Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer tatto, har tenkt på ta det når jeg fyller rundt 18. Synes biomech virker kult og spennende og planen er å ta det på siden av legg muskelen. Men tror kansje jeg skal ta en liten en først? Noen som vet om noen kule motiver som eventuelt kan bygges på og gjøres finere? Vil liksom ikke tatovere et hjerte eller en stjærne. Kansje jeg bare rett og slett skal tatovere en pil?:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Om det nå skulle ha vært riktig, så ville det vel likevel ikke ha vært riktig av meg å bekrefte det her uten videre :)

 

- sLins

Hvorfor det, om jeg tør spørre? Grunnet personvern?

Lenke til kommentar
Om det nå skulle ha vært riktig, så ville det vel likevel ikke ha vært riktig av meg å bekrefte det her uten videre :)

 

- sLins

Hvorfor det, om jeg tør spørre? Grunnet personvern?

 

Burde være innlysende. Føler det ikke vill vært riktig av meg iaffal. PM er en ting. Offentlig forum er en anna ting. Men når dette er andre og ikke megselv - så føler jeg ikke det blir riktig ihvertfall.

 

EOD fra min side.

Lenke til kommentar

Syntes disse er nydelige, men de har ikke store nok størrelser. :(

limited_amberstork.jpg

 

Bestilte meg de hvite med sort stjerne og prikker på for noen uker siden. Kommer vel snart i posten. :)

 

Men favorittsmykkene mine, er uten tvil glassplugger. Det er lekkert. Spesielt foil. Eneste som er kjedelig med glass er at de kan knuses da. Jeg hadde et par glasstunneller, og den ene glei ut av øret mitt i dusjen. Kræsj.

Foil er så fint! Må skaffe meg de i lime med double flare.

 

gwsfoil.jpg

Lenke til kommentar
Jeg fikk ordren min fra BAF på under en uke. Må si jeg ble mektig imponert

BAF er ganske ålreite når det gjelder sånt. Forrige pakken min tok sånn 10-12 dager. :) Men nå må jeg si de drøyer litt.. Hva bestilte du?

 

Jeg bestilte smykker, o-ringer og tapers fra 2 til 5 mm. Og en oppbevaringsboks. Pluss at jeg fikk med antibakteriell såpe og no stæsj gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...