Kleif Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Hvor får man tak i havsalt uten tilsetningsstoffer? (ikke interessert i de 5-kg-posene) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Det har det på ICA her hvertfall. Antagelig får du det på helsekostbutikker og sånt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Er det noen her inne som har noen generell erfaring med suspension? Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Hvor får man tak i havsalt uten tilsetningsstoffer? (ikke interessert i de 5-kg-posene) Ehh, var noe også noe å komme med :S Får jeg spørre i hvilken sammenheng du skal ha havsalt? Antar det ikke er for å strø på isen i bakken til huset siden du postet her^^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Saltvann er en av de mest brukte rensemidlene for piercinger. Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 *plystrer på en sang og snur meg sakte rundt* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 I tillegg så bruker man vel grovt havsalt til scarification? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 da var jeg ferdig i telefonen med pin-point, og har time i morgen ettermiddag kl 7 med christiane for å få skalpellert litt ^^ *glede seg og grue seg samtidig* mye samme følelsen som første piercingen ;p Lenke til kommentar
Satoshi Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg tok piercing i leppa for 2 uker siden.. men nå er d hovent på insiden å d har begynt å grodd Over Smykket på insiden (ringen). Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
slins Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Går jo an å kjøpe saltvannsoppløsning på apoteket da.. trodde jeg? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Evig rått.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 liker den zombie-stilen...litt mer detaljer og farge of course. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Kult! Det eneste jeg stusset litt på er edderkoppnettet. Bra utført, men plasseringen? Endret 10. april 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Det er vel så lite aktivitet i akkurat det området at det har kommet spindelvev der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 da har jeg time til branding neste torsdag klokken 18 , så da blir det litt mere svi merking på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 da har jeg time til branding neste torsdag klokken 18 , så da blir det litt mere svi merking på meg Hvilket motiv/mønster skal du ha? Og gjør det vondt? (Kanskje dumt spørsmål, men det er nå så. ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Ja det gjør vondt. Noen snakket om at å pierce nippelen gjør vondt. Det gjør ikke vondt. Branding gjør vondt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 da sier jeg bare FY F*** Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Hva er best for å rense piercingen? Har en labret som jeg "lufter" ganske ofte og pleier da enten å vaske den med sprit eller koke den. Funker begge deler greit? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) da har jeg time til branding neste torsdag klokken 18 , så da blir det litt mere svi merking på meg Hvilket motiv/mønster skal du ha? Og gjør det vondt? (Kanskje dumt spørsmål, men det er nå så. ) skal ta en som er lik denne på andre skuldra https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=207945 og nei jeg syntes ikke det var noe spesielt vondt , det var ukomfortabelt , men han som utførte jobben tok akkurat passe lang "streker" og sluttet rett før det begynte og gjøre sikklig vondt . jeg regner med jeg kommer til og ta mere branding på ryggen etter denne stjerna og , må bare finne motiver . EDIT: bildet er ca 2-3 timer etter brandig , skal se om jeg ikke kan få tatt et nyt siden den er ferdig grodd nå . Endret 10. april 2008 av Mato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå