Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke tatt noen piercinger , ikke hull i øret en gang så kan ikke sammenligne der , men jeg har en tattis eller 2 , og de er ca like hvis jeg ikke husker helt feil , lenge sidne jeg tok den ordentlige tattisen .

 

 

 

btw er det noen som gidder og friske opp minnet midt om det med og bleke tatoveringer ved og tattovere over med vann , var det noe mere med det en og bare bruke vann istedet for blekk ?

 

jeg lurer på om jeg skal høre med solid i stavanger om de kan prøve seg på det , har lyst og bleke ned den kjipe tralibal saken min så jeg kan tatovere over den , og siden jeg uasett skal begynne på en sleeve så burde det jo være kjapt og gjøre dette mens når jeg først er der for og tattovere på andre armen .

Lenke til kommentar

Christiane er gudinne, fikk ordna 10 mm i høyreflippen min. Snipp, dytta inn en utvider og vips så var det ordna.. veldig hyggelig jente, og god damn, så fet scarification hu hadde på ene armen ^^

 

slenger ut bilde i morra, når jeg har dusja, akkurat nå er øret pakket inn i spesialplaster for å holde dritt ute og trekke opp eventuelt blodsøl i løpet av natta.. Ekke noe pent å ta bilde av, så, som sagt, jeg drøyer til etter dusjen i morra tidlig..

 

Skalpell var ikke noe vondt i grunn, kjentes ut som om noen kløp meg når hu utvida bare.. og det som tok tid var å få tegna opp på hvor hun skulle kutte, slik at det ble likt som på andre sida, og å tørke blodet etterpå.. slæækt, absolutt noe jeg vil gjøre flere ganger.. :)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Damn, kanskje jeg bare skal se å få ræva i gi og skaffe meg 8mm i begge ørene. Har ventet lenge allerede, men finger ingen plugger og tuneller som gir meg den "woow, må ha"-følelsen. Må vente til jeg har fått meg jobb i uansett, så jeg ikke skremmer noen på jobintervju. :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar

mja, teiper jo oppe det som er nyskjært, og det andre har ikke blødd noensinne, så er ikke akkurat noe problem med mindre daglig leder for peppes er veldig kresen på piercinger i øra... er jo ikke som at jeg skal søke på jobb i eldrehjem akkurat ;)

 

075221.jpg

 

edit:

har ikke blødd siden i går kveld heller ^^

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Jeg var hos pinpoint i oktober og tok en labret. Den grodde ganske greit, fikk en klomp med arrvev på innsiden, men det gikk vekk for en liten stund siden. Men for en uke siden var jeg på leading ligth i drammen og bytta til en ring. de hadde ikke vanlig ring i titan, så fikk en med sån fargebelegg på (titan, svart.) Problemet er bare at det fortsatt er ømt og vondt, en hel uke etter jeg bytta, er det vanlig? Og at arrvevet (keloid tror jeg det heter) har kommet litt tilbake.

 

Kan det være at jeg reagerer på det fargebelegget? Burde jeg bytte tilbake til den stanga?

 

Ho på leading light synes også det var rart at jeg ikke hadde fått ring som første smykke(trodde det var valig med stang jeg), og jeg synes det virker som ringen ho satte i er tynnere enn stanga jeg hadde, vil hullet bli mindre da?

Lenke til kommentar
Ho på leading light synes også det var rart at jeg ikke hadde fått ring som første smykke(trodde det var valig med stang jeg), og jeg synes det virker som ringen ho satte i er tynnere enn stanga jeg hadde, vil hullet bli mindre da?

 

Jeg vet ikke noe om dette med arrvevet, men da jeg tok piercing på samme sted (Safari Bodyart i Oslo), så spurte jeg om å få ring i med en gang men fikk beskjed om at man ikke burde gjøre dette fordi leppa ville hovne opp og ringen ville presse for mye på leppa som følge av dette. Jeg bytta til ring (blackline) og ble veldig veldig sår på innsiden av leppa.

Slik var det i en måneds tid kanskje, men begynte å bli gradvis bedre. Og nå to år etter er alt bare perfekt :)

Lenke til kommentar
mja, teiper jo oppe det som er nyskjært, og det andre har ikke blødd noensinne, så er ikke akkurat noe problem med mindre daglig leder for peppes er veldig kresen på piercinger i øra... er jo ikke som at jeg skal søke på jobb i eldrehjem akkurat ;)

 

 

 

edit:

har ikke blødd siden i går kveld heller ^^

 

Jævlig pent scarface!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...