After Dark Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Neppe noe som blir inn! 20080401.html. Mener du at du tror det vil bli "inn" å fjerne nesen? Endret 5. april 2008 av Skagen Off-topic. Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Det er jo en link til en artikkel? Ser du den ikke? Joda han ser det nok, men det han mener er at: 20080401 = 1.april 2008 = artikkelen er en aprilsnarr. Ganske dårlig photoshop på bildene også Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Neppe noe som blir inn! 20080401.html. Mener du at du tror det vil bli "inn" å fjerne nesen? Nei, jeg mener at artikkelen er lagt ut 1. April 2008, en dag det er greit å ta ting med en klype salt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Neppe noe som blir inn! 20080401.html. Mener du at du tror det vil bli "inn" å fjerne nesen? Nei, jeg mener at artikkelen er lagt ut 1. April 2008, en dag det er greit å ta ting med en klype salt. Kan så være, men med tanke på hvordan kroppskunst når nye høyder og utvikkler seg stadig vekk så skulle vel ikke fjerning av nesen være helt usannsynelig, eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Nei, jeg mener at artikkelen er lagt ut 1. April 2008, en dag det er greit å ta ting med en klype salt. Men det var jo bilde? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Nei, jeg mener at artikkelen er lagt ut 1. April 2008, en dag det er greit å ta ting med en klype salt. Men det var jo bilde? Det var det da de hadde om de tvillingene med armene. Men da blir det helt sikkert septum på meg i morgen <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Speaking of noses: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nesefjerning! (ikke for de aller sarteste) Hvorfor i alle dager gjør noen dette? Kjedelig å ikke lukte noe Så bare sykt ut! Lenke til kommentar
slins Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Nei, jeg mener at artikkelen er lagt ut 1. April 2008, en dag det er greit å ta ting med en klype salt. Men det var jo bilde? mhm - tror du han som spiller Voldemort er neseløs? Han ser jo nesten slik ut.. http://imdb.com/media/rm388733184/ch0000989 hrrm.. ok, jeg husket ham mer neseløs enn det han var Anyway - et bilde kan lyve mer enn 1000 ord.. - sLins Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ever dreamed of a tattoo, but never dared? Are you afraid of ze pain? No Worries! These tattoo's goes on and off in seconds. A must for every too-scared-to-get-a-real-tattoo faggots. Get yours now! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Hei! Jeg og broder'n har alltid snakket om og ta tatovering (ilag). Vi begge tenkte på og ta hver sin engel. Men siden han ikke lenger er med, så blir det bare meg da, men.. ^^ Har "jobbet" litt med tatoveringen i det siste ( Er fortsatt mangen år før jeg kommer til og tatovere meg da, men). Plasseringen av tatoveringen: Har tenkt mest bakpå ryggen, ser ikke føre meg så mange andre plasser, noen innspill? Der jeg har tenkt så blir de litt "høyt" oppe på ryggen, der med skulderbladene ca.. Vurderer også en form for skrift, men det får jeg ta senere. Som jeg sa så har jeg lyst og tatovere en engel, har hentet noe bilder fra nettet som jeg kunne tenkt meg og jobbe litt ut ifra. Alle englene er forsåvidt forskjellige (spessielt den ene skiller seg ut). Synd jeg ikke kan tegne, men en kompis har sagt han kan prøve og tegne en engel ut ifra mine ønsker. Her er "Englene" jeg vurderer: 1. 2. 3. Hva synes dere? Hvilken engel ville dere begynt og jobbe ut ifra? Takk! Mvh Lash. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Om det skulle blitt noe, definitivt den midterste. Den øverste forbinder ikke jeg med engler i det hele tatt, og den nederste var dårlig tegnet . Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Angående den nederste så skal den tegnes på ny Endret 5. april 2008 av LasH Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Den øverste ligna litt for mye på digimonen Angemon.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Angemon er jo heit da. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Ok ok. La oss si at jeg velger den midterste. Hva ville dere tegnet annerledes/fikset på? Og hvor ville dere plassert den? Ser føre meg at det kan bli litt vansklig og finne en bra plassering til den? ^^ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg ville tegnet den om til å bli mye mer muskuløs og maskulin. Endret 5. april 2008 av Negotiation Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 der har du englen sin vettu elsker den englen der ass har jeg på plakat på rommet....er så digg og se på den Lenke til kommentar
Marte Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Av piercinger har jeg bare en helix, men gaar aa sikler paa en labret for tiden. Av tatoveringer har jeg 4 som er plassert paa haandleddet, hoyre skulderblad, venstre hofteben og venstre legg. Her er forovrig et bildet av siste verket, tatt av Tomas Brudvik paa Lets Buzz i Bergen (Beklager daarlig kvalitet paa bildet): Det jeg har lyst paa naar neste batch med ink skal paa er noe japansk, halvsleeve eller 3/4 sleeve: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå