Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis man setter i en plug uten hull gjennom, kan man vel ha 10-14 mm uten at det synes for godt? (hvis man har løse øreflipper that is)

 

Noen som vet ca pris for tattovering? størrelsepris? timepris? minstepris? varierer sikkert litt fra studio til studio, men snakker om de store i oslo/bergen/trondheim.

Endret av pwned
Lenke til kommentar

Ok, sikkert dumt spm, men..

 

Øreflippene mine er ganske store, mye "kjøtt" på de. Hvis jeg utvider, så dras jo all huden med utover? Kanskje penere å skjære ut hull?

Men det er lettere å gro tilbake med utviding, ikke sant? Er det skjært vekk, er det jo ikke noe som kan gro sammen igjen..

 

----------------------------

Er det en liten tatovering som blir ferdig på en session vurderer de vel utifra størrelse og kompleksitet?

 

Vanlig timepris for større arbeid ligger vel på snaue tusenlappen? Eller?

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som de går ut med pris på nettsidene..

 

Kjapt søk:

 

 

Let's Buzz sier dette: Pris blir gitt etter motiv, størrelse, vanskelighetsgrad og plassering. Ønsker du prisoverslag på eget motiv, ta det med innom studioet.

 

Hous of Pain sier dette: Er man ute etter kvalitet må man også betale for det. Dårlige tatovører bruker ofte lave priser for å kapre kunder. Husk at en tattoo skal du ha resten av livet, og en reparasjon eller fjerning av en tatovering kan gi dårlig resultat og vil garantert koste deg dyrt.

Lenke til kommentar
Er ikke vanlig å fjerne "kjøttet" i flipper, der kutter man, er noe som heter dermal punching som brukes ofte å fjerne hardere brusk enn det som er i flippen, slik som øvre øredel osv. Du kan sikkert gjøre det i øre-flippen også, men etter jeg har lest og hørt så er ikke det vanlig.

 

Ok, så kutting - det er altså å bruke en skalpell for å lage større hull, men det blir ikke fjernet noe hud?

 

Synes bare jeg har så store øreflipper allerede. Kunne gjerne tenke med større hull, men ikke større flipper.. Om noen skjønte det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...