Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg personlig liker å ta en lang samtale med tattovøren som skal gjøre det så han kan måle osv. armen din så alt passer deg. Men å ha med egne ideer er bare positivt og når man sitter å prater med tattovøren så blir det som oftest brain-storming med masse ideer.

Så sånt er artig :thumbup:

Bestill deg en planleggings time, og hvis du har ideer så ta med deg alt av det.

 

Takker for svar! Dette er noe jeg kun har oppe i hodet ennå, men det er noe jeg vurderer sterkt å gjøre om 1-2år. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg tenker også! Jeg tenker på å mekke noe som er utrolig stilig, samtidig som de betyr noe for meg! Alle har minner/hendelser som har satt preg på en, og hvorfor ikke bruke de når man først skal ta en tatovering?

 

Samtidig synes jeg egentlig det blir litt for klisjé om absolutt alle skal bety noe. (Miami Ink o.l. ^^) En tatovering er jo først og fremst til for å pynte på kroppen.

Lenke til kommentar
Slik jeg tenker også! Jeg tenker på å mekke noe som er utrolig stilig, samtidig som de betyr noe for meg! Alle har minner/hendelser som har satt preg på en, og hvorfor ikke bruke de når man først skal ta en tatovering?

 

Samtidig synes jeg egentlig det blir litt for klisjé om absolutt alle skal bety noe. (Miami Ink o.l. ^^) En tatovering er jo først og fremst til for å pynte på kroppen.

 

Er vel heller tv-folka som redigerer inn de historiene som faktisk er "kule, spennende triste" o.l for at det skal bli god tv. Mange som sikkert bare sier "har lyst på en tatovering jeg", men som ikke kommer med ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk time av Electric Linda får 1 og 1\2 måned siden, vi skulle møtes på OTC. Sendte mail osv og var enig om hva jeg skulle ta. Jeg ville ha time hos henne siden det var realisme jeg var ute etter. Fikk mail om at jeg fikk time på Lørdag klokka.15.00.

Jeg møter opp i god tid og ser hun arbeider på en annen person og ville ikke forstyrre henne.

Så jeg venta til kl. var 15.00 da timen min var, hun presterer å si at timen var klokka.14( jeg har mail der hun sier 15.00) og hun ikke følte seg trygg på det vi skulle ta.

Men hun hadde snakket med 2 andre som kanskje hadde tid, men som jeg mener ikke var nærheten hennes arbeid når det gjaldt realisme.

Det som jeg syns er rart er hvorfor sa hun ikke ifra, jeg ga henne tlf. nr og alt.

Og hvis hun ikke kunne ta det vi snakket om..hvorfor var hun enig i starten.

Uansett så syns jeg det var veldig uprofft.

Så jeg følte meg lite teit der jeg sto, skulle ønske jeg hadde tatt med utskrift av mailen.

Er det jeg som er hårsår eller har jeg grunn til å være iritert?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Etter det jeg fikk høre om Electric Linda hadde jeg ikke latt henne røre meg med en nål om hun så prøvde å få til en ny avtale.

Klart det er veldig uproft å surre så innmari, men hun er fortsatt veldig dyktig. Blir jo litt det samme som når de ansatte hos Max Tattoo rota med timen min, og jeg ble sittende og vente i 2 timer før de fant ut at jeg skulle komme tilbake dagen etter. Jævlig irritert dro jeg tilbake, men jeg fikk en knakenes pen tatovering.

Lenke til kommentar

Det er det jeg tenker også, hun fant 2 som kunne gjøre det...men det hadde blitt i en helt annen stil. Og den jeg skulle ta var viktig at man så hvem det var for å si det sånnn...ikke sant, Ida? :yes:

Men det er mer at hun var så bastant på at jeg hadde kommet for seint, når det faktisk var jeg som hadde rett. Men gjort er gjort og pult er pult. Var kanskje ikke meninga at jeg skulle blekke meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaha? Har dere snusk om tatovører i Norge? Få høre.
Eneste dritt jeg vet om er en som visstnok kom på jobb rusa på DeFreixas i Skien. Han er ikke der nå lenger da. Ikke verdens mest stabile utgave.

En jeg kjenner skulle absolutt ha en tribal på ryggen. Men det var ikke tid til å fylle igjen alt samme dagen så tok bare outline første dagen. Da han kom hjem stod det "Arsenal FC" i det blanke området som skulle fylles igjen.

For å si det sånn så var det ikke akkurat favorittlaget til han jeg kjenner. :wee:

Lenke til kommentar

Fikk mail av WoD idag:

Wings of Desire har gleden av å invitere til Oslo SusCon for syvende året på rad. Årets begivenhet finner sted 18.-20. juli på Månefisken i Sagveien 23a i Oslo.

 

Deltakelse koster 1500,- NOK, og inkluderer 5 vegetariske måltider. Det oppfordres å melde seg på tidlig, da det er begrenset antall plasser.

 

Hvis du har lyst til å delta uten å henge har vi observatørplasser for 800,- NOK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...