Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 går det an å tatovere over et arr? slik at det blir fint? går du til en dyktig tatovør, ja. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvis noen bryr seg ... les det siste (ikke det i PSen .. men det før det) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...rticleID=569520 Lenke til kommentar
Fry Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvis noen bryr seg ... les det siste (ikke det i PSen .. men det før det)http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=569520 står over det der Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Splitte tunge er ok, men det Reuters melder om høres drøyt ut. Tror ikke jeg gidder å ha tattoo, altfor dyrt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvis noen bryr seg ... les det siste (ikke det i PSen .. men det før det)http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=569520 Splittet penis --> bedre sex... ja sikkert lol. jeg skrev splittet penis --> bedre s.e.x og det ble sensurert til "ha det gøy sammen" LOL! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 hvis noen bryr seg ... les det siste (ikke det i PSen .. men det før det) gjesp! splittet tunge har da man hatt i to år allerede. fondus: hvorfor ikke? har du hatt så mye mer enn vanlig vanilje-sex til å uttale deg om akkurat det? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 fondus: hvorfor ikke? har du hatt så mye mer enn vanlig vanilje-ha det gøy sammen til å uttale deg om akkurat det? har hatt senge-ha-det-gøy-sammen hvis du lurte... Men å splitte veiviseren er sykt. Skal man pule går hver ende til hver sin side og man får den følgelig ikke inn. Eller pule? Man kommer til å ha så vondt at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Men å splitte veiviseren er sykt. Skal man nytelse går hver ende til hver sin side og man får den følgelig ikke inn. Eller nytelse? Man kommer til å ha så vondt at det ikke er mulig. med andre ord, du antar, du vet ikke. 1. inngrepet kan være så vondt du bare vil. man har ting som heter lokalbedøvelse, eller man kan klare seg uten. 2. et to-tre millimeter høyt snitt i et område med såpass høy blodtilførsel vil gro fort, og uten særlige problemer. hvorfor skulle det gjøre vondt etter de to-tre ukene det tar på å gro? har du vondt i skrubbsåret du fikk på kneet når du var 3, kanskje? 3. innsiden av urinrøret er mye mer følsomt enn hva utsiden er. det er derfor den mest populære piercingen nedentil går gjennom det, og det er derfor enkelte velger å åpne opp for 'easy access'. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 ok, jeg har ikke peiling på å stappe ringer inni penis, kutte den opp osv (vil ikke vite det heller), men min mening er at det er å gå alt for langt når man begynner nedi der! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 helt greit, det. det finnes folk som syns det er sykt med blowjobs og anal-s3x også, så.. du er ikke alene :wink: edit: brenn i he|vete, stygge fuckings sensur! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 helt greit, det. det finnes folk som syns det er sykt med blowjobs og anal-ha det gøy sammen også, så.. du er ikke alene :wink: Og jeg er stolt av det! Er du stolt av at du tenner på folk som har kutta opp tunga og putta inn så mange stålkuler dem greide inn i kjeften og splitta snabelen i to fordi det er tøft? Er vel ikke lenge før man skal stikke en metallstang gjennom penisen og... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Er du stolt av at du tenner på folk som har kutta opp tunga og putta inn så mange stålkuler dem greide inn i kjeften og splitta snabelen i to fordi det er tøft? Er vel ikke lenge før man skal stikke en metallstang gjennom penisen og... hvor har jeg påstått at jeg tenner på dette her, da? antagelser.. tsk, tsk. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hvor har jeg påstått at jeg tenner på dette her, da? antagelser.. tsk, tsk. Hørt om språkelige virkemidler? Et virkemiddel er f.eks: overdrivelser Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 .. jeg for min del syns splitting av tunge ser litt spennende ut.. men å manne seg opp til å gjøre det, er jo en helt annen sak.. *tildels pysete* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 .. jeg for min del syns splitting av tunge ser litt spennende ut.. Okeeei... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 .. jeg for min del syns splitting av tunge ser litt spennende ut.. Okeeei... Var det alt du hadde å si? Er jeg stempla som "weirdo" nå? I såfall : YAY! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 .. jeg for min del syns splitting av tunge ser litt spennende ut.. Okeeei... Var det alt du hadde å si? Er jeg stempla som "weirdo" nå? I såfall : YAY! Ikke weirdo...hehe...kanskje litt "kinky" ja men ikke weirdo Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ikke weirdo...hehe...kanskje litt "kinky" ja men ikke weirdo Pokker å.. men kinky? Neat.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ikke weirdo...hehe...kanskje litt "kinky" ja men ikke weirdo Pokker å.. men kinky? Neat.. Ja, er ikke du sånn "Spank me...I've been a noty boy" dame? Det er litt kinky da! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ja, er ikke du sånn "Spank me...I've been a noty boy" dame? Det er litt kinky da! Må nok skuffe deg der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå