Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker å ta min første tatovering nå i løpet av våren, vil enten ha kirsebær på toppen av foten( ja jeg vet det er litt klisjé), eller et tribal hjerte eller stjerne på hofta.. Hvor ville du anbefale at jeg tok den?

 

Og vet du om noe bra sted her i Trondheim??? Vet ikke om jeg har tid/råd til å dra inn til oslo for å gjøre det.. :s

Lenke til kommentar

er oppe i 10 mm på venstre øre og skal ta et nytt hull i høyre øreflipp på torsdag. Frister å ta skalpell på høyre, få litt balanse mellom de to hulla. Hvor mye er det mulig å utvide med skalpell? Håper på 18-20 mm (om ikke mer) til slutt. Hvor mye må jeg eventuelt utvide på egen hånd for å få utvidet så mye med skalpell?

 

edit:

christiane i pin-point svarte. Hun kunne skjære opp til 8-11 mm, avhengig av flippen min, og så kunne jeg strekke videre fra det :)

 

Da blir det skjærings på det øret ^^ må bare finne ut når det passer med jobb osv og få bestilt time, selvsagt :)

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Du finner deg en artist du tror kan gjøre den jobben du ønsker. Også tar du kontakt og hører om han har lyst i forhold til din ide.

 

Om h*n er positiv, er det å avtale møte der dere går igjennom hva som skal være med, skisser og avmåling av hånd, evt at h*n skal frihåndstegne grunnlaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...