Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

kutte tunga ja.. Det hadde vært noe det. Men jeg er vel for pysete til det.

Er vel forskjellige metoder til å splitte tunga og? Det jeg har sett er skalpell og sånn brenn brenn greie.

 

Prøver du å si at du har sett noen dele tunga i 2 og så tenne på de? du er en syk syk mann :no: :!:

 

 

 

Du skulle hatt juling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil.

 

Japp.

A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful.
Lenke til kommentar
Har et bilde av tatoveringen jeg tok for noen uker siden. Enn så lenge er jeg veldig fornøyd, og gleder meg til min neste.

 

Ble tatt av Glenn hos Odins merke. Litt vanskelig å se på bildet jeg tok med mobilen, men den ser veldig kalligrafert ut :)

 

likte hvordan den så ut som den var tegnet på , bra detaljer

 

Jo, takk. Den ser virkelig kalligrafert ut. Det var et par japanere som satt ved siden av meg på flyet fra Manchester, og de kom ikke helt over at det faktisk var en tattovering, og ikke noe tegnet på med tusj-penn :D

Lenke til kommentar
Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil.

 

Japp.

A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful.

 

Men de splitter ikke tunga med en "brenn brenn greie" :)

Lenke til kommentar
Det er noen som brenner igjen for å forhindre blødning, om jeg ikke tar fullstendig feil.

 

Japp.

A cautery tongue splitting is similar to a scalpelled tongue splitting, but a heated blade or tool is used to burn the split through the tongue, hopefully (and generally successfully), cauterizing the tongue in the process, almost totally eliminating bleeding. This technique does carry a greater risk of peripheral damage and may be outrageously painful.

 

Men de splitter ikke tunga med en "brenn brenn greie" :)

 

Har nå sett video av det da men:S

 

 

EDIT: Film av sånn brenn brenn greie http://youtube.com/watch?v=Bje8hN_A3To Og så vidt jeg kan se så splitter dem tunga med den og

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...