Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i dag på Sunset Studio hos Jan Vikthor og begynte på minne-tattoveringen for min kjære venn. Så hele underarmen og litt på siden ble oppstreket og litt skygge..........

Legger ut bilde så fort jeg har fått laddet opp kameraet:)

Var godt å få begynt på den, kanskje jeg kan få bearbeidet han sikkelig nå....kommer vel uansett til å gjøre vondt lenge til, men nå har jeg ihvertfall gitt han en stor plass på kroppen min.

Dette ble litt lengre enn jeg hadde trodd:P

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Vis man har en ide om hva slags tatovering man vil ha, hvilken fremgangsmåte er da best for å få den på kroppen? Jeg ser det veldig godt for meg i hode hva jeg vil ha, men har ikke sjangs å få tegnet det bra nok selv. Et forsøk på å tegne ville nok vært mer missvisende en inspirerende.. :p

 

Kan man stikke til et tatoverings-studio og få dem til å prøve å tegne det du mener?

 

Mens jeg først skriver her kan jeg vell kanskje høre om noen har noe å si om tanken min. Det jeg ser for meg er en mørkeblå/svart panter som klorer seg fast til nedre høyre mageregion. Jeg ser for meg at den henger fast med ryggen ut, men at den vender hode utover og viser tenner. Tanken er at den er ca 10-15 cm høy og ca 10 cm brei eller noe, den vil være så langt nede at litt vil havne under buksekanten. Om dette var noe forståelig, har noen noe å si? Er dette en standard tatovering? Er det en teit plass å tatovere seg?

Lenke til kommentar

Det finnes ganske mange forskjellige tribals, gitt. Det er som å si at "Jeg vet at det er mange som tatoverer pinups, men er det like mange som har stjerner?". Det er ikke slik at en tribal er like snevert som mange tatoveringsgallerier kan lure deg til å tro. Men nei, jeg tviler på at den panteren er like vanlig som en dårlig utført tribal, fordi det er et mye mer spesifikt motiv. Om du derimot spør meg om flash-tatoveringer er like vanlige som dårlige utførte tribals tegnet av "en kompis/venninne som går tegning, form og farge som er såååå flink å tegne" så må jeg nok skuffe deg med et ja.

Lenke til kommentar
Vis man har en ide om hva slags tatovering man vil ha, hvilken fremgangsmåte er da best for å få den på kroppen? Jeg ser det veldig godt for meg i hode hva jeg vil ha, men har ikke sjangs å få tegnet det bra nok selv. Et forsøk på å tegne ville nok vært mer missvisende en inspirerende.. :p

 

Kan man stikke til et tatoverings-studio og få dem til å prøve å tegne det du mener?

 

Mens jeg først skriver her kan jeg vell kanskje høre om noen har noe å si om tanken min. Det jeg ser for meg er en mørkeblå/svart panter som klorer seg fast til nedre høyre mageregion. Jeg ser for meg at den henger fast med ryggen ut, men at den vender hode utover og viser tenner. Tanken er at den er ca 10-15 cm høy og ca 10 cm brei eller noe, den vil være så langt nede at litt vil havne under buksekanten. Om dette var noe forståelig, har noen noe å si? Er dette en standard tatovering? Er det en teit plass å tatovere seg?

 

Tatoveringen du beskriver er vel nøyaktig den Fredrik Ljungberg har. Se om jeg finner et bilde.

 

EDIT: bilde

 

em060706019.jpg

 

tattoo_3.jpg

Endret av switch1
Lenke til kommentar
E9! tattiser handler om å få et lite søtt og uskyldig bilde på seg 10hi. noe fullstendig trygt, ikke-truende og helt ufarlig.

 

k9z f9z

Og alle som ikke vil ha full sleeve (eller helst mer) er fjortizzer som ikke skal få smykke kroppen sin med det de vil? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...