Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er stort, og det kler deg. Uttrykket less is more passer ikke på deg :)

Tenkt å bli større?

 

Edit: Forresten, kan noen anbefale tatoverings/piercingsmagasiner for meg? Helst på et forståelig språk som norsk/svensk/dansk/engelsk.

Endret av Pille_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hehe, nei. Tror et par her på studioet hadde blitt svært begeistret for å gjøre noe sånt. Vi tar jo en del barnetegninger innimellom, og de har jo litt til felles. :)

 

Klarer de hos deg å gjennomføre det på samme måte? Jeg tenker på linjalrette linjer med lik tykkelse, for eksempel.

Lenke til kommentar
Noen som har et godt bilde av tattoveringen Vinni i Paperboys har på overarmen? Så fet ut på avstand, men kunne vært skøy å sett et bedre bilde. :)

 

Er av jomfru maria eller noe i den duren, skal se om jeg ikke finner ett bedre bilde

 

paper_sak.jpg

 

EDIT: Litt her: http://youtube.com/watch?v=yx1mH8chgRY&feature=related

http://youtube.com/watch?v=wwH07kbMpYk

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Edit: Forresten, kan noen anbefale tatoverings/piercingsmagasiner for meg? Helst på et forståelig språk som norsk/svensk/dansk/engelsk.
Tattoomag er jo svensk, og du kan abbonere gjennom en distribuør i trondheim. Finner dem på de aller fleste narvesen-kiosker med tegning av abbonement i midten. :wee:
Lenke til kommentar
Hehe, nei. Tror et par her på studioet hadde blitt svært begeistret for å gjøre noe sånt. Vi tar jo en del barnetegninger innimellom, og de har jo litt til felles. :)

 

Klarer de hos deg å gjennomføre det på samme måte? Jeg tenker på linjalrette linjer med lik tykkelse, for eksempel.

 

Snakket med Torkjell nå, han så ikke det store problemet. Skal du ha rette linjer fra korsrygg til hårfestet, så tar det litt tid å plassere, og det er ingen garanti for at det vil holde seg like rett etterhvert som årene går, men det skal gå helt greit. Om du har spesifikke bilder å henvise til, er det lettere å si om det blir problematisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Høres bra ut. Tenkte i utgangspunktet ikke på en linje langs ryggmargen heller. Skissen som surrer i hodet er nok en del enklere å gjennomføre enn mange av motivene på YMIM.

Lenke til kommentar
Haha, fenalår. Priceless. Bilder av skorpen? =D

 

 

nei de gikk i søpla

restavfall eller matavfall?

 

på badet :p

 

så restavfall

 

 

når vi snakker om rar sortering , eg kastet en due vinge i matafallet , var jo katten som kom dragende på det så for noen er det jo mat ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...