theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har så voldsomt lyst til å poste noen morsomme baller her. Er det lov? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 tja jeg overlever men sjekke med psilocybe han vet sikkert Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg prøver. Ser jo ikke så mye, så. Det jeg lurer mest på, det er hvordan dette får plass i buksa uten at det ser suspekt ut? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 folk er gale , lurer på hvordan det er og ha sex med de greien i men nå er det som gjør mye være men sine edlere deler Lenke til kommentar
pwned Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Sorry for avsporing, men siden dette er en tatoverings topic, så tenkte jeg at jeg muligens kunne få et par tips herifra^^ Har tenkt til og gå for denne tatoveringen : Tatovering Så ville jeg gjerne ha noen tips på hvor jeg kunne ha denne? vill helst ha et sted den kan synes lett, men skal ikke alltid være "in point of view". Sånn størrelse messig tenkte jeg på middels. Jeg skal ikke ha en liten seigmann, men ikke en jumbojet heller. (og ja, den "kjettingen" på tatoveringen var noe jeg bare tegnet enkelt på, den skal bli gjort litt bedre av en litt mere...proffesjonell) Like over hjertet/venstre del av torso? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Håper noen her liker Seal. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 så ufattelig bra :!: :!: Lenke til kommentar
Zcum Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jaggu, visste ikke at det var noe spesiell betydning. Men ikke si at det er seal han mørkhudede sangeren som har det ikonet der? da blir det jo ikke så morro og ha det på seg lenger^^ Lenke til kommentar
Zcum Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Var vist det,hmmm. nedtur. jeg som syntes det var et ufattelig kult motiv, men så kom han karen og ødela det. Da må jeg på leiting igjen^^ Lenke til kommentar
pi. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kanskje like greit. Tenk om du ikke så her før etter du hadde tatt den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 det går an å gjøre den om til noe annet hvis du likte den så godt, men å ta den rett ut som det er......"liker du Seal eller" Lenke til kommentar
hiki Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Et spørsmål; Finnes det noen som kun har én tatovering (og er fornøyd med den) ? Tankegangen er som følger; har man først tatt en tatovering finner man ut at det ikke er skummelt/ vondt/ farlig etc. og tar gjerne flere. Unntaket er kanskje de som ikke ble fornøyde med sin første og angrer... Vurderer å utvide et par av hullene i øret. Men har en jobb hvor jeg ikke kan endre utseendet radikalt.. Hvordan definerer man det? Hvor store hull tror dere man kan ha før andre folk legger merke til det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvor store hull tror dere man kan ha før andre folk legger merke til det? Tja. Spørs litt hva man er vandt med. Men alt under 8 mm er lite og relativt diskret imo. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Haha, jeg har 4.5mm og alle jeg kjenner legger godt merke til den og synes det er stort. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har 9mm nå, synes det er litt lite. Får se hvoran det blir med 10mm neste helg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syntes alt under 16 mm er lite hvis det virkelig skal syntes litt. Men nå har jeg 32, sjæl. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 er på 12 (og 10) nå, syns det fortsatt er møe for lite.. har kjøpt inn str opp til 20, så får vi se hvor langt det går ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er på 14 nå og tenker å stoppe på 20. Jeg synes det blir for stort når øreflippen blir større enn resten av øret så øret mister den naturlige formen/ fassongen sin. Men det er alltid morro å se bilder av folk med store hull. Særlig verdens største som ble lagt ut i tråden for en stund siden! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bear Big Ears har over 14cm, hvis jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå