Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte mer på hva jeg har sett fra seriøse studioer rundtomkring, jeg da. :)
joda, men ikke kl 2 på natta... scenario:

 

Bank,bank...

jeg: Mamma, kan jeg låne glidemiddel av dere?

Helt normalt. Amm. Selv hadde jeg neppe gjort det, men det er mest fordi jeg har glidemiddel til ørene mine selv. ;D
Lenke til kommentar
Noen som har tenkt seg på Oslo Tattoo Convention i dag, eller i løpet av helga? Tenkte kanskje jeg skulle stikke hodet innom etter jobben i dag.. Lurer litt på hvordan det fungerer; Tar de tatoveringene der, eller avtaler man liksom time og motiv, og tar den senere? For hvis de tatoverer der, rekker de vel bare toppen 2 tatoveringer siden det bare er åpent fra 18-23 i dag..?

Koster det penger å komme inn?

 

 

 

Jeg skal ditt i morra og bli tattovert, men jeg booka time for en god stund siden. Vi skal tegne motivet der utifra det jeg har tenkt. Er sikkert noen du kan få tattovert deg hos, vær der når det åpner, gå rundt og hør med de forskjellige om de har ledig.

Koster 80,- å komme inn der.

Lenke til kommentar

Det håper jeg :D Da skal det jeg løpe etter deg og poke deg med min blyant :tease:

Har lyst å prøve å komme meg på noen av de andre neste år ja, tatto-båten skal jeg ihvertfall på...driver å venter på at de skal legge ut biletter som blir etter sommern etter det jeg har forstått. Så har jeg sykt lyst å dra til Sverige på noen av de som er der ( de bruker å ha noen som tattoverer på den tradisjonelle måten fra Japan, og det er en av drømmene mine å få bli blekka på den måten) :w00t:

Geniale plasser å få bli tattovert av de man liker........

 

Edit: Rette og rette på mine forb.... skrivefeil

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg tenkte mer på hva jeg har sett fra seriøse studioer rundtomkring, jeg da. :)
joda, men ikke kl 2 på natta... scenario:

 

Bank,bank...

jeg: Mamma, kan jeg låne glidemiddel av dere?

Helt normalt. Amm. Selv hadde jeg neppe gjort det, men det er mest fordi jeg har glidemiddel til ørene mine selv. ;D

 

Finnes det virkelig andre norske regler for SERIØSE studioer.....

Jo da jeg skjønner hva du mener, ville bare være litt vanskelig.

;)

 

 

 

 

Ballajazzhus @ Bodymod.org

Lenke til kommentar
Argh, det BLIR Stavanger Tattoo Con i år, og Oslo til neste år. Jeg LOVER. ._.

 

 

har de gjort noe for at det skal bli noe bra der i år ??

 

var nede en kjaptur i fjord og året før det , kan ikke si det var mye gøy som skjedde .

Lenke til kommentar

hvilke tatoveringsstudio er å anbefale når en skal ha en detaljert tatovering.?

 

når jeg skal ta en dyr tatovering vil jeg den skal være skikkelig..

bor i stavanger, så det er intressant med gode studio her, men andre steder er også aktuelle. egentlig alle seriøse i norge

Lenke til kommentar

Jeg har ei venninne med en sol tattovert rundt navlen. Hu er nå blitt gravid, og har vel allerede notert seg at den begynner å strekkes. Hvordan vil den se ut når hu har fått ut ungen? Skrumper huden inn slik at den vil se ut som før, eller risikerer hun at den blir skeiv?

 

Har du sett noen vakre eksempler på slikt psilo? Or anyone?

Endret av slins
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...