total Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Gohan: Personlig synes jeg albuen er et nydelig sted å tatovere! Ser den ikke hele tiden selv, og albuer er jo ikke spesielt pene fra før av Endret 4. april 2005 av total Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 huff.. ekke lett detta med tatoveringer, gitt. Har lyst til å ta en tatovering, men jobber litt med å finne motiv, gitt. Også litt usikker på hvor jeg skal ta den hen. :S Hvordan er det med huden på undesiden av underarmen? Jeg har nemlig tenkt til å trene en god del fremover, og er litt i tvil om det kommer til å strekkes mye ut der. Men, derimot, jeg har vel egentlig ganske røslige underarmer pr idag, og er litt i tvil om hvor mye jeg kommer til å vokse der, sett i muskelperspektiv, såklart. Eneste andre stedet jeg har vurdert som "trygt" er på siden av leggen, for jeg tror ikke at leggmusklene mine blir så veldig mye større enn de er nå. Noen som har noen innspill? evt forslag til andre steder? er skeptisk til tatoveringer i ansikt og på hendene, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Gohan: Personlig synes jeg albuen er et nydelig sted å tatovere!Ser den ikke hele tiden selv, og albuer er jo ikke spesielt pene fra før av jeg har arr på begge albuene mine funker dårlig Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvilke steder anefales det å tattovere seg i Oslo? Har Badboys på Grunerløkka bra rykte? Virker som en ålreit sted. (sorry, orket ikke lese gjennom hele tråden for å finne svar) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som har noen erfaringer/info om fjærning av tatto? eventuelle metoder for fjærning? har en tribal og angrer som en gud.. Kunne godt tenkt meg noe annet over den, men tror det kan bli vanskelig Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fins et par metoder ute å går. Skrape av og laser som jeg vet om. Siste koster skjorta. Pcybe har sikkert full peil på akkurat dette. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Fjernet ikke psilo den ene med sånn vannattovering ? Han tattoverte over med vann og gjorde alt man ikke skal gjøre med en fersk tattovering og så ble den blekere. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 der den røde klossen er, vært fett å hatt tatto dær? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ehm, jo, å gå over en tatovering med vann, plukke på og la den bli infisert og guffen, er en grei måte å få fargen til å forsvinne. Huden blir derimot litt arrete, så det greieste er å tenke litt gjennom hva man tatoverer på seg før man går gjennom med det. Alternativt kan man feie over området med laser, men det koster flerfoldige skjorter per behandling, og man bruker gjerne det tidobbelte av hva tatoveringen i utgangspunktet kostet. ATi-Radeon: sikkert. Hvis du syns det er en fin plassering, hvorfor spørre etter andres mening? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Med andre ord laser eneste utvei da.. Men hvis jeg skal tatovere noe annet over hvor begrenset vil det bli av den tribalen? Må jeg finne et motiv som dekker hele, og i samme farge som den gamle? Er det feks mulig å legge en annen oppå forså å tatovere lys farge over den gamle i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Legger du ut et bilde, kan jeg gjerne si noe mer konkret. I utgangspunktet må du gjøre tribalen lysere for å kunne tatovere noe annet over, eller tatovere noe som har mye svart i seg (pantere er kjekke, sånn sett). Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ok er egentlig usikker på motiv men denne er ikke så storså aner ikke hvordan jeg skal ha over.. litt kjipt at det blir så begrenset pga den gamle. Her er hvertfall et bilde av den. takknemmlig for forslag Endret 28. april 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Meh, ut ifra det, ser det ikke ut som om det skal være noe problem å tegne til noe som kan dekke over den. Det er, hva, 10cm i høyden eller så? Finn ut hva du vil ha, stikk innom en flink tatovør, og hør om han/hun kan fikse noe. Jeg har dessverre ingen gode idéer, sånn helt umiddelbart. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvor har du den? På skulderen? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ok men godt å høre det lar seg gjøre da nja litt mindre enn 10cm.. Har den på armen, angrer også litt på stedet, men blir gret nok om jeg får et annet motiv selv om jeg aller helst ville hatt det et annet sted Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hva er tribal fornoe`? Gadd ikke å lese gjennom hele tråden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 "g tribal tattoo" i adressefeltet. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hey folkens, ta dere gjerne tid til å svare på innlegget mitt litt lenger oppi tråden her... Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du trenger ikke tenke så masse på at tatoveringen blir strukket. Med mindre du har tenkt til å bli den nye Arnold Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det hadde vært tøft med sånns strekkode i nakken, sånn som hitman har Det kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå