pi. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 hvis det var kjøtt på duevingen så er det jo matavfall:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva i helvete til off-topic er det dere er innpå nå da? xD I dag har kjæresten min tatt sine første piercinger. Bare vanlige hull i ørene, men fortsatt, et steg i riktig retning. ;P Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Får man kjøpt sånne fake-plugger hos noen piercing studioer i Oslo? Jeg lurer litt på å utvide bare littebitt, men har litt lyst å bare gå med noen slike en stund for å teste om det er noe jeg kunne trives med Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 slæækt 04/13/2008 Unpaid 04/18/2008 Paid 04/22/2008 Shippe piercingene er på vei, skal bli digg å slippe de avlange expanderne jeg bruker atm ^^ 12 mm+, så begynner de å bli litt for store til å gjøre det, trøblete å sove når det stikker så langt ut bak huet ^^ ikke for å være vrang men du mener smykkene? eller har du bestillt noen som skal komme og stikke hull på deg? jajaja. jeg skjønnte jo hva du mente men jeg måtte bare. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 slæækt 04/13/2008 Unpaid 04/18/2008 Paid 04/22/2008 Shippe piercingene er på vei, skal bli digg å slippe de avlange expanderne jeg bruker atm ^^ 12 mm+, så begynner de å bli litt for store til å gjøre det, trøblete å sove når det stikker så langt ut bak huet ^^ ikke for å være vrang men du mener smykkene? eller har du bestillt noen som skal komme og stikke hull på deg? jajaja. jeg skjønnte jo hva du mente men jeg måtte bare. blir så feminimt å kalle det smykker, kan på det meste gå med på kroppssmykkene =P Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. Så lenge du går til en mann/dame som kan faget sitt, bør det ikke være noe problem! Lenke til kommentar
slins Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. *fnis* Eller kaninlort? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. Så lenge du går til en mann/dame som kan faget sitt, bør det ikke være noe problem! Skal ha det på en ganske synlig plass, så litt dritt om det ikke funker.. slins: Heh.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eller tatovere et portrett av Herman Friele. :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem? Denne har jeg vurdert også. Kaffe er bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Koffeinmolekylet skal uten tvil på kroppen min med tiden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Koffein er bra, men for min del er gleden cola og ikke kaffe. Ikke at jeg kommer til å tatovere hverken det symbolet eller en colalogo, men det er nå en morsom tanke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal ha det på en ganske synlig plass, så litt dritt om det ikke funker.. slins: Heh.. Tror ikke det skal by på alt for mange problemer. Som Osse-Mon sier, så vil en som kan faget sitt klare det uten problemer. slins: nesten morsom.. heh.. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner.. Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem? Eller tatovere et portrett av Herman Friele. :!: Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem? Denne har jeg vurdert også. Kaffe er bra Koffeinmolekylet skal uten tvil på kroppen min med tiden. Koffein er bra, men for min del er gleden cola og ikke kaffe. Ikke at jeg kommer til å tatovere hverken det symbolet eller en colalogo, men det er nå en morsom tanke. Dere tar det som at jeg er sykelig opptatt av kaffe og dermed vil ha kaffebønner tattovert. Samtlige av dere tar feil, det er andre grunner. Men venter uansett til høsten, stress det der at sola ikke skal lyse så fælt på nytattoverte steder.. Endret 23. april 2008 av PerO0o. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor vil du ha det da? Er det fordi du er glad i å fyre opp ei bønne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg er glad i kaffe, din grunn til å ha kaffebønner er noe jeg er nysgjerrig på, og jeg tror nok det vil gå greit med en dyktig artist. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når jeg gammel nok (og rik nok) så skal jeg tatovere skyttens tegn. Kanskje på håndleddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå