Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Har tenkt lenge nå på å få meg piercing i tunga... Jeg er bare 14 år, men i og med at det ikke er aldersgrense på det i Norge og man får lov å pierce seg når man er under 18 år her så tror jeg at jeg skal ta sjansen. Det koster 650kr og jeg føler at det er verdt det. Jeg vet hva jeg skal gjøre etter at jeg har tatt piercingen også...

 

Jeg skal ikke spørre moren min om hva hun synes, jeg skal bare ta den og prøve å vente et par måneder... ^^

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du neppe får tatt den i et seriøs studio da de (i beste fall) skal ha foreldrenes tillatelse om du ikke er fylte 16 år, og om jeg hadde fått lov en plass ville jeg tenkt meg om en del ganger før jeg gjorde det. De aller fleste er ganske streng på at tungepiercing = 16 år minimum.

Lenke til kommentar
En som går i trinnet over meg, 10trinnet, fikk ta den i påska og det var uten tillatelse...De er veldig seriøse tror jeg, for de er profesjonelle, og de har faktisk tattovert mammaen min :p

 

GJØR DET, GJØR DET, GJENNOMFØR DET!

 

Kan jeg få ha tunga di på sprit etterpå? Passer perfekt på hylla mi her :)

Lenke til kommentar
En som går i trinnet over meg, 10trinnet, fikk ta den i påska og det var uten tillatelse...De er veldig seriøse tror jeg, for de er profesjonelle, og de har faktisk tattovert mammaen min :p

 

Men man er da 16 i 10.trinnet? Jeg var iaffal det.. (Det hette 9.ende da.. men anyway)

 

- sLins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...