KimNK Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fortsatt i plast. Kanskje i morgon om eg får henta kameraet. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Å Eplefe! De var kjempefine! Håper du tar bilder med de i snart da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Å Eplefe! De var kjempefine! Håper du tar bilder med de i snart da Haha, blir nok en stund til dere får se dem i ørene. Kjæresten får make, bare en god del størrelser mindre. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hehe, så dere er et harry par som går i lik grilldress også? Neida x) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 KimNK, jeg gleder meg til å se din nå! Er den helt 100% finito? =) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 100% blir den nok aldri. Finn heilt sikkert noko å bygge på over sommaren. Og ei stund etter der igjen. Og ei stund etter der igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sånn det er det, når man starter på en så begynner planlegginga av neste steg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hehe, så dere er et harry par som går i lik grilldress også? Neida x)Jeg tror hverken jeg eller ham har så stor interesse av å gå i grilldress, men vi burde kanskje begynne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Finfint, KimNK! Jeg tok microdermals hos house of pain i dag. Det var au au, men ventingen var verre. Lenke til kommentar
slins Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Den var griiiiiiiiiiiiiiiiiiisefet! Vanvittig nice! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 kult , håper jeg ender opp med noe tilsvarende stilig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 KimNK: Pent ser at du deler samme gleden når det kommer til størrelse Likte godt motivet ditt ja:D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Yeaz. Stas med litt størrelse. Var i utgangspunktet planlagt som eitt samanhengande motiv, men endringane undervegs vart så store at det endte opp som to meir eller mindre separate. Blir vel å binde dei saman på ein eller annan måte over sommaren. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Gleder meg til å se hva du kommer med videre , har en økt på OTC så tar jeg sommer-ferie angående blekking. Kjenner du det godt når man jobber på underarmen? Endret 25. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du kjenner det ja, som alt anna. Nederste halvdel av innsida er kanskje hakket verre. Innsida av albuen er òg temmelg sensitiv, jobba ganske mykje med detaljar der i går, så eg fikk gjennomgå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Vet det, er ikke den beste plassen. Men det er verdt det til slutt da Grunnen til jeg spurte var at plaseringen din var mye der jeg også har den...og jeg kjente det ja, man overlever økta.....men det finnes behagligere plasser å ta :!: Endret 25. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
SigurdH Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vet det, er ikke den beste plassen. Men det er verdt det til slutt da Grunnen til jeg spurte var at plaseringen din var mye der jeg også har den...og jeg kjente det ja, man overlever økta.....men det finnes behagligere plasser å ta :!: Men det kommer jo veldig ann på hvor følsom du er på arma. Jeg begynnte ca samtidig med Kim og har et helsleeve underveis, smertene har vært ok hittill vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå