Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på OTC nå i helga og fikk tattovert meg på søndag! Hadde avtalt med en fyr et par uker i forveien, noe som var lurt, for det virka som om han hadde nok å gjøre..

 

Tror det er første og siste gang jeg drar meg på et sånt arrangement egentlig. Jeg syns det var stressende å bare gå rundt der jeg ass :p

Endret av NancyRude
Lenke til kommentar

Ååh.. jeg tenker fremdeles på den gang jeg tok hull i tunga og hadde sååå lyst på ostekake enten samme dag, eller dagen etterpå.. så jeg kjøpte meg ostekake.. men det var helt umuuuulig å få ned, så måtte gi den til typen min.. *snufs* :S

Lenke til kommentar
Gotta love it! :D

Sexxi!

 

Nå kan det hende jeg ikke har sett på de samme smykkene da, men jeg tok en rask titt over smykkene der og da kostet en ring til leppa 50-60 kroner.

Og det er da mye billigere enn de man får hos piercingstudioer.

Og dette var garantert titan, til nøds KS? Vet et par av de folka som har boder på youngstorget var der, men smykkene deres hadde jeg holdt meg unna.. Men 50-60 for en BCR i titan er jo faktisk skummelt billig.

Lenke til kommentar

Bah....forklarte det litt bakover i tråden....Jeg møtte opp til tiden hun sa i mailen til meg og det var 15.00, men når jeg møter opp der så sier hun at det var 14.00 + at hun ikke kunne ta den alikevel for hun var ikke flink med farger. Det er piss..hun er kjent for realisme og farger. Og jeg syns det var rart at hun ikke sendte meg noen mail......Uansett så ringer jeg til han som driver med sleeven i morra og fortsetter på den istedenfor.

Litt rart å si at hun ikke kan ta den når vi snakket om designet osv. sammen...

Har en følelse av at hun "glemte" avtalen, hun hadde faktisk snakket med 2 andre tattovører, men de var ikke spess. gode på realisme og det var henne jeg ville bli blekket av.

Hun har faktisk hatt 1 og 1\2 måned å si i fra på :!:

Jeg skulle ta halsen og da VIL jeg være sikker på at personen er flink.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Ååh.. jeg tenker fremdeles på den gang jeg tok hull i tunga og hadde sååå lyst på ostekake enten samme dag, eller dagen etterpå.. så jeg kjøpte meg ostekake.. men det var helt umuuuulig å få ned, så måtte gi den til typen min.. *snufs* :S

 

Gikk og spiste pizza 5 min etter jeg tok den jeg. sånn spis så mye du vil greie.. kan si jeg tapte på den dealen ja.

Lenke til kommentar
Bah....forklarte det litt bakover i tråden....Jeg møtte opp til tiden hun sa i mailen til meg og det var 15.00, men når jeg møter opp der så sier hun at det var 14.00 + at hun ikke kunne ta den alikevel for hun var ikke flink med farger. Det er piss..hun er kjent for realisme og farger. Og jeg syns det var rart at hun ikke sendte meg noen mail......Uansett så ringer jeg til han som driver med sleeven i morra og fortsetter på den istedenfor.

Litt rart å si at hun ikke kan ta den når vi snakket om designet osv. sammen...

Har en følelse av at hun "glemte" avtalen, hun hadde faktisk snakket med 2 andre tattovører, men de var ikke spess. gode på realisme og det var henne jeg ville bli blekket av.

Hun har faktisk hatt 1 og 1\2 måned å si i fra på :!:

Jeg skulle ta halsen og da VIL jeg være sikker på at personen er flink.

 

Ah.. Kjipe saker ass, særlig når dere hadde avtalt på forhånd også :hrm: Hva var det du hadde planlagt å ta egentlig?

Jeg endte opp med en skull som ble hakket mer brutal enn hva jeg hadde tenkt, men når den ble ferdig syns jeg det bare var bra at den ble som den ble. Får slenge ut noen bilder her senere idag kanskje :p

Lenke til kommentar
Gotta love it! :D

Sexxi!

 

Nå kan det hende jeg ikke har sett på de samme smykkene da, men jeg tok en rask titt over smykkene der og da kostet en ring til leppa 50-60 kroner.

Og det er da mye billigere enn de man får hos piercingstudioer.

Og dette var garantert titan, til nøds KS? Vet et par av de folka som har boder på youngstorget var der, men smykkene deres hadde jeg holdt meg unna.. Men 50-60 for en BCR i titan er jo faktisk skummelt billig.

Nå så han i grunn ut som en av de typene som står på gata med boder, ja :p Så at det var titan eller ks det tviler jeg i grunn på da ja. Var egentlig de eneste smykkene jeg så på, kjøpte ingen heldigvis =)

Lenke til kommentar

Skal ha zombie-dame( kommer til å bruke ei veninne som betyr mye for meg som modell) på ene siden og et buddha-ansikt på andre siden( i stein og biter faller av)....og etterhvert så skal jeg ha noe i mellom også som blir buddistisk( i mellom så mener jeg over adams-eplet).

Men det er viktig for meg at de ser så realistisk som mulig :)

 

Mumsen: Han som var der er en som bruker å stå på torget=)

Og han er mye billigere på torget enn han var på OTC.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Neg er så sykt gira på sleeve tattoo. Noe New School-greier med en del farger osv.

 

 

 

 

F.eks denne. Hvordan skal jeg få til å designe noe slikt? Har ei venninne som er flink til å tegne, men bør dette gjøres ved å tegne flere tattooer, også få en tattovør til å blende de sammen?

 

tattoo_sleeves_250x251.jpg

 

Hvor lang tid tar en slik prosess som regel?

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Jeg personlig liker å ta en lang samtale med tattovøren som skal gjøre det så han kan måle osv. armen din så alt passer deg. Men å ha med egne ideer er bare positivt og når man sitter å prater med tattovøren så blir det som oftest brain-storming med masse ideer.

Så sånt er artig :thumbup:

Bestill deg en planleggings time, og hvis du har ideer så ta med deg alt av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...