Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
slæækt

 

04/13/2008 Unpaid

04/18/2008 Paid

04/22/2008 Shippe

 

piercingene er på vei, skal bli digg å slippe de avlange expanderne jeg bruker atm ^^ 12 mm+, så begynner de å bli litt for store til å gjøre det, trøblete å sove når det stikker så langt ut bak huet ^^

 

ikke for å være vrang men du mener smykkene? eller har du bestillt noen som skal komme og stikke hull på deg?

 

 

 

jajaja. jeg skjønnte jo hva du mente men jeg måtte bare.

Lenke til kommentar
slæækt

 

04/13/2008 Unpaid

04/18/2008 Paid

04/22/2008 Shippe

 

piercingene er på vei, skal bli digg å slippe de avlange expanderne jeg bruker atm ^^ 12 mm+, så begynner de å bli litt for store til å gjøre det, trøblete å sove når det stikker så langt ut bak huet ^^

 

ikke for å være vrang men du mener smykkene? eller har du bestillt noen som skal komme og stikke hull på deg?

 

 

 

jajaja. jeg skjønnte jo hva du mente men jeg måtte bare.

 

blir så feminimt å kalle det smykker, kan på det meste gå med på kroppssmykkene =P

Lenke til kommentar
Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner..

 

Så lenge du går til en mann/dame som kan faget sitt, bør det ikke være noe problem!

Skal ha det på en ganske synlig plass, så litt dritt om det ikke funker.. :roll:

 

 

slins: Heh..

Lenke til kommentar
Skal ha det på en ganske synlig plass, så litt dritt om det ikke funker.. :roll:

 

 

slins: Heh..

Tror ikke det skal by på alt for mange problemer. Som Osse-Mon sier, så vil en som kan faget sitt klare det uten problemer.

 

 

slins: nesten morsom.. heh..

Lenke til kommentar
Noen som har peil på om man klarer å få tattovert på seg kaffebønner? Litt redd for at de kan ende opp med å se ut som steiner..

Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem?

 

764px-Caffeine.svg.png

 

 

Eller tatovere et portrett av Herman Friele.

 

 

 

:!:

 

 

Jeg er med på ideen din, men hva med koffeinmolkylet istedet, om det er din kjærlighet til kaffe/koffein du vil ha frem?

 

Denne har jeg vurdert også. Kaffe er bra :D

 

 

Koffeinmolekylet skal uten tvil på kroppen min med tiden. :wee:

 

 

Koffein er bra, men for min del er gleden cola og ikke kaffe. Ikke at jeg kommer til å tatovere hverken det symbolet eller en colalogo, men det er nå en morsom tanke.

 

Dere tar det som at jeg er sykelig opptatt av kaffe og dermed vil ha kaffebønner tattovert. Samtlige av dere tar feil, det er andre grunner.

 

Men venter uansett til høsten, stress det der at sola ikke skal lyse så fælt på nytattoverte steder..

Endret av PerO0o.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...