Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Nipple er 16 år for jenter, med individuell vurdering, intim er 18 år uten unntak, munnpiercinger er 16 uten unntak, andre er 15 med følge, øreflipp er uten aldersgrense med følge. Hvis jeg ikke husker helt fullstendig feil her. Microdermals og surface er 18 år, uten unntak, samme med tatovering.

Tydeligvis ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig HoP er useriøse. Det kjenner jeg ikke til. Har ikke så peil.

 

Selv så har jeg tenkt å ta en branding etterhvert.

Planen er å ha initsialene og fødselsdato til sønnen min i romertall på venstre side av brystkassen. Noen som vet om det burde gå bra uten at det blir "trangt"?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på etterbehandlinga altså.

Tatovøren sa at jeg skulle ta av plasten etter 2 timer og smøre salve på 4-5 ganger om dagen fra dag 1, men når jeg leser på Let's Buzz, står det at jeg skal la plasten være på over natta og at jeg skal vente med salve til det har gått ca en uke.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på etterbehandlinga altså.

Tatovøren sa at jeg skulle ta av plasten etter 2 timer og smøre salve på 4-5 ganger om dagen fra dag 1, men når jeg leser på Let's Buzz, står det at jeg skal la plasten være på over natta og at jeg skal vente med salve til det har gått ca en uke.

 

Bare pass på å smør når det er tørt, ikke smør deg hvis den er "fuktig"

Jeg personlig lar plasten være natten over, hopper i dusjen og vasker den forsiktig med grønnsåpe, så når jeg skal tørke den så klapper jeg bare på den og lufttørker en liten stund og så smører jeg den med helosan. Vasker den 2 ganger om dagen med grønnsåpe de første dagene og smører når det trengs. Og denne måten fungerer meget bra på meg.

Lenke til kommentar
Nipple er 16 år for jenter, med individuell vurdering, intim er 18 år uten unntak, munnpiercinger er 16 uten unntak, andre er 15 med følge, øreflipp er uten aldersgrense med følge. Hvis jeg ikke husker helt fullstendig feil her. Microdermals og surface er 18 år, uten unntak, samme med tatovering.

Hmmm det finnes ikke noe i norsk lov om aldersgrense på tattis, det er helt opp til studioet.

Mange synes det er greit å si 18års aldergrense for å slippe bråk med foreldre i ettertid.

:)

Endret av Ballajazzhus
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt seg på Oslo Tattoo Convention i dag, eller i løpet av helga? Tenkte kanskje jeg skulle stikke hodet innom etter jobben i dag.. Lurer litt på hvordan det fungerer; Tar de tatoveringene der, eller avtaler man liksom time og motiv, og tar den senere? For hvis de tatoverer der, rekker de vel bare toppen 2 tatoveringer siden det bare er åpent fra 18-23 i dag..?

Koster det penger å komme inn?

Lenke til kommentar
Hvis det er vannbasert er det lov å stjele glidemiddel fra folka sine. Litt ekkelt å tenke på hvor det har vært, men forhåpentligvis bruker de ikke flasken til sånt! xD

 

joda, men ikke kl 2 på natta... scenario:

 

Bank,bank...

jeg: Mamma, kan jeg låne glidemiddel av dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...