Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Kanskje fordi piercere og tatovører ønsker å jobbe i mer enn én måned. Husleie, telefon, strøm, internett, websider, gulesider-oppføring, dopapir, såpe, printerblekk, alt koster penger, og så skal du ha lønn utenom. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Mm. er det slik at dere får lønn i tillegg for hvor mange timer dere jobber om dagen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Utifra de jeg har pratet med så er det de får inn som skal gå til utgifter og lønning, men hvis man arbeider sammen flere så kan man dele på utgiftene. Og selv om det høres mye ut så blir man ikke direkte rik av å jobbe som piercer. Rett meg om det er feil psilocybe=) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 og dem har vel ikke bestanding 300 kunder om dagen heller så,,, Lenke til kommentar
Zcum Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Sorry for avsporing, men siden dette er en tatoverings topic, så tenkte jeg at jeg muligens kunne få et par tips herifra^^ Har tenkt til og gå for denne tatoveringen : Tatovering Så ville jeg gjerne ha noen tips på hvor jeg kunne ha denne? vill helst ha et sted den kan synes lett, men skal ikke alltid være "in point of view". Sånn størrelse messig tenkte jeg på middels. Jeg skal ikke ha en liten seigmann, men ikke en jumbojet heller. (og ja, den "kjettingen" på tatoveringen var noe jeg bare tegnet enkelt på, den skal bli gjort litt bedre av en litt mere...proffesjonell) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Mm. er det slik at dere får lønn i tillegg for hvor mange timer dere jobber om dagen? De fleste piercingstudioer drives av 1-3 mennesker, og de får ikke timeslønn av staten, for å si det sånn . De får overskuddet av driften. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 I tillegg så bruker man vel grovt havsalt til scarification? Myte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Å? http://odinsmerke.no/html/Scarification/Scarification.html Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Christiane sa at dersom man skrubber det er det stor sjangse for at arret blir enda mer ujevnt enn det i utgangspunktet kommer til å bli. Ganske logiskt, egentlig. Edit: dessuten står det ikke på siden at det er grovt salt det er snakk om heller. Kan tenke meg det blir så å gni inn smågrus. Endret 14. april 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Okay. Du har vel scars, har du ikke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jess. Blir nok fler, men branding gjør jeg nok aldri igjen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Var branding så vondt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Det var grusomt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Kunne tenke meg det, ja, ettersom det tross alt handler om svimerking Virker strengt tatt behagelig i forhold å skulle kutte opp huden med skalpel Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Scarfication (?) høres jo egentlig ikke så ille ut da, jeg er mere redd for branding Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Virker strengt tatt behagelig i forhold å skulle kutte opp huden med skalpel Nåvel, hehe. Jeg har skapellert begge ørene og kuttet opprisset av F´ene i nakken. Og faktisk, så syntes jeg branding var 10 ganger verre enn det. Fysjom. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Tror jeg for min del klarer meg lenge med tatovering(er). Men jeg liker piercinger, branding og scarification, da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Å?http://odinsmerke.no/html/Scarification/Scarification.html hehe det hørtes unødvendig ut det meste de nevnte der BehandlingGå til innkjøp av: - Klorhexidin 1% ( apotek ) OBS: Fra du åpner flasken er den aktiv i kun 30 dager. Dvs. etter 30 dager kjøp ny! - Vitamintilskudd anbefales. ( apotek ) Etterbehandling 1. Vask/rens såret/sårene 2 ganger daglig med klorhexidin 1% for å forhindre infeksjon. 2. Deretter gni såret/sårene inn med saltet du skal ha fått med deg fra studioet ( i 1 uke ). Dette for å oppnå bedre arrdannelse og dermed bedre resultat. Det er viktig her å gjøre dette like nøye over hele motivet for å oppnå så lik arrdannelse som mulig over hele motivet. Deretter fortsett som punkt 1. til det hele er helet. Jo lenger man klarer å holde såret åpent ved irritasjon, desto mer arrdannelse blir det. 3. Vi anbefaler at man spiser vitamintilskudd som inneholder Zink og vitamin C for å ha et best mulig immunforsvar i helingsperioden. 4. I denne perioden kan man med fordel dusje mye, men aldri bade, unnvik også solarium og badstue. Dette er aktiviteter man kan oppta igjen etter at huden er lukket og det ikke er skorpe tilstede. jeg gjorde ikke noe av det når jeg brandet meg og fikk fortsatt et bra resultat dusjet som normalt , ikke noe ekstra vitaminer Det var grusomt. neeida det er bare kos , det og kutte med skalpell synes jeg ser mye mere skummelt ut da , jeg får vell prøve noe kutting etterhvert så jeg kan sammenligne EDIT: ble masse krøl her gitt Endret 14. april 2008 av Mato Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Da er du tøffere enn meg. Jeg klynket som en lite valp. Nå skal det sies at jeg gruer meg noe voldsomt til hver gang noe skarpt skal i meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 vell jeg er neppe like tøff klokken 17.59 på torsdag , da har jeg nokk nerver så det holder og rekker , men det går nokk kjapt over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå