Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er for pysete. Scarification funker flott, typisk skin removal. Men branding. Gud, jeg tror jeg hadde dødd. Jeg takler ikke smerte. xD

 

 

og det og kutte vekk store flenger med hud er ikke vondt :p

 

 

 

lurer på hvor vondt det gjør og splitte tunga ....

Lenke til kommentar

Hjemmelagde tatoveringer som var innom studioet i dag.

 

Likte for øvrig måten Shannon (mannen bak BME) beskrev tatoveringer; "A bad tattoo is like dirty unwashed clothes that don't quite fit right, but are stuck on you for life — or like an essay that hasn't been properly proofed for spelling and grammar .... It just doesn't communicate its message well. The effort you put into getting a high quality tattoo is a direct reflection of what you think about yourself and how much you care about yourself."

post-5643-1208538281_thumb.jpg

post-5643-1208538300_thumb.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig når tungen er splittet? Blir det et stort sår mellom hver "del"? Hvordan stopper man blodet?

 

Var en artikkel om tungesplitting i begynnelsen av tråden. Der sto det at de stoppet blodet med munnvann.

 

Begge sidene er jo sår når tungen er splittet.

Det er vanlig å lukke de sårene for å forhindre for mye blødning.

Jeg hadde tilsammen 10 sting som lukka sårene de første dagene ( og det blødde ikke så mye )

Har også hørt at hvis du splitter med Argon laser, så brenner du samtidig blodkarene slik at det ikke blir

noe særlig blødning.

Hvis du bruker piercing/fiskesnøre metoden, så vil det gå over så lang tid at du heller ikke blør noe særlig vil jeg tro.

 

Sidene gror nokså kjapt, men du vil ha et lite sår helt innerst, som bruker litt tid før det lukkes.

Det er jo også litt individuelt hvor mye folk blør, men vedkommende som skjærer bør være rask og dyktig for å unngå at du blør mye.

Lenke til kommentar

Hva veit dere som er wiseguys på piercing om sånne "underleppepulgger"? :)

post-133280-1208551572_thumb.jpg (kunne gjerne tenkt meg noen litt større enn disse da.)

 

Hva PiratKamerat lurer mest på:

1:Er det mulig å ta i bruk vanlige øreplugger eller er det en spesiell type plugger som må brukes?

2:Må man under kniven for å utvide hullet eller kan man strekke det sjøl slik man gjør med "vanlige" ørehull?

3:Hva ville en slik modifisering koste?

4:Vil fenomenet "earcheese" kunne bli dannes i munnpartiet også?

5:Synes du i det heletatt dette var en god ide?

 

Er det noe annet jeg burde vite før jeg får utført et slik inngrep på meg selv? ;)

Lenke til kommentar

Fant litt om det på IAM, kanskje du syntes det er interessant. Er ikke svar på alt du lurer på da.

 

"The Brigade is sectioned off into tribes with certain styles of labrets and they are:

 

CAMEROON- people with multiple lip piercings in varying sizes.

INUIT-people with symmetrical pairs of lip piercings.

SUYA- people with a larger central lip piercing, ranging from 4g to 1/2

MURSI-people with much larger central lip piercings rangeing form 9/16 to beyond

MAKONDE- people with large medusa placement lip piercings

KARAJA-people with standard stlye lip piercings

BOTOCUDO-people with unquie stlyes of lip piercings were it isnt classified under any others really.

ON SAFARI- people who dont have a lip piercing and people who dont have a lip piercing but want one.

 

Ang strekkingen: mine takes about 4/5 weeks before the next size jewellery just pops in. The bigger it gets the easier it becomes, but i guess thats true with all piercings.

You can put i oval plug into a regular stretched labret if you decided you wanted to have a oval labret. but you would have to get it shorter then your lip currently is but longer then it is for it to work if that made sence.

Skalpell: the muscles of the mouth run horizontally. so when scalpelling at larger gauges it is recommend to scalpel horizontally instead of vertical."

 

Kan lete litt rundt etter mer info, om du vil? Når det gjelder kostnader så blir det vel ca samme pris for som for ørene.

Syntes det er kjempestilig på de som kler det! :)

Lenke til kommentar

Hjertlig :)

Finfint om du vil lete litt rundt etter mer info. Tenkte jeg skulle ha det litt "moro" i sommerferien når jeg først skal til storbyen. Tror ikke jeg tar sjansen på gjøre noe så omfattende i den falleferdige tatoveringsrønna i smuget på Lillehammer. Ikke at jeg veit hvor i storbyen (mest sannsynlig Oslo) jeg skal se etter et seriøst studio........ :hmm: Forslag?

 

Edit: Leif

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Hvor mye koster egentlig branding nå? Jeg hadde ikke tenkt store greia. Et lite motiv på øvre del av brystkassa på venstre side.

 

 

jeg betalte 1200 for hver av min stjerner , synes det er en meget akseptabel pris , spesielt med tanke på hvor lang tid det tok og plasere den andre for og få det så rette som mulig , er ikke lett når man ikke er helt rett i kroppen ( som ingen er )

 

han påførte stensilen 4 ganger for han var fornøyd , og deretter justerte litt med tusj for og få strekene helt rett .

Lenke til kommentar

hmm.. kikka på bilde av ryggen til mato... blir det alltid så 'lite synlig' når det er grodd? Var liksom ikke så 'skrikende' som en tattovering.. (sier ikke at det ikke er synlig, men en tattovering sees jo mye bedre iaff når den går i farger med stor kontrast til huden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...