After Dark Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Har jeg antydet noe annet? Og hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er på 14 nå og tenker å stoppe på 20. Jeg synes det blir for stort når øreflippen blir større enn resten av øret så øret mister den naturlige formen/ fassongen sin. Tsk tsk! 28-40 mm er win. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Har jeg antydet noe annet? Og hva er poenget ditt?Woah. Gidd å bli defensiv. Var mer som i å spørre folkene i tråden (faktisk ikke deg en gang, lol) om noen vet om han er kommet større nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er på 14 nå og tenker å stoppe på 20. Jeg synes det blir for stort når øreflippen blir større enn resten av øret så øret mister den naturlige formen/ fassongen sin. Tsk tsk! 28-40 mm er win. Jaja, folk er forskjellige. (Like greit forøvirg. Hadde vært kjedelig om alle var like) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) hvis man setter i en plug uten hull gjennom, kan man vel ha 10-14 mm uten at det synes for godt? (hvis man har løse øreflipper that is) Noen som vet ca pris for tattovering? størrelsepris? timepris? minstepris? varierer sikkert litt fra studio til studio, men snakker om de store i oslo/bergen/trondheim. Endret 15. april 2008 av pwned Lenke til kommentar
hiki Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ok, sikkert dumt spm, men.. Øreflippene mine er ganske store, mye "kjøtt" på de. Hvis jeg utvider, så dras jo all huden med utover? Kanskje penere å skjære ut hull? Men det er lettere å gro tilbake med utviding, ikke sant? Er det skjært vekk, er det jo ikke noe som kan gro sammen igjen.. ---------------------------- Er det en liten tatovering som blir ferdig på en session vurderer de vel utifra størrelse og kompleksitet? Vanlig timepris for større arbeid ligger vel på snaue tusenlappen? Eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Er ikke vanlig å fjerne "kjøttet" i flipper, der kutter man, er noe som heter dermal punching som brukes ofte å fjerne hardere brusk enn det som er i flippen, slik som øvre øredel osv. Du kan sikkert gjøre det i øre-flippen også, men etter jeg har lest og hørt så er ikke det vanlig. Rett meg hvit jeg tar feil her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 startprisen er vell mye høyere en timeprisen . Lenke til kommentar
hiki Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ser ikke ut som de går ut med pris på nettsidene.. Kjapt søk: Let's Buzz sier dette: Pris blir gitt etter motiv, størrelse, vanskelighetsgrad og plassering. Ønsker du prisoverslag på eget motiv, ta det med innom studioet. Hous of Pain sier dette: Er man ute etter kvalitet må man også betale for det. Dårlige tatovører bruker ofte lave priser for å kapre kunder. Husk at en tattoo skal du ha resten av livet, og en reparasjon eller fjerning av en tatovering kan gi dårlig resultat og vil garantert koste deg dyrt. Lenke til kommentar
hiki Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Er ikke vanlig å fjerne "kjøttet" i flipper, der kutter man, er noe som heter dermal punching som brukes ofte å fjerne hardere brusk enn det som er i flippen, slik som øvre øredel osv. Du kan sikkert gjøre det i øre-flippen også, men etter jeg har lest og hørt så er ikke det vanlig. Ok, så kutting - det er altså å bruke en skalpell for å lage større hull, men det blir ikke fjernet noe hud? Synes bare jeg har så store øreflipper allerede. Kunne gjerne tenke med større hull, men ikke større flipper.. Om noen skjønte det... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Noen som vet ca pris for tattovering? størrelsepris? timepris? minstepris? varierer sikkert litt fra studio til studio, men snakker om de store i oslo/bergen/trondheim. Rundt 1000-1500,- i timen er eit greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Søtt hår. Skal du stoppe nå? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Blir nok en liten stopp nå ja, har holdt på siden 15. november ellernoe. Håret spares, men det tar tid. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Aha. Selv har jeg ingen planer om å stoppe før jeg er ferdig. Shortstops. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ikke dumt å gi øret pustepauser. Jeg var på 18 en stund før jeg fortsatte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ikke dumt å gi øret pustepauser. Jeg var på 18 en stund før jeg fortsatte. Men nå skal jeg ikke større enn atten heller, søta. ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Pingle-ører, pingle-ører, æddabædda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Pingle-ører, pingle-ører, æddabædda.Jada, bare mobb du. Jeg VIL ikke større, tenk! XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Er jo logisk å fortsette til man ikke kan mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå