KimNK Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det finnes så mange som er blitt hektet rett etter å ha tatovert seg. De skal ha mer, med en gang. Da tror jeg heller det er best å vente en god stund, slik at man blir helt sikker, og ikke lar seg påvirke av den gleden man får av å ha tatovert seg. Gått på ein smell? ;--D Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hm, du burde tattovere skrift over hvor det står BOOM i classic cartoon skrift.. Ser jo ut som kamikaze eksplosjon Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen er mer interesserte enn andre.. Slår ikke Lucky Diamond Rich... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Noen er mer interesserte enn andre.. Slår ikke Lucky Diamond Rich... Kanskje det som er målet deres? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Blir litt av en jobb. Han har til og med tatovert tannkjøttet og øyelokkene samt inni ørene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Men han har enda ikke startet på tungen, og så vidt jeg kan se på enkelte videoer er han absolutt ikke ferdig med gommene, munnhulen (innsiden av kinnene) har og fått være i fred. Skal nok klare det om jeg går inn for det. (Noe jeg absolutt ikke har noen planer om det, men jeg hadde klart det!) xD Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Noen som har forslag til flinke biomech/steampunk-tatovører i Norge? Lukter litt på full sleeve men trenger illustrasjonshjelp. Endret 27. april 2008 av Loeve Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Så noen videoer av han nå, og må si at det der var bare drøyt Fluesopp: Går med noen planer om å skaffe meg en blå new skool-skull på venstre overarm snart. Hva jeg skal gjøre videre på høyrearmen aner jeg ikke, skal prøve å holde den så "pen" som mulig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Når du sier "Pen" så regner jeg med full-sleeve New School er pent, når det er gjort sikkelig............liker det bare mer og mer Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hehe. Hadde ikke akkurat vært feil med full-sleeve etterhvert nei, men jeg har kanskje ikke det beste utgangspunktet for akkurat det? Føler liksom at jeg har begynt på feil sted.. Med "pen" så mener jeg fine ting som besteforeldre ikke rister alt for mye på hodet av (det gjør de vel uansett, men ikke skulls og slikt..), mens venstrearmen har jeg lyst til å fylle med død og helvete. Hehe. Digger new skool ass.. Det er liksom så.. "rock n' roll".. Så syns jeg det ser bra ut med sterke farger, men alt er selvfølgelig relativt.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er ikke dårlig utgangspunkt....sleeven min begynner i hver ende...rettere sagt jeg har ei som tar skuldra og ned til albuen, en annen fra albuen og resten av hånda. Nei, stopper ikke ved håndleddet. Men uansett hva du velger så gleder jeg meg til å se hva du gjør Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg skal etter lang vurdering endelig ta en tatovering. Bor i Gamlebyen, noen som har erfaring med de som ligger i Oslo Gate? Eller er det andre steder jeg bør satse på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 For guds skyld ikke gå til Oslo Bodyart som ligger i oslogata, det er ikke verdt det. Tro meg, heldigvis så ble den fikset bra av noen andre....men det blir fort dyrere da. Jeg anbefaler Sunset Studio på det sterkeste. Lucky 7 er en fin plass og flere. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ok, takk for tips! Da sjekker jeg ut en av de neste uke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Har lagt ut bilde her av arbeidet som ble gjort på første økt på Sunset...noen sider bakover Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jepp, den ser ut til å bli veldig bra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Han skal ta halve armen, så det blir den du ser der, en coverup på overarmen og 1-(2)til....Da er ferdig. Og jeg syns det var så hyggelig der at jeg klør etter neste økt=) Håper du finner et studio du blir fornøyd med Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 NancyRude: Den var spenstig! Aldri sett noe lignende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Noen som har forslag til flinke biomech/steampunk-tatovører i Norge? Lukter litt på full sleeve men trenger illustrasjonshjelp. Om du orker å menge deg med østlendinger og HA-medlemmer, så er det tattoomesse i Oslo om en liten uke. De fleste som er noenlunde dyktige i Norge pleier å ta seg en tur dit. Kommer dessverre ikke på noen som er utpreget fantastiske, sånn rent bortsett fra Jannicke, jfr. Glintsleeven. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er Jannicke og Sandy tilbake igjen? :'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå