RaW_DeNiM Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Mangler bare nude bilde av meg nå så er tråden komplett. Gleder med til onsdag. da skal jeg kjøre ørene opp til 12mm, har 10mm på begge. Mål er vel rundt 20. Endret 26. april 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) STILIG Loveless. Var det vondt ? Jeg syns det ser så jævli vondt ut :S Har utrolig lyst på en selv en spes plass edit: nå ser jeg at du skriver au au au. hehe. Hvor lenge varer microdermals? blir det heftige arr ? Denne var søt. Endret 26. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Takk, Zaroos^^. Det brenner til i et par sekunder, men det er det hele (ok, det var litt ubehagelig å sette i smykket). Så det er nok ventingen som er verst. Det er uansett verdt det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 tøf tattis NancyRude gleder meg til og se ferdig resultat eg erfull , sove nå , byen eg kjip Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Takk, Zaroos^^. Det brenner til i et par sekunder, men det er det hele (ok, det var litt ubehagelig å sette i smykket). Så det er nok ventingen som er verst. Det er uansett verdt det. Vel.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen er mer interesserte enn andre.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 målet mitt en vakker dag...vil ha alt dekt utenom hodet og mellom beina osv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha, mannfolk med tatovert ræv er så fantastisk ufint. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 heldigvis så skal ikke du se rompa mi da Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Greit nok å dekke armer, og kanskje litt på brystkassen og ryggen - men å dekke hele kroppen blir litt i meste laget for meg. Synes det ser dumt ut når alt er én sammenhengende tattovering. Da er det finere med flere mindre, slik at det blir litt pause innimellom. Vil gjerne kunne ligge på stranden uten å se ut som noe som har rømt fra et sirkus. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det finnes så mange som er blitt hektet rett etter å ha tatovert seg. De skal ha mer, med en gang. Da tror jeg heller det er best å vente en god stund, slik at man blir helt sikker, og ikke lar seg påvirke av den gleden man får av å ha tatovert seg. Endret 27. april 2008 av flodhest Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 heldigvis så skal ikke du se rompa mi da Den har jeg sett... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pågrunn av at du er broren min, er litt greit og opplyse om alt vet du........... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pågrunn av at du er broren min, er litt greit og opplyse om alt vet du........... Pff så måtte jo du ødelegge morroa. Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skal nok ha flere tatoveringer etterhvert jeg og, det her blir ikke den siste! Men syns ikke det er kult når det blir "for mye", som f.eks hele kroppen. Særlig ikke når alt er en sammenhengende tattovering.. En kamerat av meg har dekket ganske mye av begge armene nå på bare et år, og det virker ikke som om flesteparten av de er så veldig gjennomtenkt.. Jeg syns det blir teit når man tattoverer seg mye bare for å være tattovert, hvis dere skjønner hva jeg mener..? Her er forresten tattisen min! Syns det ble nice med den ringen i midten og de prikkene. Ringen får liksom hele greia til å se mer sammenhengende ut, og prikkene fyller inn mellom linjene så det ikke ser så åpent ut! Digg å ha den ferdig! Forøvrig er det ikke så lett å ta bilde av sin egen albue med et ræva mobilkamera Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 shit, den ble hakket fetere ja Jævli sprekt, misunner deg nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 oohh...likte prikkene Har du noen planer videre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå