor halsen er *hyyyyl*. bare å tenke på noe igjennom hodet til Pølsemann får meg til å krympe sammen. Trodde du tålte litt jeg:P sånn "HYYYYL" som hvis noen har sparket deg en plass:P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 brystvortene var ett helvette for meg i alle fall:p men glad jeg gjorde det ja. Selv om det kjentes som noen skulle rive av meg hele området. For meg er ansiktet en lek og stikke hull på.. men alt nedenfor halsen er *hyyyyl*. bare å tenke på noe igjennom hodet til Pølsemann får meg til å krympe sammen. Trodde du tålte litt jeg:P sånn "HYYYYL" som hvis noen har sparket deg en plass:P Vet ikke hvordan det er å bli sparka der jeg.. Men det burde du vite. Foten min har jo vært velplassert der noen ganger Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Brystvorten var "god" smerte. Det er forskjell på gutter og jenter. Jeg tror noen fortalte meg noe sånt som at guttas brystvorter var brusk, men jentenes var hmm.. noe annet .. og at derfor var det mye mer grisevondt på gutter.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Brystvorten var "god" smerte. "på kanten" humør i dag eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Brystvorten var "god" smerte. "på kanten" humør i dag eller? Alltid og uten unntak. Men sånn dønn seriøst. Det var en intens smerte, men det var godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Syntes brystvortene var jævlig jeg. Jeg hadde hatt i den ene tidligere, så den var ekstra hard. Nei huff, aldri igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå