Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal snart ha tatovering, så lagde en rask en for å se hvordan det vil bli. noen som har ett kult lite tribal mønster å dele ?

Synes ikke tribal er kult så jeg har desverre ingen å dele. Sier ikke at det er dumt å ta eller noe. men var jeg deg ville jeg funnet noe mer personlig og tidløst en tribal..

Lenke til kommentar

Jeg har blitt litt hektet på tatoveringer i Orientalsk-stil. Jeg liker også tatoveringer med litt skygge, og pene, runde linjer.

Noe tatovering i nærmeste tid er utelukket, ettersom jeg ikke har penger, men jeg synes det hadde vært interessant med deres synspunkt på en slik tatovering. Det er bare en skisse, men hva hadde dere ment om jeg f.eks hadde tatt den på leggen? Vet det er opp til meg, men det er alltid moro å høre hva andre mener.

Sier ikke at jeg skal ta den, men sitter her å tenker på tatoveringer som kan bli aktuelle å ta. :)

Lenke til kommentar

Noe tatovering i nærmeste tid er utelukket, ettersom jeg ikke har penger, men jeg synes det hadde vært interessant med deres synspunkt på en slik tatovering. Det er bare en skisse, men hva h

Virket helt ok, må nesten se den ferdig og på for å bli overbevist! Det som betyr noe er at du velger noe du selv liker og vil like om 30 år.

Lenke til kommentar

Synes dere det er slutty med en jente som har piercing i brystvorten? Har hatt lyst på det i rundt to år nå, men alle kommentarene jeg får når jeg snakker om det, gjør at jeg vegrer meg for å gjøre det. Selv om jeg tar det, er det jo bare meg selv får se det, ikke hele verden.

Lenke til kommentar
Synes dere det er slutty med en jente som har piercing i brystvorten? Har hatt lyst på det i rundt to år nå, men alle kommentarene jeg får når jeg snakker om det, gjør at jeg vegrer meg for å gjøre det. Selv om jeg tar det, er det jo bare meg selv får se det, ikke hele verden.

Synes det er ganske tøft jeg, ville absolutt ikke kalt det slutty. Som du sier, den eneste som ser dem er deg selv (og evt. kjæreste). Finner du ut at du ikke liker piercingen, kan du alltids bare la den gro igjen. Vet ikke hvordan det fungerer med amming osv. hvis du i fremtiden skal ha barn, men det kan sikkert psilocybe svare på.

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det fungerer med amming osv. hvis du i fremtiden skal ha barn, men det kan sikkert psilocybe svare på.

Det skal ikke være noe problem. Et par kanaler blir ødelagt, men det har ingenting å si.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke det, kjenner og vet om mange jenter som har det. Som du sier ingen som ser det... Du vil og få ganget opp brystvorten som erogensone litt ;) Ingen verdens ting utenom at den øker litt i størrelse skjer.

Min piercing:

post-63-1115249088_thumb.jpg

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...