Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere er mest viktig om man har full sleeve egentlig? At _alle_ tatoveringene betyr noe, eller at de er pene å se på? ^^

 

 

tja for meg trenger ikke en tattis bety noe som helst , jeg tengte litt på det når jeg begynte og tenke må min sleev , men jeg kan ikke jeg ser noe som jeg kan bruke på noen måte .

 

så for meg er det viktigere at det ser bra ut , og jeg liker den .

 

minneverdige ting skjer som regel når jeg er for full til og huske dem uasett :p

 

 

jeg må vell snart få dilla meg til og bestille meg en planleggingstime , jeg vet 1motiv i sleeven jeg skal ha , og sånn for det meste resten og , er bare og komme seg i gang , tiltak.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vurderer tatovering, og skal til spania i sommerferien. Folk har fortalt meg at de er flinke i utlandet når det gjelder tatovering, stemmer dette? Kan noen finne noen fine motiv for meg? SKal ha noe enkelt, derav 2 figurer/logoer. Jeg er innhugga united fan og skal derfor ha djevelen i logoen med intialene M.U.F.C under. Dette skal vere på armen/skulder(høyt oppe på siden av armen)

 

Den andre hadde jeg tenkt på en stjerne eller noe sånt av noe slag. Hva med en enkel sort 5 kantet stjerne? Denne skal vere på motsatt arm av United logoen/intialene.

 

 

zaltmann :)

Lenke til kommentar
Dessverre mange studioer som ikke er spesielt seriøse. Lite hygeniske, tatoverer fulle mennesker osv. For ikke å snakke om at arbeidet er av ganske lav standar.. Tror du skal gjøre god, GOD research av studioer for å finne et som faktisk har litt peiling, så du slipper skeive linjer, blasse farger og AIDS.

aids ffs? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, sydentatoveringer har ikke akkurat det beste ryktet.

kan du utdype litt? :)

 

Har du ingen kompiser som kommer hjem med skeivt blekk under huden etter en våt sydenferie? Selvsagt finnes det dyktige folk i utlandet også, men du bør være svært kritisk. Jeg hadde ikke tatovert meg på et studio i utlandet med mindre jeg hadde fått anbefalinger fra mer eller mindre bekjente eller troverdige mennesker. Men det sier seg selv at Spania, som er et langt større land enn Norge, har en del dyktige artister. Men også en del dårlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...