Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Drivi og sett gjennom litt på bodymod.org - under branding var det mye 'enkle' symboler - evt rett og slett bare... tull.. iaffal synes jeg at det var mye selvgjort - og ting så rotete ut..

 

Litt bedre under scarification.. der ser man at det blir laget store blomster kreasjoner og koi som ved tattovering - altså mye detaljer.

 

Er det begrensninger i forhold til verktøyet som gjør at branding har så mye mer 'simple' kreasjoner og lite detaljer - eller er det bare tilfeldig.. ?

 

Fant en 'simpel' branding/cutting som jeg synes var litt kul.. det var iaff noe av det bedre der..

 

Vet ikke om jeg klarer å linke, antar at man må være medlem for å se det. skal prøve

 

http://www.bodymod.org/mods/mods.aspx?ID=1...&lm=1#lsRet

 

En ting til jeg lurer på - lukter det jævlig svidd hud etter en branding?

Og kan man ta tattovering som coverup over en branding/scarification?

Endret av slins
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. kikka på bilde av ryggen til mato... blir det alltid så 'lite synlig' når det er grodd? Var liksom ikke så 'skrikende' som en tattovering.. (sier ikke at det ikke er synlig, men en tattovering sees jo mye bedre iaff når den går i farger med stor kontrast til huden)

 

den synes mere en hva bildet viser , er vansklig og ta bilder av ryggen med blits :p

Lenke til kommentar
hmm.. kikka på bilde av ryggen til mato... blir det alltid så 'lite synlig' når det er grodd? Var liksom ikke så 'skrikende' som en tattovering.. (sier ikke at det ikke er synlig, men en tattovering sees jo mye bedre iaff når den går i farger med stor kontrast til huden)

Min er heller ikke kjempesynlig. Men om man soler seg en del vil konstrastene bli betydelig mye mer sterkere. Burde snart slenge opp et bilde av min grodd.

Lenke til kommentar
jeg betalte 1200 for hver av min stjerner , synes det er en meget akseptabel pris , spesielt med tanke på hvor lang tid det tok og plasere den andre for og få det så rette som mulig , er ikke lett når man ikke er helt rett i kroppen ( som ingen er )

 

han påførte stensilen 4 ganger for han var fornøyd , og deretter justerte litt med tusj for og få strekene helt rett .

Det må jeg si virket overkommelig. Reslutatet ble jo veldig bra også. :)
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har bestemt meg for å ta en minnetatovering på ryggen til minne om min avdøde bror og foreldre. Kan ikke tegne ogvil derfor til ett sted der det er en flink tegner. Har ikke peiling på hvordan jeg vil at tatoveringen skal se ut ennå men har lyst på en ganske stor tatovering i svart/hvitt...

 

Noen som har forslag till ett sted i osloregionen jeg kan gå til..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå vurderer jeg seriøst min første tatovering. Jeg ser for meg en "C" sånn "på undersida" av "ugla" (den kulen på foten som skapes av leddet i selve foten eller noe).

Ingen som har erfaring med Svenni's Tattoo i Lyngdal vel?

Etter hva jeg har forstått er dette en kar som holder på i kjelleren sin, så av en eller annen grunn tror jeg en tur til Stavanger heller hadde vært verdt det.

Lenke til kommentar
Dette er noe å skremme evt. onkelbarn med... Heeere's Johnny!

 

Ikke spesielt skremmende slik jeg ser det :D

Mener at den har vært postet før foresten. Tror psilocybe sa at noe om at det var spesielt bra detaljer på tennene. Men det er jo sant da.

Endret av Alastor
Quote bilder er unødvendig.
Lenke til kommentar
Nå vurderer jeg seriøst min første tatovering. Jeg ser for meg en "C" sånn "på undersida" av "ugla" (den kulen på foten som skapes av leddet i selve foten eller noe).

Ingen som har erfaring med Svenni's Tattoo i Lyngdal vel?

Etter hva jeg har forstått er dette en kar som holder på i kjelleren sin, så av en eller annen grunn tror jeg en tur til Stavanger heller hadde vært verdt det.

 

Mjah, ikke anna enn at mitt søskenbarn på 15 tok en septumring som hun faktisk synes er småskjev - pluss at han brukte alt for stor ring på henne (det så nesten ut som hun hadde bart sa hun..) så synes ikke det høres helt lovende ut..

 

Hehe, jeg spurte henne hva hun mente og hun sa følgende:

 

"nei ikkje eg hellar.. han e litt rar=p i går drog eg me mg "kompisnavn" hitt der, å då hadde han ikkje åde, bare drokke kaffi, å han va sikkart follesjug å jevli... han skalv som et aspelauv xD"

 

Så det så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Mjah, ikke anna enn at mitt søskenbarn på 15 tok en septumring som hun faktisk synes er småskjev - pluss at han brukte alt for stor ring på henne (det så nesten ut som hun hadde bart sa hun..) så synes ikke det høres helt lovende ut..

 

Hehe, jeg spurte henne hva hun mente og hun sa følgende:

 

"nei ikkje eg hellar.. han e litt rar=p i går drog eg me mg "kompisnavn" hitt der, å då hadde han ikkje åde, bare drokke kaffi, å han va sikkart follesjug å jevli... han skalv som et aspelauv xD"

 

Så det så..

Søskenbarnet ditt heter vel ikke Anette eller noe i den duren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...