Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Hvordan ville denne tegningen egne seg som en tatovering? Ca 14-15 cm i høyde, på innsiden av overarmen hadde nå jeg tenkt meg.

 

haraldhaarfagressagavigzh4.jpg

 

Jeg er klar over at den har noen veldig tette linjer, men så synes jeg da også at sjarmen ligger nettopp der i detaljene. Eneste jeg kunne tenke meg å rette opp er øynene til noen av "dyrene" og kanskje øvre venstre hjørne, men det blir mellom meg og min tatovør. Så, ville det la seg gjøre?

Lenke til kommentar

Det er såvist et norrønt motiv (tegnet av Gerhard Munthe). Det at illustrasjonen kan oppfattes som rotete er heller ikke utenkelig når man vet at nettopp denne tegningen beskriver et slag, som såvidt jeg vet kunne bli noe rotete. Personlig så synes jeg at nettopp det at denne illustrasjonen har så mange detaljer, som nærmest flyter i hverandre i et mønster, er det som gjør den fin.

 

Uansett, er det mulig å tatovere så tette linjer? Ville det være en lett/vanskelig jobb?

Jeg vet null og niks om tatovering, rent bortsett fra at jeg vil ha en.

Endret av Haran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hei

 

Er det noen her som kan gi et ca. overslag på en tatovering på størrelse med et kort? Et kort som i en kortstokk :)

Etter hva jeg har forstått spørs også ut i fra motivet, hvor detaljert bildet er osv.

Lenke til kommentar
Hei

 

Er det noen her som kan gi et ca. overslag på en tatovering på størrelse med et kort? Et kort som i en kortstokk :)

Etter hva jeg har forstått spørs også ut i fra motivet, hvor detaljert bildet er osv.

 

Okei, takk.

 

Noen som vet om den tatoo sjappa på stjørdal er god? Skal ned dit snart, og vet det er en der :)

Lenke til kommentar
Stjørdal vet jeg ikke noe om, bare du unngår Verdal skulle det være greit.

Dog, Steinkjer har også en grei tattovør. Venter på å få tid til å huske og ringe ham for å skaffe meg time.

(Ja, jeg kjemper med meg selv og nåleskrekken min)

 

Hehe, jau. Da er vi vel to:P

Er ikke så fan av nåler, men skal se imellom fingrene når jeg skal dit.

 

Hmm, Steinkjær ... hvor blir det? (I forhold til Stjørdal) Meg og den Norske geografi sør for Mo i Rana er ikke kompisser for å si det sån :p

Endret av Zlever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...