Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Det finnes så mange som er blitt hektet rett etter å ha tatovert seg. De skal ha mer, med en gang. Da tror jeg heller det er best å vente en god stund, slik at man blir helt sikker, og ikke lar seg påvirke av den gleden man får av å ha tatovert seg.

Gått på ein smell? ;--D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men han har enda ikke startet på tungen, og så vidt jeg kan se på enkelte videoer er han absolutt ikke ferdig med gommene, munnhulen (innsiden av kinnene) har og fått være i fred. Skal nok klare det om jeg går inn for det. (Noe jeg absolutt ikke har noen planer om det, men jeg hadde klart det!) xD

Lenke til kommentar

Hehe. Hadde ikke akkurat vært feil med full-sleeve etterhvert nei, men jeg har kanskje ikke det beste utgangspunktet for akkurat det? Føler liksom at jeg har begynt på feil sted..

Med "pen" så mener jeg fine ting som besteforeldre ikke rister alt for mye på hodet av (det gjør de vel uansett, men ikke skulls og slikt..), mens venstrearmen har jeg lyst til å fylle med død og helvete. Hehe.

 

Digger new skool ass.. Det er liksom så.. "rock n' roll".. :p Så syns jeg det ser bra ut med sterke farger, men alt er selvfølgelig relativt..

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til flinke biomech/steampunk-tatovører i Norge? Lukter litt på full sleeve men trenger illustrasjonshjelp.

 

Om du orker å menge deg med østlendinger og HA-medlemmer, så er det tattoomesse i Oslo om en liten uke. De fleste som er noenlunde dyktige i Norge pleier å ta seg en tur dit.

 

Kommer dessverre ikke på noen som er utpreget fantastiske, sånn rent bortsett fra Jannicke, jfr. Glintsleeven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...