Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Anbefales det å ta første strekk hos en piercer, eller går det greit å gjøre det selv?

 

(Det er så klart snakk om strekking av ørene)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg er ikke ekspert på dette selv, men de fleste her i tråden mener vel at man bør overlate ting til de profesjonelle. Et stikk i øret er kansje greit, men det har vært mye negativ respons på selvpiercing her før.

Vel, saken er at jeg har "vanlige" hull i ørene fra før, og jeg har lest en del om at det går an å strekke selv med tapers osv.

 

Er det forresten noen som vet om det er noen piercingstudioer i Rogaland/Vest-Agder som utfører f.eks. microdermals?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke ekspert på dette selv, men de fleste her i tråden mener vel at man bør overlate ting til de profesjonelle. Et stikk i øret er kansje greit, men det har vært mye negativ respons på selvpiercing her før.

Vel, saken er at jeg har "vanlige" hull i ørene fra før, og jeg har lest en del om at det går an å strekke selv med tapers osv.

 

Er det forresten noen som vet om det er noen piercingstudioer i Rogaland/Vest-Agder som utfører f.eks. microdermals?

 

Går helt fint ann å utvide hullene selv. bare strekk med måte:p

Lenke til kommentar
Vel, saken er at jeg har "vanlige" hull i ørene fra før, og jeg har lest en del om at det går an å strekke selv med tapers osv.

 

Er det forresten noen som vet om det er noen piercingstudioer i Rogaland/Vest-Agder som utfører f.eks. microdermals?

 

 

Hvis du går til Solid i Stavanger får du trolig strekkingne gratis, betaler bare for selve pluggen. Jeg har gått fra vanlig hull(0,2mm?) til 8mm der og kun betalt 200,- per gang (som er prisen for pluggen)

 

Ellers er det ikke noe særlig sak å gjøre det selv, men tror ikke du sparer noe særlig på det da strekke pinner ikke er gratis.

Lenke til kommentar

Man sparer faktisk ekstremt mye om du har betalt 200 kroner per strekking oO

Jeg bestiller smykker på nettet, men før det har jeg gått fra frisørhull til 5mm hos piercer, og brukt -til sammen- 350 kroner eller noe.

Edit: Pluss at leading light har vel noe sånt som 100 kroner per strekking inkludert stålsmykke, hvis jeg ikke husker fullstendig feil.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Skal snart ta min andre tatovering. Vurderer å ta en nederst på siden på magen, men er usikker på om den vil strekke seg/bli ødelagt av graviditet. Noen som har erfaring med dette? Har alltid hatt lyst på en stjerne, men nå er jo dette et motiv som er "in", ergo har "alle" det.. :thumbdown: Ellers vurderer jeg å tatovere teksten;

Remember when you were young

You shone like the sun

Shine on you crazy diamond

(De linjene har en spesiell betydning for meg på flere måter)

Eller jeg tatoverer navnet mitt. (Selv om dette også er litt lite originalt motiv)

Har også lyst på en enkel engel eller en føniks

Noen som kan anbefale steder som er ganske diskre, og der jeg ikke risikerer at tatoveringen vil bli strukket for mye når jeg blir eldre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...