Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Steinkjer er litt over en time med tog nord for Stjørdal.Hvor holder du til? Holder til i Narvik Har ei sjappe her også, men skal til Stjørdal fra den 13. fram til sommeren .. så tenker jeg skal ta der nede^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ah =) Vel, hva enn du gjør, hold deg unna Verdal og Tattoo Harald. Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ah =) Snakket nettop med noen som tok der nede når vi var på rekrutten der ... De er vertfall fornøyde med sine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tenker du på Tattoo World når du sier Stjørdal? For det er vel ikke så langt unna... Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tenker du på Tattoo World når du sier Stjørdal? For det er vel ikke så langt unna... Husker ikke navnet på den:S Den ligger midt i Stjørdal ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ah =) Snakket nettop med noen som tok der nede når vi var på rekrutten der ... De er vertfall fornøyde med sine Så skal man huske at alt for mange blir fornøyd bare ved at dem har fått tatovering, uten at den er godt utført Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ah =) Snakket nettop med noen som tok der nede når vi var på rekrutten der ... De er vertfall fornøyde med sine Så skal man huske at alt for mange blir fornøyd bare ved at dem har fått tatovering, uten at den er godt utført Sant nok^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Studioer i nærheten av Stjørdal: Tattoo World Purple Pain Lowlife (Dette er det studioet jeg regner med du snakker om når du sier at det er på Stjørdal...) Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Studioer i nærheten av Stjørdal:Tattoo World Purple Pain Lowlife (Dette er det studioet jeg regner med du snakker om når du sier at det er på Stjørdal...) Antar det samme Jeg sjekket akkurat den siden, lignet på logoen ^^ (Lenge siden jeg var der ja) Noen som har kjenskap til dem? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Hehe, jobbet med "Roger Rock" for 5-6 år siden. Han var en av de bedre tatovørene i Bergen på den tiden, så du trenger ikke å være bekymret for dårlig arbeid. Han har vel ikke blitt dårligere siden den gang. Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Hehe, jobbet med "Roger Rock" for 5-6 år siden. Han var en av de bedre tatovørene i Bergen på den tiden, så du trenger ikke å være bekymret for dårlig arbeid. Han har vel ikke blitt dårligere siden den gang. "pjew" Takker og bukker for den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hehe, jobbet med "Roger Rock" for 5-6 år siden. Han var en av de bedre tatovørene i Bergen på den tiden, så du trenger ikke å være bekymret for dårlig arbeid. Han har vel ikke blitt dårligere siden den gang.Frister litt å stikke innom studioet når jeg skal til Stjørdal og kikke litt. Hvordan ligger forresten ventetiden an på Let's Buzz for konsultasjonstime til tatovering? Edit: Har forresten bestemt meg for å vente med septum til den 25., for da sponser Nie halve piercingen, og den rekker omtrentlig å gro før jeg skal i konfirmasjon. Edit2: Og sånn plassering skal jeg ha. Endret 7. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Zlever Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 noen som vet om noen plasser det er mye kule tattoos? Prøvd Chopper, men fant liksom ikke noen der jeg likte :S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Aids har blitt tatt opp i første runde som suicidegirl =D Det er jo bare dødskult Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 suicidegirl.. Has I missed somethings? ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Det spørs, men sjekk ut suicidegirls.com Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Så henne ikke der ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 tatt opp i første runde skrev jeg, de sa at hun passet bra osv. Så hva hovedsvaret er blir spennende å høre=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Det høres ikke galt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå