Kiruk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Kjempeteit. Edit: Og for de som ikke forstod det, så var det ironisk ment. Men jeg burde vite at det funker dårlig på nett. Endret 17. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tror det skal ligne på en strømpesøm. x) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hva som er teit med det der da? Edit: Deler av den var teit skrevet Endret 17. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ja..kjempeteit at de gjør noe spesielt..NOTHva som er teit med det der da? Alt som er spesielt er ikke nødvendigvis kult, men der er vi tydeligvis uenige. "Jeg er ikke enig med deg, men jeg vil dø for din rett til å hevde dine meninger". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Skrev det litt på trynet, poenget mitt var...hvorfor syns du det er teit. Jeg syns ikke at alt spesielt er kult, har ikke sagt min mening på bildene engang. ville bare høre litt mer hva som lå bak=) Jeg syns enkelt-streker kan være fine alt etter hva de er sammen med og hvor på kroppen, men det kan slå andre veien også. Endret 17. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 det er vell for og se sexy ut ,eller noe i den duren ....You should know, du vil jo ha flere bilder. xD var da mere ute etter bedre bilder av selve tattoveringene da ^^ som lovet litt blider Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) var da mere ute etter bedre bilder av selve tattoveringene da ^^Det sier de alle. Edit: Brandingen din var søt, forresten. Arret på andre siden ser veldig pent ut. Endret 17. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hadde vært litt pent med tynn rød strek rundt stjernen...0.5cm utfor ca.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 vi får se , jeg lurer litt på og ta 4-5 små stjerner rund sånn rabdom plassert , men er usikker på om det blir sende noe bra ut btw denne var mye vondere og ta en den første , men jeg tror det er mest psykiske første gangen av jeg drittnervøs og regnet med at dette skulle være sykt vondt , andre gangen var jeg mere sånn ,det var jo ikke så ille sist så dette går bra , og da var det mye være . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 så bra ut Får mer og mer lyst til å gjøre det............... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg er for pysete. Scarification funker flott, typisk skin removal. Men branding. Gud, jeg tror jeg hadde dødd. Jeg takler ikke smerte. xD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tror det skal ligne på en strømpesøm. x) Jeg eeeeelsker sånne! Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 om det er normalt med bedøvelse når man splitter tungen ? leste litt om det på bodymod forumet og de diskuterte litt om det , var vist noe delte meninger . jeg går og lurer på om jeg skal splitte tungen min , men jeg tror det er noe for smertefullt for meg anaturale . og en annen ting , er det noen plasser i norge som tilbyr dette , eller må man kutte selv ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Såvidt jeg vet utfører House of Pain det, i tillegg til Pin Point. Tror ikke de får bedøvelse? Alex fikk hvertfall ikke det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den gangen jeg dro rundt å spurte så var det null bedøvelse når det gjaldt tunge-splitting. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hømm skeptisk de plassene er begge i oslo ikke sant ? litt langt og reise Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 yupp, begge plassene er i Oslo. Pin-Point er også sterkt anbefalt plass. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kutte tunga ja.. Det hadde vært noe det. Men jeg er vel for pysete til det. Er vel forskjellige metoder til å splitte tunga og? Det jeg har sett er skalpell og sånn brenn brenn greie. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Teit med bare en strek da. Me wants streketattizz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) kutte tunga ja.. Det hadde vært noe det. Men jeg er vel for pysete til det.Er vel forskjellige metoder til å splitte tunga og? Det jeg har sett er skalpell og sånn brenn brenn greie. Prøver du å si at du har sett noen dele tunga i 2 og så tenne på tunga? du er en syk syk mann :!: Endret 17. april 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå