theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 due Hm? Er jo logisk å fortsette til man ikke kan mer Da hadde alle sett ut som Bear, lalz. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Rahr. Det kunne jeg nesten tenkt meg. Men var all ventingen mellom der jeg liker dem søte og små og ørene ikke er store nok til at jeg synes de er wowkule på meg selv til der de er gigantiske. xD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har jeg antydet noe annet? Og hva er poenget ditt?Woah. Gidd å bli defensiv. Var mer som i å spørre folkene i tråden (faktisk ikke deg en gang, lol) om noen vet om han er kommet større nå. Jeg var ikke defensiv. Siden du quotet meg og snakket om 14 mm som jeg snakket om så trodde jeg du siktet til meg. Når det gjelder verdes største så var det vel 51, 2 som ble skrevet hvis jeg husker riktig. Men jeg tar dette fra hukommelsen, så kansje det er feil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er det. 5 1/2" = 14 cm. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sånne som lukter det der. Luktehester Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja! Jeg har så sprøtt mange my little pony-hester. Hadde du spurt meg hva slags tatovering jeg ville ha når jeg var 4, hadde det der vært midt i blinken! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja! Jeg har så sprøtt mange my little pony-hester. Hadde du spurt meg hva slags tatovering jeg ville ha når jeg var 4, hadde det der vært midt i blinken! Og nå vil du liksom ikke ha lenger!!!!!!????? MAKAN!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hehe, hadde vært et koselig barndomsminne men. =D Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil ha Action-Man-logoen på overarmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Da tar jeg heller Donatello Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Eller MC-musene. Åååå ... skulle ønske jeg var 7 år igjen, eller tilbakestående slik at jeg var 7 år i hodet. Damn, det var tider. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En teit fyr jeg var sammen med i knappe 2 mnd har transformers tatovering. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 My little pony er vel litt smågrelt når man får det i 30x30cm på ryggen. Det får være grenser for barndomsminner.. But whatever floats your boat Ang disse øreutvidelsene: Hvordan starter man, egentlig? Er det med vanlige 'frisørhull'? Eller starter man med å tre en syl igjennom? 500 sider, 9990 poster. Damn for en phet tråd... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har et bilde av tatoveringen jeg tok for noen uker siden. Enn så lenge er jeg veldig fornøyd, og gleder meg til min neste. Ble tatt av Glenn hos Odins merke. Litt vanskelig å se på bildet jeg tok med mobilen, men den ser veldig kalligrafert ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, man kan starte utviding av ørene med et frisørhull. I did. I de fleste tilfeller er det ganske greit å stikke på nytt, da frisørhull "overraskende" nok er feilplassert fra tid til annen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men om man har ubesudlede øreflipper? Hvordan går man frem? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Da går man til en piercer og får hullet dem, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå