Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om det ble så veldig godt motatt i denne tråden at en person vil ta en tatovering som ikke dekker halve kroppen og har en veldig betydningsfull bakgrunn akkuratt. :p Kan si med en gang at ingen av de jeg har sett til nå er tatoveringer som ligner på det jeg har sett for meg, jeg har heller ikke tenkt å bare gå å plukke en ut i studioet og si at den skal jeg ha. Den må bli tegna fra scratch av å bli slik jeg vil før jeg vurdere å gå videre med den. Det er vell ikke noe hensikt i å forsvare seg, siden dette blir mitt valgt. Skal alikevell innrømme at jeg ble litt skuffet at motivet var såpass vanlig som det var, jeg har som sagt ikke mye peiling på tatovering.

 

Hvor mye hjelp er vanlig å få i studio? Vis jeg legger fram ideen min? Kan jeg få dem til å tegne den, uten at de blir sinte som fy om jeg ikke vil ha den? :p Kan det være smartere å få noen andre til å tegne den for meg, å ta det med til studio?

Lenke til kommentar

Hvor mye hjelp er vanlig å få i studio? Vis jeg legger fram ideen min? Kan jeg få dem til å tegne den, uten at de blir sinte som fy om jeg ikke vil ha den? :p Kan det være smartere å få noen andre til å tegne den for meg, å ta det med til studio?

 

 

De på studioet hjelper deg med glede å tegne ideen du har, han\hun burde det ihvertfall, den jeg la ut bilder av, ble tegnet der og da...jeg hadde med tegninger selv, men han satt å tegna det mens vi var der og la til ting osv.

 

Kverna: takker, er helt enig med deg i den. Sitter å klør etter å få den ferdig:)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...