RaW_DeNiM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kutte tunga ja.. Det hadde vært noe det. Men jeg er vel for pysete til det.Er vel forskjellige metoder til å splitte tunga og? Det jeg har sett er skalpell og sånn brenn brenn greie. Prøver du å si at du har sett noen dele tunga i 2 og så tenne på de? du er en syk syk mann :!: Du skulle hatt juling Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 kutte tunga ja.. Det hadde vært noe det. Men jeg er vel for pysete til det.Er vel forskjellige metoder til å splitte tunga og? Det jeg har sett er skalpell og sånn brenn brenn greie. Hm, brenning? Aldri hørt om. Skalpell er vel det vanligste. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Loddebolt? Eller sveiseapparat? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil. Japp. A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har et bilde av tatoveringen jeg tok for noen uker siden. Enn så lenge er jeg veldig fornøyd, og gleder meg til min neste. Ble tatt av Glenn hos Odins merke. Litt vanskelig å se på bildet jeg tok med mobilen, men den ser veldig kalligrafert ut likte hvordan den så ut som den var tegnet på , bra detaljer Jo, takk. Den ser virkelig kalligrafert ut. Det var et par japanere som satt ved siden av meg på flyet fra Manchester, og de kom ikke helt over at det faktisk var en tattovering, og ikke noe tegnet på med tusj-penn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Å gode jebus. Det må være sinnsykt vondt! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil. Japp. A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful. Men de splitter ikke tunga med en "brenn brenn greie" Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil. Japp. A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful. Men de splitter ikke tunga med en "brenn brenn greie" Har nå sett video av det da men:S EDIT: Film av sånn brenn brenn greie http://youtube.com/watch?v=Bje8hN_A3To Og så vidt jeg kan se så splitter dem tunga med den og Endret 18. april 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 GRØSS OG GRU! Skalpell må jo være bedre. Renere snitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Men du slipper blødninger ved å brenne dem ;P Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det der er faen meg en loddebolt :S Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mener det var en tråd der det ble lagt ut en film om en som fikk splittet tungen med skalpell og brent etterpå. Mulig jeg husker feil, men det er en stund siden nå. Tråden het "Splitte tunga" hvis jeg husker riktig og den ble stengt pga. dårlig emnetittel. Men den ligger vel bakover her et sted. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 AAAAAAAAAAAAAAAH! The pain! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tok denne for noen uker siden:) G-nøkkel ftw lizm! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 så en film der dem brukte fisketråd og:S Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg ble litt kvalm av tanken på smerten. AU! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Å bruke en ferdiggrodd tungepiercing og dra den delvis ut med fiskegøtt er overraskende vanlig. Har to venner som holder på med det. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Å bruke en ferdiggrodd tungepiercing og dra den delvis ut med fiskegøtt er overraskende vanlig. Har to venner som holder på med det. Tar ikke det noen uker og få gjort det da? Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva skjer egentlig når tungen er splittet? Blir det et stort sår mellom hver "del"? Hvordan stopper man blodet? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tror man bare lar det blø til det stopper. Og hvor stort sår. varierer fra kutt til kutt tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå