Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ei venninne med en sol tattovert rundt navlen. Hu er nå blitt gravid, og har vel allerede notert seg at den begynner å strekkes. Hvordan vil den se ut når hu har fått ut ungen? Skrumper huden inn slik at den vil se ut som før, eller risikerer hun at den blir skeiv?

 

Har du sett noen vakre eksempler på slikt psilo? Or anyone?

 

Kommer helt an på hvor flink hun er med å smøre og hvor lett hun får strekkmerker. Den kommer antageligvis til å se litt møllspist ut når magen krymper tilbake.

 

Frisørhull er rundt 1,2mm, og om man har hatt hullet et år eller to (mener det var da alle begynte å gå med gigantisk bling), får man fint 1,6mm inn. Det skal ikke være noe problem å gå opp til 2mm.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvem det er dessverre, Linda ombestemte seg plutselig og mente at hun ikke taklet fargene osv. og hun sa timen var 14.00...når det står i mailen at det var 15.00.

Men fikk time hos Dedication Ink( http://www.dedication-ink.com )...tattovør Emil, som skulle vist nok være meget flink.

Frustrerende dag.............bah

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvem det er dessverre, Linda ombestemte seg plutselig og mente at hun ikke taklet fargene osv. og hun sa timen var 14.00...når det står i mailen at det var 15.00.

Men fikk time hos Dedication Ink( http://www.dedication-ink.com )...tattovør Emil, som skulle vist nok være meget flink.

Frustrerende dag.............bah

Hørtes veldig uproffesjonelt ut :\ Kan bli i dårlig humør av mindre... Fetteren min tok en over brystet i dag hos Der Mario, jeg syns den ble veldig bra hvertfall (dette er da min veldig uerfarne og uproffe mening :p) så jeg skal ha en ganske lik en jeg også, skal stå "Evil In A Closet"

Lenke til kommentar

Enig i den, men hun skal ha kred for å ha "skaffet" meg 2 andre som jeg kunne prate med, som hadde ledig tid....det er bare litt surt med 1 og 1\2 reise ditt for meg, men jeg skal ditt i morra kl.11 på morran :D

Syns bare det var rart at jeg ikke hørte noe før jeg kommer ditt, menmen....han skal være en fucking grym kille etter det jeg har funnet ut og likte det han hadde laget....passer min stil meget bra.

 

Så på hjemmesiden til han du skal til og det så jo bra ut ihvertfall.

Jeg tar den grundige rundturen i morra når jeg skal ditt=)

Lykke til ihvertfall.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Bra tatovering det der mumsen, skjønt jeg ikke likte selve settningen så godt. Jeg er ikke så kjærlig av meg.)

Men stilig å se på da. :thumbup:

Skal jeg hilse og si ;p hehe, setningen er fra en In Flames låt, Trigger :)

 

Ble nok ingen tatovering på meg denne gangen, vil heller vente litt og ta på Let's Buzz i Bergen. Følte dette bare ble en haste beslutning, og det vil jeg ikke at min første skal være

Lenke til kommentar

Likte ikke skriften jeg, synes "buen" var hakkete og fonten så ut som en standardfont med random plassert snirkling rundt om. Hadde vært bedre med en annen "tettere" font tror jeg.

 

Apropos, noen som har noen bilder av stilige sangteksttattoveringer? Lyst på dette verset et sted på kroppen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Crimson flames tied through my ears

Rollin' high and mighty traps

Pounced with fire on flaming roads

Using ideas as my maps

 

:)

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Heisann, visste ikke om jeg skulle starte en ny tråd eller poste her, så jeg bare prøver det siste! Jeg lurer på om det er noen formening om hva denne tattoveringen vil koste. Den skal være rundt høyre underarm, litt under albuen, med en lengde på cirka 10+ cm (Større enn den som er på bildet av personen). Spurte på en lokal tattoveringssjappe og han mente det ville bli kostende 4500 kr eller noe, men jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var ganske mye for denne tattoveringen. Forresten; hvor mange "diamanter" det er mellom strekene regner jeg med blir mellom 5-6 stykker.

 

Håper på raskt svar! Dersom det er noe uklart så spør :p Prøvde så godt jeg kunne å forklare meg.

 

 

post-103277-1209929301_thumb.jpg

post-103277-1209929389_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...