Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til flinke biomech/steampunk-tatovører i Norge? Lukter litt på full sleeve men trenger illustrasjonshjelp.

Om du orker å menge deg med østlendinger og HA-medlemmer, så er det tattoomesse i Oslo om en liten uke. De fleste som er noenlunde dyktige i Norge pleier å ta seg en tur dit.

Kommer dessverre ikke på noen som er utpreget fantastiske, sånn rent bortsett fra Jannicke, jfr. Glintsleeven.

Har forsåvidt ikke store problemer med å reise utenfor Norge om det skulle bli aktuelt, men vet ikke hvor mye fri jeg kan ta fra skolen nå i eksamenstiden på noenlunde fornuftig grunnlag, så det får bli litt frem i tid. Noen tips? :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men han har enda ikke startet på tungen, og så vidt jeg kan se på enkelte videoer er han absolutt ikke ferdig med gommene, munnhulen (innsiden av kinnene) har og fått være i fred. Skal nok klare det om jeg går inn for det. (Noe jeg absolutt ikke har noen planer om det, men jeg hadde klart det!) xD

Så er ikke alt gjort i en fei heller. :D

Han får sikkert dekket seg om han går inn for det.

psilocybe, om tatovøren din er tilbake nå, skal du få gjort noe mer med tatoveringene dine? Lenge siden det har kommet noen bilder om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Så det er andres reaksjoner/følelser/ettertanke som teller når man skal tatovere seg? Ikke ens egne altså? :roll:

Om jeg vil ha et mønster/bilde/tekst som betyr mye for meg, tatovert på kroppen min, gir jeg en lang beng i hva andre får ut av den, den er der jo for min skyld.

Såklart må du jo ta den for din egen skyld, men jeg kommer fortsatt til å ta meg den frihet å (be)dømme den ut ifra hvordan jeg ser den. Og om jeg syns den er drit kjedelig, såeh..

Lenke til kommentar
Så det er andres reaksjoner/følelser/ettertanke som teller når man skal tatovere seg? Ikke ens egne altså? :roll:

Om jeg vil ha et mønster/bilde/tekst som betyr mye for meg, tatovert på kroppen min, gir jeg en lang beng i hva andre får ut av den, den er der jo for min skyld.

Såklart må du jo ta den for din egen skyld, men jeg kommer fortsatt til å ta meg den frihet å (be)dømme den ut ifra hvordan jeg ser den. Og om jeg syns den er drit kjedelig, såeh..

Det står du selvsagt fritt til å gjøre, men heldigvis står jeg enda fritt til å gi beng i meningen din.. ;)

Poenget mitt var at om hva andre vil syns er det man tenker på, syns jeg det blir feil, rett og slett. Det er du/jeg som skal ha den resten av livet, ikke naboen.

Man vraker jo ikke musikksmaken sin fordi vennene eller ungene dine ikke liker den. Om man har spor av integritet, vel og merke.

Lenke til kommentar

Og der var det endelig gjort.

Endelig mannet jeg meg opp til å ringe tattoo-studioet og torsdag 17:00 skal jeg dit for å endelig få min kjære drage på venstre overarm.

Bare gått 6 år siden jeg bestemte meg for å ha en drage der og bare 5 år siden jeg bestemte motivet :p (Det første året var det Nemi-dragen, men fant raskt ut at "alle" har den, samt at den er for feminin for min smak).

På en side er jeg jævlig nervøs og gruer meg litt, men på den annen side gleder jeg meg veldig til å endelig få det gjennomført.

Har jo gått og sagt jeg skulle gjøre det siden jeg ble 18. I år blir jeg 22. Ja ja. Det blir godt å være ferdig med det og endelig få den plass. Da kommer jeg et steg nærmere meg selv.

Lenke til kommentar

Så vanskelig det skal være å bestemme seg for motiv da. Jeg har jo lyst på alt mulig!

Nå i det siste har jeg tenkt litt på et motiv av en demon/djevel i form av en munk (om noen skjønne hva jeg mener) etter at fetteren min sa han ville han noe som det, bare en engel i form av en munk.

Noen som har sett noen motiver som dette rundt omkring på den store verdensveven? :) Kan trenge litt inspirasjon rundt denne tanken her.

Lenke til kommentar
Så vanskelig det skal være å bestemme seg for motiv da. Jeg har jo lyst på alt mulig!

Nå i det siste har jeg tenkt litt på et motiv av en demon/djevel i form av en munk (om noen skjønne hva jeg mener) etter at fetteren min sa han ville han noe som det, bare en engel i form av en munk.

Noen som har sett noen motiver som dette rundt omkring på den store verdensveven? :) Kan trenge litt inspirasjon rundt denne tanken her.

noe sånt?

post-130006-1209397531_thumb.jpg

Lenke til kommentar

noe sånt?

Haha, akkurat en slik en jeg var på jakt etter :)

Lenke til kommentar
Tolk det som du vil. Jeg har ingen innsikt i hvorfor du velger å ta tatoveringen din, og skal ikke blande meg :)

Hehe, neida. Tolka det ikke på noen måter egentlig :p Slik jeg forestiller meg motivet i hodet så har det ingen religiøse forbindelser eller hensikter.

Men som sagt, noen som har sett noen motiver av dette slaget?

Ut i fra det jeg har sett av Jannicke på Let's Buzz så tror jeg det hun gjør hadde passet til min idè.

Psilo: Er hun flink til å skisse opp idèer og tanker som kunder måtte ha, eller er tatoveringene hun har gjort på hjemmesiden deres fra motiver andre har laget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...