Korka Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har tenkt lenge nå på å få meg piercing i tunga... Jeg er bare 14 år, men i og med at det ikke er aldersgrense på det i Norge og man får lov å pierce seg når man er under 18 år her så tror jeg at jeg skal ta sjansen. Det koster 650kr og jeg føler at det er verdt det. Jeg vet hva jeg skal gjøre etter at jeg har tatt piercingen også... Jeg skal ikke spørre moren min om hva hun synes, jeg skal bare ta den og prøve å vente et par måneder... ^^ Hva synes dere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 At du neppe får tatt den i et seriøs studio da de (i beste fall) skal ha foreldrenes tillatelse om du ikke er fylte 16 år, og om jeg hadde fått lov en plass ville jeg tenkt meg om en del ganger før jeg gjorde det. De aller fleste er ganske streng på at tungepiercing = 16 år minimum. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 En som går i trinnet over meg, 10trinnet, fikk ta den i påska og det var uten tillatelse...De er veldig seriøse tror jeg, for de er profesjonelle, og de har faktisk tattovert mammaen min Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 de er ikke seriøse hvis de ikke har aldersgrenser PUNKTUM Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Okei da er de ikke seriøse, men det gikk veldig bra med han som tok den, og broren min på 26 har også tatt den i tunga der... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 det kan jo og gå bra og ta den hjemme i kjelleren med en rusten spiker , men ikke noe jeg ville anbefalt , heller ikke og stikke hull i tunga når du er 14 , men din kropp og dine valg , bare ikke kom og klag etter på Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Du sier at du ikke skal fortelle din mor det. Vel, Lykke til med å spise og snakke normalt den første uka i alle fall. Endret 28. april 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Irriterer meg at den er på skakke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 En som går i trinnet over meg, 10trinnet, fikk ta den i påska og det var uten tillatelse...De er veldig seriøse tror jeg, for de er profesjonelle, og de har faktisk tattovert mammaen min GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET! Kan jeg få ha tunga di på sprit etterpå? Passer perfekt på hylla mi her Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror ikke du er den rette til å ta råd i fra, sugarlips. Nå har jeg forresten meldt meg på Oslo Suscon! Andre som skal ta turen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg vurderer det igjen ganske sterkt. Hva skal du dingle denne gangen, pews? ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 10 pt. superwoman, uten tvil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror ikke du er den rette til å ta råd i fra, sugarlips. Nå har jeg forresten meldt meg på Oslo Suscon! Andre som skal ta turen? Hysj, la han gjøre det! Lenke til kommentar
slins Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En som går i trinnet over meg, 10trinnet, fikk ta den i påska og det var uten tillatelse...De er veldig seriøse tror jeg, for de er profesjonelle, og de har faktisk tattovert mammaen min Men man er da 16 i 10.trinnet? Jeg var iaffal det.. (Det hette 9.ende da.. men anyway) - sLins Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) veit at noen januarbarn blir bumpa opp en klasse, men ville i så fall hvertfall vært 15 nå. edit: tenkte ikke, poenget ditt var selvfølgelig å påpeke at han i 10. var gammel nok til å ta piercing uten tillatelse eller falskt legg. Endret 29. april 2008 av scarface15 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg blir 15 21.mai, venter kanskje med å ta den da, men har så mange fridager hvor jeg skal bort osv neste uke Edit: Jeg mente at han fyren som tok den var i 10. klasse, han er 15, og jeg blir 15 snart, jeg går i 9. Endret 29. april 2008 av Korka Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 10 pt. superwoman, uten tvil.Oooh. Nå frister det skikkelig å komme. Aah. Får se om jeg får tid og råd til å se deg henge denne gangen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 når vi snakker om sterile miljø Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 trodde det der som var vanlig ja.... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 uff. og jeg som ba dem om å ikke poste bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå