Bogan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 KJipe for gutter er at brystvorten blir større... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) KJipe for gutter er at brystvorten blir større... Synes ikke de har blitt noe større! Men det eneste som jeg synes jeg gjøre det er hvis det setter seg infeksjon, slik at den begynner å gro ut Ed1t: de*, ikke den Endret 7. mai 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) psilo: du kan jo ta en spill-tatovering under foten Dhaa... Det må jo røkke som F da! Noen som har fått satt sprøyte under foten? Det røkker. Jeg fikk det en gang når jeg trøkka på et glasskår i fylla og det gjorde sjukt vondt. Først så satt sjukepleieren sprøyta inn og jeg røkka til meg foten og kjørte den ned på nåla igjen og hylte som en stukken gris. Etterpå når hun skulle prøve igjen så var det 2 voksne mannfolk som måtte sitte på foten min. Endret 9. mai 2005 av tonna Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Har lyst til å tatovere "Quod Me Nutrit, Me Destruit" på kroppen min et eller annet sted, kanskje samme sted som Angelina Jolie har det. Ikke det korset, bare sitatet. Noen som vet hva det ville ha kostet? Endret 11. mai 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå tror jeg bildet skal funke. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) for sen Prøvde å sjekke, men latin er et vanskelig språk:p Endret 11. mai 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) "What Nourishes Me, Destroys Me" Pris? 1000-1500 tipper jeg.. Endret 11. mai 2005 av Glint Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Her er noen bilder som illustrerer hvor viktig det er å finne en god tatovør før man bestemmer seg for å forevige familieportretter på kroppen: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det kan du si.. Tror ikke jeg skal ha bildet tatovering noen gang.. Tar ikke sjansen på som dette! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Nå skal det sies at alle disse tatoveringene er ferske, og skyggeleggingen vil ikke bli like kraftig når de er grodd. Huden strekker seg også, så bildene er ikke helt representative for det endelige produktet. Når det er sagt, nummer to ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Nå skal det sies at alle disse tatoveringene er ferske, og skyggeleggingen vil ikke bli like kraftig når de er grodd. Huden strekker seg også, så bildene er ikke helt representative for det endelige produktet. Når det er sagt, nummer to ser helt jævlig ut. Dette har du MYE mer greie på enn meg Men synes den første er verst jeg da! Ed1t: leif Endret 12. mai 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Nåh. Tatovøren som har tatt nummer en har i det minste snøring på portrett-arbeid. Som sagt, skyggene vil bli mye svakere når tatoveringen er grodd. Tatovering nummer to er elendig. Mennesker har ikke kraftige svarte streker rundt hodet, og hele uttrykket i bildet var ødelagt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det kan nok stemme! Men den siste er heller ikke bra.. Kan ikke si det ligner så mye! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har litt lyst på en tatovering om noen år, må vente litt kanskje, i såfall vil jeg ha tatovering av Donald Duck Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Du kommer garantert/forhåpentligvis til å droppe den idéen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg har litt lyst på en tatovering om noen år, må vente litt kanskje, i såfall vil jeg ha tatovering av Donald Duck Vent 5 år du.. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Men hvis jeg skal ha tatovering så skal det være noe med farger i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå